Tänder ni på "Dirty Talk"?

Kink

Medlem
Kön
Man
I någon relation med en partner av något slag känns det mer naturligt, direkt - och sexigt att kommunicera klart och tydligt.
”Min penis känns så bra i din snippa” fungerar sämre än …
”Jag vill ha min kuk djupt i din fitta, rid mig hårt nu, det är så skönt för oss båda - jag ser hur du njuter när jag kör in ett finger i rumpan och ger dig smisk.”

Men folk är ju olika och bra om man har en partner eller sex-kompis som har samma inställning.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var inte bekväm med att säga ord som kuk och fitta förut, men det är något som jag blev bekväm med när jag varit här ett tag.

Gillar dirty talk, men det ska komma genuint och inte kännas forcerat.
Jag är fortfarande obekväm med sådana ord tillsammans med frun. Och hon skulle inte uppskatta dem. Men när jag runkar med en runkkompis kan jag vara ganska vulgär i talet. Man vänder sig lite efter vinden...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag älskar dirty talk, läsa dirty talk, jag blir våt bara av läsa här!

Kuk eller penis: Kuk
Fitta eller slida: Fitta
Knulla eller samlag: Knulla
Kåt eller sexuellt attraherad: Kåt
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;): hur ;)
Ja hur ;)

That´s for me to know and for you to fins out :LOL:

Eller med andra ord: Jag återkommer när jag blivit lite modigare ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag älskar dirty talk, läsa dirty talk, jag blir våt bara av läsa här!

Kuk eller penis: Kuk
Fitta eller slida: Fitta
Knulla eller samlag: Knulla
Kåt eller sexuellt attraherad: Kåt
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;): hur ;)

Ordslampa?
Litteraturhora?
Lingvistikhynda?


Kvinnans största sexorgan är hjärnan

"Knulla" blir väl bra?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kanske ordknullare skulle va nåt :cool:

Men slampa, hora eller hynda är inget som tänder mig ens i mina vildaste fantasier ;)
Utgår ifrån att det finns andra som funkar annorlunda ...

Då utgår vi ifrån att du är en kvinnlig ordknullare, med ett brett register av ord som får dig pirrig
(var av vi vet vilka som inte får dig att bli upphetsad och kåt)
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur upphetsande skulle det vara att läsa en porr novell utan lite kåta ordval.

Drar ner byxorna och tar fram kuken, runkar det till den står styv som ett hammarskaft. Säger till sambon, sug kuken. Hon böjer sig ner, slickar ollonet samtidigt som hon drar ner sina byxor och sticker in ett finger i fittan. Känner kåtsåsen pirra i ollonet när hon suger kuken. Sambon lägger sig ner, ser hur fittsaften rinner om fittan. Lägger mig och slickar hennes yttre fittas läppar, låter sedan tungan leta fram klittan som jag suger in mellan mina läppar.
Vill ha kuk säger hon så låter ollonet leta sig in i hennes fitta.
Knullar henne hårt och känner fittan pressas runt kuken när hon kommer i en sprutande orgasm, då kan inte jag heller hålla mig, pungen drar sig samman samtidigt som ollonet sväller i fittan, muskelkramper kommer när jag pumpar hennes fitta full med min sperma medans jag skriker ut min orgasm.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hur upphetsande skulle det vara att läsa en porr novell utan lite kåta ordval.

Drar ner byxorna och tar fram kuken, runkar det till den står styv som ett hammarskaft. Säger till sambon, sug kuken. Hon böjer sig ner, slickar ollonet samtidigt som hon drar ner sina byxor och sticker in ett finger i fittan. Känner kåtsåsen pirra i ollonet när hon suger kuken. Sambon lägger sig ner, ser hur fittsaften rinner om fittan. Lägger mig och slickar hennes yttre fittas läppar, låter sedan tungan leta fram klittan som jag suger in mellan mina läppar.
Vill ha kuk säger hon så låter ollonet leta sig in i hennes fitta.
Knullar henne hårt och känner fittan pressas runt kuken när hon kommer i en sprutande orgasm, då kan inte jag heller hålla mig, pungen drar sig samman samtidigt som ollonet sväller i fittan, muskelkramper kommer när jag pumpar hennes fitta full med min sperma medans jag skriker ut min orgasm.
Jag förstår vad du menar men ibland kan det vara nog så upphetsande att använda ord som lämnar lite i övrigt åt min egen fantasi!

Men det är ju bara vad jag tycker
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är en av dem som älskar hett och porrigt snuskprat.
Men som många skrivit innan så ska det vara ömsesidigt och ärligt.
Med min nuvarande sambo funkar det sisådär, men jag älskar då hon kallar mig för alla möjliga kåta saker.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Oj är du 88 då?
Men jag skulle nog kalla det chansen i stället för risken ;)

Du hade nog varit bättre än mitt ex på att lyckas få mig att släppa alla spärrar ...

Nja... 57 och du typ 44?
Du är ändock en del för ung för att jag skulle ha haft äran att för vara något av dina ex

Det tar jag som en komplimang
Men det är bara att höra av sig på mess här om du behöver några stärkande ord eller tips
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Nja... 57 och du typ 44?
Du är ändock en del för ung för att jag skulle ha haft äran att för vara något av dina ex

Det tar jag som en komplimang
Men det är bara att höra av sig på mess här om du behöver några stärkande ord eller tips
Så är det nog! Mitt ex var bara sex år äldre men han var inte heller lika mogen som du verkar vara ;)

Jag hör av mig om utifall att ...
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag kan gilla det om det känns naturligt och äkta. Och inte för mycket. Vill inte prata eller höra saker hela tiden. (Förutom ljud av njutning då ;) )
Ett av mina ex hade en för mig lagom nivå på det. Hon sa vad hon ville när hon ville det, så att säga. Däremellan njöt hon. Och när hon ville att jag skulle komma talade hon om var... Det var härligt!
 
Toppen