Stånd på läkarundersökning?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Samma sak med mig läkarestudenter får gärna var med hjälpa till eller titta på. När jag tog bort min sköldkörtel hade struma var det en läkarstudent som tittade på fick reda på det efter operationen men hade ingenting emot det. Om vi skall ha den bra vård vi har idag måste de lära sig inte bara teoretiskt.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick inte stånd men , blev nyligen undersökt i stjärt för kolla prostatan . Nör ja lade mig på sidan o läkaren tog på handsken o glidmedel O rörde vid prostatan , såg jag hur klara droppar kom ut ur ollon , tror inte läkaren märkt det, så fort på med Kalling , såg dock de blev våt fläck fram på kalling vid ollonet
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fick inte stånd men , blev nyligen undersökt i stjärt för kolla prostatan . Nör ja lade mig på sidan o läkaren tog på handsken o glidmedel O rörde vid prostatan , såg jag hur klara droppar kom ut ur ollon , tror inte läkaren märkt det, så fort på med Kalling , såg dock de blev våt fläck fram på kalling vid ollonet
Det där vet varenda läkare som kollar prostatan att det gör så. Så de höjer inte ens ögonbrynen för det, då de är så vana. Men klart för oss som kanske bara gör det en gång så kan det vara pinsamt
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
jag gick i nionde klass var hos skolsyster som skulle känna på mina pungkulor om dom låg rätt, hon var i 35-40årsåldern
jag fick ett sånt stånd när hon gjorde det , blev så skenerad så jag trodde jag skulle dö.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
jag gick i nionde klass var hos skolsyster som skulle känna på mina pungkulor om dom låg rätt, hon var i 35-40årsåldern
jag fick ett sånt stånd när hon gjorde det , blev så skenerad så jag trodde jag skulle dö.
Klarade den undersökningen utan pinsamheter. Idag är jag tvärtom lite stolt om jag får erektion hos vården. Brukar inte kommentera eller framhäva det.
Lägger märke till att de noterar.
Visst är känslan pirrigt..
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
För många år sedan blev jag undersökt för misstänkt prostatit. Gick till en urolog av den gamla goda stammen. I stället för att gissa körde han upp ett finger och med ett objektsglas under tryckte han fram några droppar, som han sedan undersökte i sitt mikroskop. Såg vilka bakterier det var och kunde ge rätt antibiotika mot dem. I dag struntar man i det och ger ett bredspektrum- antibiotika med följd att allt fler bakterier blir resistenta mot antibiotika. samt att "rävgiftet"effektivt tar kål på tarmfloran med åtföljande magproblem. Men det lider inte läkarna av !:love:
Så... ja... all undersökning av prostata värd namnet gör att det droppar, både under och efter. Kanske lite mindre om du nyligen tömt.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
När jag växte upp, hette stadens berömde husläkare Ljungström.
Vid varje läkarundersökning i skolan, skulle en viss rutin följas...
I denna rutin ingick lite klämmande på testiklarna samt ett omilt tillbakadragande av den lilla förhuden.
Ute i väntrummet rådde alltid en uppjagad stämmning över det faktum att någon skulle rota omkring i ens kallingar.

