Är jag ensam om att gilla mulliga tjejer?

rider1913

Medlem
Kön
Man
Jag gillar mulliga/feta kvinnor. Stora hängbröst med struktur, bröstvårtor och vårtgårdar.
Bäst är det när brösten rör sig naturligt och man ser vågor i brösten. Inoljade bröst reser kuken ytterligare när jag runkar. Jag har ett stort arkiv med bilder/video av den typen.

Här är ett exempel på vad jag menar med stora bröst. F-n vad jag blir kåt på henne.
Hon tittar in i kameran, vilket känns som att hon tittar på mig/kuken när jag runkar. Hon talar sexigt samtidigt. Jag har massor med bilder/video på henne.

 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Jag runkar ofta till mulliga och hårlga, gärna lite äldre det gör mig dökåt

Jag blir jävligt kåt av mulliga och håriga kvinnor, runkar ofta till sådana

Det är så häärligt att slicka en mullig och hårig fitta för att sen låta kuken glida in och spruta

Det är så häärligt att slicka en mullig och hårig fitta för att sen låta kuken glida in och spruta

Jag blir också kåt på stora kvinnor

Härligt med stora kvinnor

Jag tokrunkar till mulliga kvinnor
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar ju inte väldigt smala kvinnor. Vill gärna ha lite figur, kurvigt e vackert.
Älskar ju en lagom stor röv, gärna latina eller ebony.
Men får inte va för stora kvinnor.
 

RunkZeke

Medlem
Kön
Man
Jag gillar mulliga/feta kvinnor. Stora hängbröst med struktur, bröstvårtor och vårtgårdar.
Bäst är det när brösten rör sig naturligt och man ser vågor i brösten. Inoljade bröst reser kuken ytterligare när jag runkar. Jag har ett stort arkiv med bilder/video av den typen.

Här är ett exempel på vad jag menar med stora bröst. F-n vad jag blir kåt på henne.
Hon tittar in i kameran, vilket känns som att hon tittar på mig/kuken när jag runkar. Hon talar sexigt samtidigt. Jag har massor med bilder/video på henne.

Mulliga kvinnor är de sexigaste
 
Toppen