Är jag ensam om att gilla mulliga tjejer?

Lund24

Medlem
Kön
Man
Jag gillar också mulliga tjejer... eller kurviga rättare sagt. Inga hängiga bröst och stora vårtgårdar för min del... Men stor rumpor är snyggt!
 
G

Guest

Gäst
mulliga tjejer med små toppiga bröst.. m....

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 
G

Guest

Gäst
mm... har fantiserat om det länge, men har aldrig haft tillfälle med en gravid tjej, dom brukar ju vara upptagna...


_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Har varit med en gravid kvinna, inte fel alls. Blev bara en gång. Fick tag på henne via heta linjen. Tio minuter efter det att jag kommit hem till henne , så knullade vi. Efter det runkade jag många gånger med henne i huvudet.
 
G

Guest

Gäst
HUr långt gången var hon fredrik? Stor mage?


_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Hon var nog i 7-8 månaden.

Originally posted by FordFairlane

HUr långt gången var hon fredrik? Stor mage?


_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Originally posted by fredrik66

Har varit med en gravid kvinna, inte fel alls. Blev bara en gång. Fick tag på henne via heta linjen. Tio minuter efter det att jag kommit hem till henne , så knullade vi. Efter det runkade jag många gånger med henne i huvudet.
Bjöd hon hem dig direkt efter att ha snackat på heta linjen? Snacka om gambler

Peace out!
 

glopp

Ny medlem
Kön
Man
Jag tiitar ens efter mulliga tjejer på min dator när jag puslar med kuken.Och det gör jag varje rätt ofta och ibland med min tjej.Har hittat en gratis webcam sida som gillar runka åt.Kan någon tipsa mej om någon gratis live solariumspy som kan brukas ?
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Zoltan

Originally posted by fredrik66

Har varit med en gravid kvinna, inte fel alls. Blev bara en gång. Fick tag på henne via heta linjen. Tio minuter efter det att jag kommit hem till henne , så knullade vi. Efter det runkade jag många gånger med henne i huvudet.
Bjöd hon hem dig direkt efter att ha snackat på heta linjen? Snacka om gambler

Peace out!

Japp, har hänt med andra kvinnor också. Man måste våga lite.
 

robert_eri

Medlem
Kön
Man
Mulliga tjejer kan vara fint, jag har inget emot bröst som hänger och stora rumpor. Bara de inte är tjocka..
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
jag har hört att vi egentligen är biologiskt "codade" att tända på lite kraftigare kvinnor med stora bröst och breda höfter. De har större chanser att föda många barn och leva längre än tunna tjejer.
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Gillar oxå mulliga tjejer med sköna o breda bakar som vill bli smekta..så mjuka o goa ..sköna o knulla med för den delen..

Mulliga Märta får gärna komma till mig..*ler*

Intreserad
 
Kön
Man
Jodå, gärna mulliga med stora rumpor och bröst. Men det ska vara naturliga bröst! Jag gillar alla kroppsstorlekar så det är ingen fetischism för mig.

En kvinna på jobbet är rejält tilltagen i storleken. Gillar att då och då titta på hennes stora rumpa och bröst. Har även runkfantiserat många gånger att jag får knulla henne. Men tyvärr börjar hon bli lite väl stor och då tycker jag att det blir lite för mycket av det goda.
 
Toppen