Då jag börjat sexan, minns jag att jag börjat söka njutning i att gnida upp Lille Vilde Ville till ett ihärdigt stånd och sedan pilla till en välbekant, darrande ilning gick genom min kropp.
Några dagar innan undersökningen började det pratas om att Ljungström
" runkade" kuken på de killar han undersökte....
Även om jag redan visste vad som verkligen avsågs med det, så började jag ändå tänka på vad som skulle hända om han VERKLIGEN hade runkat.
Dessa tankar satte igång mina fantasier...
Dessa fantasier drev upp blodtrycket i "Sir William" och kroppen darrade återkommande.
Dagen för Ljungströms rotande i pojkkalsonger kom till slut och jag var mest nervös för att få stånd redan innan han " runkat" mig...
Det blev min tur...
Efter att ha lyssnat på hjärta och lungor, kollat i ögon och hals, skedde allt fort....
Han drog ner mina kalsonger...
Jag höll andan...
Nu skulle det ske....
Blodet gjorde sig berett på att få fylla den lilla gosskuken med ungt, virilt blod.....
Plötsligt tar han tag om mina pungkulor....................MED DEN KALLASTE JÄVLA HAND JAG NÅGONSIN KÄNNT!!!!!!
Stenarna tog, blixtsnabbt sin tillflykt till ljumskvecken med en fart som bara anstår äventyrssporten bungyjumping.
Det förväntade ståndet försvann som en avlöning och kuken drog sig tillbaka så pass att läkarn fick stora problem med att kolla det lilla förskinn som inte redan gått i landsflykt.
Så NEJ....
Jag har INTE fått stånd på någon läkarundersökning.....
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Sahlgrenska sjukhuset är i Göteborg men Karolinska finns i både Solna och Huddinge.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer ihåg när man var ung och skulle på läkarundersökning, man skulle vara naken och alla killarna var tillsammans i ett väntrum . Så på varandras snoppar och sen när man kom in till läkaren och skolsystern, vägde och mätte en sen skulle läkaren undersöka en och till sist skulle han kontrolera snoppen om man hade två kulor i pungen, kommer fortfarande ihåg hur min snopp blev styv medan han klämde och kände på min snopp.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer ihåg när man var ung och skulle på läkarundersökning, man skulle vara naken och alla killarna var tillsammans i ett väntrum . Så på varandras snoppar och sen när man kom in till läkaren och skolsystern, vägde och mätte en sen skulle läkaren undersöka en och till sist skulle han kontrolera snoppen om man hade två kulor i pungen, kommer fortfarande ihåg hur min snopp blev styv medan han klämde och kände på min snopp.
Olika falla ödets lotter. Instämmer i att man fick klä av sig i väntrummet, men vi alltid behålla kallingarna på. Sedan var, i alla fall jag, så rädd o blyg att det skulle varit århundradets under om snoppen skulle styvnat när han undersökte. Dessutom tog just den undersökningen så kort tid att, vi som hade kallingar på innan, aldrig skulle hunnit få upp den så att någon styvnad synts. Ni som inga kallingar hade var det förstås värre för och kanske också hur länge och "ingående" som läkaren synade och klämde på juvelen. Om just det talades det en del och många misstänkte att en del av skolläkarna hade böjelser åt pedofilhållet, vilket heller inte är helt osannolikt idag, som vi läst och hört om.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag vet inte hur vanligt det är att få stånd på en läkarundersökning. Det har väl hänt men inte mig, men haft en flickvän hon hade blivit upphetsad när hon skulle till gynekologen.
Väl där var hon inte upphetsad men innan.
 

Wille.erkan

Ny medlem
Kön
Man
Jag fick stånd när jag var på NÄL i Trollhättan. En ung undersköterska hjälpte mig att duscha. Hon tvättade mig först på ryggen, men jag kände att hon snuddade vid min penis bakifrån, så jag vände mig om. Då lade hon sig på knä och tog den i munnen. Efter en stund knackade det på dörren. Det var den kvinnliga sjuksköterskan som ville kolla. Hon såg upprört på oss när vi öppnade. Vad gör ni? Har ni oralsex. Jag vill också vara med! Hon drog upp sin kjol och kommenderade mig att ta henne bakifrån. Vad skall man göra. man måste ju lyda.

Vilka jävla troll det finns här
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Att få bånge på läkarmottagningen står (eeh..:oops:) väl och faller med vem som döljer sig i läkarrocken. Men det brukar sällan vara nåra läckerbitar . . . :rolleyes:
 

Kåt700

Medlem
Kön
Man
Jag minns första gången jag fick mina testicklar undersökta jag var rejält nervös för att få bånge sjuksköterskan var mellan 25-30 och riktigt snygg. Jag klarade mig men det var en pärs
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hos sköterskan förra veckan för en spruta. Fick stånd under tiden. Vi var båda medvetna om det men ingen av oss kommenterade
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var hos sköterskan förra veckan för en spruta. Fick stånd under tiden. Vi var båda medvetna om det men ingen av oss kommenterade
Fick du stånd bara för att du tog en spruta? Många är så spruträdda att det ska mkt till för att få stånd då....
Hur kunde sköterskan vara medveten om ditt stånd?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick du stånd bara för att du tog en spruta? Många är så spruträdda att det ska mkt till för att få stånd då....
Hur kunde sköterskan vara medveten om ditt stånd?
Jag var kåt när jag gick dit. Sedan var det till att dra ned byxor. Sprutan tas i skinkan. Så kalsong dras ned också.. Då syns allt.
 
Toppen