Vad har ni stoppat kuken i?

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Minns en gång när jag va yngre. Vet ej hur gammal, men kanske 13-14 nånstans. Jag kokade snabbmakaroner, fyllde en ståltermos med dem och hällde i matolja. Sen körde jag däri haha. Minns inte känslan men det var säkert inte bra förutom att det kändes lite porrigt där å då :LOL:
Ha ha gjort samma sak, det va skönt!
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur tillverkades dessa fittor? :)
Som tonåring tillverkade jag en efter tips. Kapa en petflaska så det blir lagom hål, 2/3 del fyll med ljummet vatten, stoppa i en plastpåse, vik runt kanten och tejpa noga.
Sen är det bara att köra i kuken och vända flaskbotten uppåt. Som jag minns det var den riktigt skön att knulla, varmt, mjukt och vattnet gjorde att den kramade ordentligt om kuken.
Man kanske skulle uppliva gamla minnen och testa igen? :)
 

Poppis

Medlem
Ålder
63
Har köpt en hot octopuss jett från Apotea, kom i dag. Och ska testa den i kväll…är en ring att stoppa in kuken i med två stora vibratorer på,sidan ….
 

Axljinx

Medlem
Hej alla glada onanister :)

Kom att fundera lite på vad för olika föremål jag genom tiderna använt som onanihjälpmedel... Det har ju experimenterats lite genom åren så att säga!

Jag har använt vaginor. Fleshlight och en annan variant av fitta med vibrator, Miss softie, läkarhandskar med glidmedel(jä--igt skönt), hoprullad strumpa med handske i + glid, knulldockor(har haft två och knullade ofta med dem).. Penispump som jag pumpat lite lagom o sen knullat som en vagina, vibrator typ butterfly på ollonet.

Vad har ni onanist-vänner fört in eran hårda vän i? Berätta:)

Ha det bra o så!

//M
själv har jag stoppat i kuken i svärmors handväska och sprutat på borås djurpark var skönt . hon fattade nog inte direkt sen när det var en sats i väskan
 

man70

Välbekant medlem
jag hörde ett tips för många år sedan, fyll en termos med kokta lagom varma makaroner,
stoppa in kuken och knulla termosen,
sen kan man ju äta det som middag?
 
Toppen