Varför känns det pinsamt???

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Ser fram emot att få titta närmare på en sådan bild, utan att du fuskat med Paint...;)



JohanGöteborg:

Tycker inte att det är bekvämt att gå utan trosor under långbyxor, dessutom känne det som att det förtar hela grejen med det. Jag menar, har ju ändå kläder som smiter åt då. Dessutom blir det oftast lite sömmar på en del knöliga ställen.

Har "problemet" att det blir lite blött när jag går utan trosor under kjol, ja. Kan bli lite knepigt om man sätter sig ner, lätt att det blir e blöt fläck bak på kjolen då. Får helt enkelt stå upp.
 
Kön
Man
Rödluvan,

jag är en mycket noggrann och ärlig person och ska se till att det inte blir någon fuskbild ;) :)

Hur menar du att det blir blött när du går utan trosor? Menar du "fittsaft", svett eller lite vått från kiss....eller kanske allt det.

Verkar skönt för er kvinnor att vara utan trosor under kjolen. Att det känns sexigt men även att det luftar bättre. Och det låter sexigt när jag läser om det. Jag skulle gärna träffa på en kvinna som inte har trosor på sig under kjolen. Tänk att man för in handen under och inte känner något trostyg....kuken skulle antagligen stå som ett spjut ganska omgående.

Tillägg:

OK, Rödluvan här kommer bild på mig i Björn Borg tajta boxerkalsonger, hoppas du inte blir besviken....

http://w1.155.telia.com/~u15535194/tajt ... alsong.jpg
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Ah, snyggt, inte illa alls, fick något att fantisera om, helt klart!!

Vad jag menade med blött, ja, tycker som sagt att det är upphetsande att gå omkring utan trosor under kjol/klänning. Kombination av känslan av hur tyget smeker min nakna rumpa, spänningen, och luftigheten skulle jag tro. Så, blöt blir jag helt enkelt!

Jag skulle kunna tänka mig att vara ute på en date, iförd kjol. Ta mannens hand och föra in den under min kjol så att han kan känna att jag inte har några trosor på mig. Sen fortsätta daten utan att låtsas om någonting, hur länge håller den daten utan att man hamnar hos någon av parterna tro??:)
 
Kön
Man
Roligt att du gillar mina bilder...fantisera gärna, det gör mig bara kåt och glad ;)

Låter härligt med troslöst...måste vara extra skönt med ett luftigt och lätt kjoltyg som "leker" mot rakad mus...mmmm.

Aha, spänningen är en stor del av att gå troslös. Jag har provat att vara utan kalsonger men det är inget skönt i byxor tycker jag. Möjligen i ett par luftiga och tunna sommarbyxor men jeans funkar inte alls tycker jag. Och visst kändes det lite upphetsande och spännande att vara utan kalsonger, att prova, men inget jag har fortsatt med.

Rödluvan, jag tror nog att du kan räkna med att det hettar till om du för upp mannens hand mellan dina ben! Och låtsas du som ingenting blir ni nog båda så kåta till slut att något bara måste hända. För min del skulle det inte spela någon roll om det var troslöst eller inte, skulle gå igång och bli kåt i vilket fall som helst!! Men förstås, med troslöst så skulle det förstås blir hetare och mer spänning.
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Ah, snyggt, inte illa alls, fick något att fantisera om, helt klart!!

Vad jag menade med blött, ja, tycker som sagt att det är upphetsande att gå omkring utan trosor under kjol/klänning. Kombination av känslan av hur tyget smeker min nakna rumpa, spänningen, och luftigheten skulle jag tro. Så, blöt blir jag helt enkelt!

Jag skulle kunna tänka mig att vara ute på en date, iförd kjol. Ta mannens hand och föra in den under min kjol så att han kan känna att jag inte har några trosor på mig. Sen fortsätta daten utan att låtsas om någonting, hur länge håller den daten utan att man hamnar hos någon av parterna tro??:)
Alltså Rödluvan - du är bara bäst. Jag gillar verkligen din syn på sex. Tror än inte jag hittat något inlägg som går stick i stäv med min uppfattning. Men som sagt - det är inte lätt få messenger-kontakt med dig...;)

jojo
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Hej rödluvan, jag tycker inte du ska skämmas. Det är inget fel med att vara sexig och visa sig lite på den snuskigare sidan. Det gjorde ofta mitt ex och jag älskade det kan jag lova. Hon kunde komma in i en sexig negligé efter att jag duschat och lät mig ta henne bakifrån över tvättstället, för att sedan spruta ned hennes röv och sen vila upp inför nästa knull!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Ja, jag tycker att det har mycket med spänningen att göra, att gå utan trosor. Mest är det att jag vet något som min omgivning inte vet, om jag inte bestämmer mig för att någon ska få reda på det.

Och jag hoppas verkligen att det hettar till om jag någon gång genomför min fantasi, det var ju liksom det som var hela grejen. Själv blir jag i alla fall mycket upphetsad bara av att fantisera om det...;)


jojo:

Det ska inte vara lätt, då är det ju ingen utmaning. Dessutom, det går inte att få messenger-kontakt med mig för att det är inte det jag är ute efter i detta forum!


dundee_:

Nej, jag tycker inte heller att det är fel att våga vara sexig, utmanande, men jag vill ju så att säga ha "rätt" respons från min partner då också. Det är ju där det lilla orosmolnet finns!
 
Toppen