Skulle väldigt gärna se på när ni knullar och sitta på en stol och runkaHoppas att vi snart får göra fantasier till verklighet! Blir så kåt på tanken av att se en annan man se på henne när jag knullar henne bakifrån
Skulle väldigt gärna se på när ni knullar och sitta på en stol och runkaHoppas att vi snart får göra fantasier till verklighet! Blir så kåt på tanken av att se en annan man se på henne när jag knullar henne bakifrån
Skulle vara underbart härligt att sitta bredvid och titta och onanera. Garanterat blivit fruktansvärt kåtSkulle väldigt gärna se på när ni knullar och sitta på en stol och runka
Jag har gjort det. Riktigt härligt kan jag säga.Spännande! Någon av er som fått göra det?
Skulle väldigt gärna se på när ni knullar och sitta på en stol och runka
En så sjukt upphetsande tanke blir så skönt kåt när andra män blir kåta på min fru och se hur en annan man runkar och sprutar sin sperma över min fru samtidigt som jag knullar henneSkulle väldigt gärna se på när ni knullar och sitta på en stol och runka
Det kan jag lätt relatera till, jag skulle bli vansinnigt kåt om jag knullade min fru och män satt och runkade till det.En så sjukt upphetsande tanke blir så skönt kåt när andra män blir kåta på min fru och se hur en annan man runkar och sprutar sin sperma över min fru samtidigt som jag knullar henne
Skulle gärna sitta och titta på bredvid och onanera samtidigt. Så sjukt upphetsande tankeDet kan jag lätt relatera till, jag skulle bli vansinnigt kåt om jag knullade min fru och män satt och runkade till det.
Det hade varit riktigt upphetsande, du sitter nära så jag kan se dig runka och du kan komma åt hennes tuttarSkulle gärna sitta och titta på bredvid och onanera samtidigt. Så sjukt upphetsande tanke
Det hade jag verkligen älskat och lägga satsen över brösten.Det hade varit riktigt upphetsande, du sitter nära så jag kan se dig runka och du kan komma åt hennes tuttar
Åh så läckert jag hade sprutat direktDet hade jag verkligen älskat och lägga satsen över brösten.
Känner ett par där båda tänder på att jag ser på och onanerar när de älskar. Har hänt 5-6 ggr.Spännande! Någon av er som fått göra det?
Härligt att se hur en annan man ser på oss två och blir sjukt kåtSkulle vara underbart härligt att sitta bredvid och titta och onanera. Garanterat blivit fruktansvärt kåt
Får ståkuk av bara tanken.Det kan jag lätt relatera till, jag skulle bli vansinnigt kåt om jag knullade min fru och män satt och runkade till det.
Vilken sjukt upphetsande tanke när jag och min fru fantiserar om att en annan man kommer in till oss två på sovrummet och ser på oss två knulla så blir vi båda två så skönt kåta. Och så får han avslutade med att tömma sin varma sperma över hennes bröstDet kan jag lätt relatera till, jag skulle bli vansinnigt kåt om jag knullade min fru och män satt och runkade till det.
Det skulle jag gilla otroligt mycket. Blir kåt på den tanken. Bara låta sperman komma över henne.Vilken sjukt upphetsande tanke när jag och min fru fantiserar om att en annan man kommer in till oss två på sovrummet och ser på oss två knulla så blir vi båda två så skönt kåta. Och så får han avslutade med att tömma sin varma sperma över hennes bröst
Det skulle va härligt. Men ni bor säkert en bit från mej?Det vill vi också, alltså att någon tittar på när vi knullar. Sexigt med extra kåthet i rummet.
Jag anmäler mig som frivillig åskådareEn riktigt pirrande känsla att en annan man ser på när vi knullar och smeker hennes bröst och runkar samtidigt