Stånd på läkarundersökning?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var kåt när jag gick dit. Sedan var det till att dra ned byxor. Sprutan tas i skinkan. Så kalsong dras ned också.. Då syns allt.
Hade du stånd då, så är du nog ganska ensam om det. Har svårt att tänka mig någon grundskoleelev som marscherar in på läkarmottagningen med stånd, eller får det, när det ska ges en spruta - oavsett var.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade du stånd då, så är du nog ganska ensam om det. Har svårt att tänka mig någon grundskoleelev som marscherar in på läkarmottagningen med stånd, eller får det, när det ska ges en spruta - oavsett var.
Hade tagit en spruta innan som ger stånd. Enbart lust och kåthet räcker inte alltid
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Omständigheterna runt sådana läkarbesök brukar oftast leda till en slak kuk....
De drar väl bara ner lite av kalsongkanten, inte hela kallingarna?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Omständigheterna runt sådana läkarbesök brukar oftast leda till en slak kuk....
De drar väl bara ner lite av kalsongkanten, inte hela kallingarna?

Tror det hänt någon gång när jag var ung, testosteronet sprutade och man fick bånge bara av att någon tittade på den, men annars är det väldigt osexigt så håller med där. Däremot kan man ju få stånd under massage och liknande.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tror det hänt någon gång när jag var ung, testosteronet sprutade och man fick bånge bara av att någon tittade på den, men annars är det väldigt osexigt så håller med där. Däremot kan man ju få stånd under massage och liknande.
Massage är en annan sak, så du har helt rätt där, jm
Men inte ens i tonåren hade jag stånd vid läkarbesök eller besök hos skolsyster
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag växte upp, hette stadens berömde husläkare Ljungström.
Vid varje läkarundersökning i skolan, skulle en viss rutin följas...
I denna rutin ingick lite klämmande på testiklarna samt ett omilt tillbakadragande av den lilla förhuden.
Ute i väntrummet rådde alltid en uppjagad stämmning över det faktum att någon skulle rota omkring i ens kallingar.

Då jag börjat sexan, minns jag att jag börjat söka njutning i att gnida upp Lille Vilde Ville till ett ihärdigt stånd och sedan pilla till en välbekant, darrande ilning gick genom min kropp.
Några dagar innan undersökningen började det pratas om att Ljungström
" runkade" kuken på de killar han undersökte....
Även om jag redan visste vad som verkligen avsågs med det, så började jag ändå tänka på vad som skulle hända om han VERKLIGEN hade runkat.
Dessa tankar satte igång mina fantasier...
Dessa fantasier drev upp blodtrycket i "Sir William" och kroppen darrade återkommande.
Dagen för Ljungströms rotande i pojkkalsonger kom till slut och jag var mest nervös för att få stånd redan innan han " runkat" mig...
Det blev min tur...
Efter att ha lyssnat på hjärta och lungor, kollat i ögon och hals, skedde allt fort....
Han drog ner mina kalsonger...
Jag höll andan...
Nu skulle det ske....
Blodet gjorde sig berett på att få fylla den lilla gosskuken med ungt, virilt blod.....
Plötsligt tar han tag om mina pungkulor....................MED DEN KALLASTE JÄVLA HAND JAG NÅGONSIN KÄNNT!!!!!!
Stenarna tog, blixtsnabbt sin tillflykt till ljumskvecken med en fart som bara anstår äventyrssporten bungyjumping.
Det förväntade ståndet försvann som en avlöning och kuken drog sig tillbaka så pass att läkarn fick stora problem med att kolla det lilla förskinn som inte redan gått i landsflykt.
Så NEJ....
Jag har INTE fått stånd på någon läkarundersökning.....

Startade för flera år sedan en tråd (https://www.onanera.se/threads/förhudskontroll.320025/) om detta att man förr utsattes för vad som på engelska kallas forced retraction. Ingen av dem som svarade hade vare sig upplevt samma sak eller ens riktigt förstått vad jag åsyftade med tråden. Du beskriver dock samma upplevelse.

Problemet är alltså att läkarna förr hade den överdrivna uppfattningen att fastvuxen förhud på något sätt var problematisk generellt för pojkar vilken inte är fallet; fastvuxenheten växer nämligen bort av sig själv vilket man borde ha vetat redan då.
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Startade för flera år sedan en tråd (https://www.onanera.se/threads/förhudskontroll.320025/) om detta att man förr utsattes för vad som på engelska kallas forced retraction. Ingen av dem som svarade hade vare sig upplevt samma sak eller ens riktigt förstått vad jag åsyftade med tråden. Du beskriver dock samma upplevelse.

Problemet är alltså att läkarna förr hade den överdrivna uppfattningen att fastvuxen förhud på något sätt var problematisk generellt för pojkar vilken inte är fallet; fastvuxenheten växer nämligen bort av sig själv vilket man borde ha vetat redan då.
Minns att jag upplevde "fastvuxenhet" av förhud mot ollonet men när jag drog förhuden hårt tillbaka såg jag bokstavligen hur den lossnade. Förhuden var "trång" över ollonet. När vi hade undersökningen i åttan minns jag den kvinnliga danska läkarens kommentar.
"-Å förhun har du inge problem med sir ja.."
Då hade ju ag dragit den tillbaka över ollonet innan undersökning. Där satt den fast.
Lite senare efter många sköna runk gled den lätt fram och tillbaka..
 
Kön
Man
Hade haft ont i pungen ett tag så tvingade mig själv att boka en läkartid. Fick en ung läkare som inte kan varit mycket äldre än mig själv. Är inte superbekväm med att andra ser min balle men hade inte val här. Drog ner byxor och kalsongerna och direkt när det börjades undersökas så började det svälla. Först ollonet som klämde sig ut ur min trånga förhud, illrött. Sen stenhårt upp. Skämdes så otroligt men pungkulorna var det inget fel på i alla fall.
 

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick inte stånd men , blev nyligen undersökt i stjärt för kolla prostatan . Nör ja lade mig på sidan o läkaren tog på handsken o glidmedel O rörde vid prostatan , såg jag hur klara droppar kom ut ur ollon , tror inte läkaren märkt det, så fort på med Kalling , såg dock de blev våt fläck fram på kalling vid ollonet
Mmmm härligt! Har hängt mig ned, men det ran sperma medan han kände med fingret. Hade han fortsatt lite till hade jag fått orgasm.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade haft ont i pungen ett tag så tvingade mig själv att boka en läkartid. Fick en ung läkare som inte kan varit mycket äldre än mig själv. Är inte superbekväm med att andra ser min balle men hade inte val här. Drog ner byxor och kalsongerna och direkt när det börjades undersökas så började det svälla. Först ollonet som klämde sig ut ur min trånga förhud, illrött. Sen stenhårt upp. Skämdes så otroligt men pungkulorna var det inget fel på i alla fall.
Funkar förhuden då?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Bor just nu på ett hem duschade idag klar av det själv men idag fick jag hjälp. En sköterska började tvåla in mig bara det var skönt. När hon kom till min framsida var hon väldigt noga med att tvätta runt könet mellangården och baken. Jag fick stånd hon log och sade verkar som du gillar det.
Sedan lämnade hon mig skulle själv skölja bort all tvål. Innan jag började med det drog jag en snabb runk. När hon sedan kom med kläderna jag skulle ha på mig tror jag hon misstänkte vad jag gjort. Spelar mig ingen roll jag skäms inte nästan alla gör det eller har gjort det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Bor just nu på ett hem duschade idag klar av det själv men idag fick jag hjälp. En sköterska började tvåla in mig bara det var skönt. När hon kom till min framsida var hon väldigt noga med att tvätta runt könet mellangården och baken. Jag fick stånd hon log och sade verkar som du gillar det.
Sedan lämnade hon mig skulle själv skölja bort all tvål. Innan jag började med det drog jag en snabb runk. När hon sedan kom med kläderna jag skulle ha på mig tror jag hon misstänkte vad jag gjort. Spelar mig ingen roll jag skäms inte nästan alla gör det eller har gjort det.
Var det samma sköterska som hjälpte dig för ett tag sedan? Eller var detta en ny förmåga? Något att spinna vidare på så hon kan hjälpa dig återkommande....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Detta var en annan sköterska men hon utförde bara sitt jobb, den förra runkade av mig tror inte att de ingår i deras arbetsuppgifter. Men
Nä, det ingår såklart inte i deras jobb. Men skönt att det finns några som vågar gå utanför gränserna. Men de lever nog lite farligt. Tror tyvärr inte att det uppskattas av arbetsgivaren. Men om man ofta har samma sköterska så kanske man kunde försöka antyda lite att det är skönt nör hon tvättar underlivet. Kanske det ena kan leda till det andra?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vill inte de ska bli några problem för någon av dem men idag gick hon nog inte utanför gränserna. Att jag får stånd när hon tvättar mitt underliv var nog inte hennes mening.
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Får ibland stånd när jag blir intimvaxad (Manzilla) av kvinnliga händer på skönhetssalong. Har gått där regelbundet i snart tio år så dom är vana och har aldrig kommenterat det. Ibland lägger hon dock en handduk över ståndet.
Jag tycker inte heller att det är speciellt pinsamt att få stånd i en sådan situation, men skäms desto mer över all kåtolja/försats som savar ur snoppen. Det torkar hon ibland upp med papper eller handduk. Det kan sava ganska rikligt med kåtolja även när jag inte får stånd. Både skönt och pinsamt, men jag antar att personalen är vana vid sådana saker.
 
Toppen