Ålder blev av med oskulden

Kön
Kvinna
Vet inte om intresse finns
Men vore kul att veta lite om medlemmar
Själv var jag Tretton år
Jag och en kompis var ute och gick här på stan
när en gammal Ford med 2 killar stannade och frågade om vi ville åka med
När kvällen närmade sig slutet hade jag och han som körde sex
i baksätet var väl ok men inte bra
Men blev senare blev väldigt sexintresserad
KRAM
:)
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
17 år var jag med fv i gymnasiet..skrev om den upplevelsen som var lite kul ngn annanstans här...:D
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Själv var jag 15 år men min pojkvän sedan 2 månader tillbaka. Ett fint minne, men inte var det så himla skönt som jag trodde. ;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Vet inte om intresse finns
Men vore kul att veta lite om medlemmar
Själv var jag Tretton år
Jag och en kompis var ute och gick här på stan
när en gammal Ford med 2 killar stannade och frågade om vi ville åka med
När kvällen närmade sig slutet hade jag och han som körde sex
i baksätet var väl ok men inte bra
Men blev senare blev väldigt sexintresserad
KRAM
:)

Blev av med oskulden är inte kvinnlig onani utan sex. Tråden skickas till Sex o samlag...

Moderator
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
16 år, ville egentligen vänta men hade en pojkvän som tjatade något fruktansvärt så jag gav efter...
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Var sent ute..som vanligt:) Var nog 25 innan första riktiga samlaget!
Men har nog kört ikapp det jag missat nu! ;)
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var 18 och förlorade den till ett "one night stand" till min dåvarande expojkväns stora förtret. Vem vill göra det med någon som tjatar;).
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
Det var månaden innan jag fyllde 15. Men En underbar flickvän som var mer erfaren....Ett av mina bästa minnen
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Jag var 17, och det skedde under helt oglamorösa omständigheter hemma hos en tjejkompis, inlåst i hennes lillasysters rum, med en annan tjej. Var lite pinsamt att komma ut ur rummet..
 

shuuulia

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag var 15 & det var med min pojkvän som jag varit tillsammans med i tre månader. väldigt fint minne & en mysig upplevelse :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag var sexton med min dåvarande femtonåriga flickvän.
Vi träffades när vi började på Gymnasiet
(jag fyller tidigt på året, hon sent)

det var en natt efter en mysig fest & vi hade planerat det en vecka innan.
men det var bökigt & stökigt:) blev inte så bra
men morronen efter gick det som på räls..:p
 
G

Guest

Gäst
Jag va 19. Förlorade den till en man mkt äldre än jag. Ståendes på alla fyra i hans säng. Va ok men absolut ingen fantastisk upplevelse...
 

Hugin71

Ny medlem
Kön
Man
Jag var sen, 25 år, men hade ordentligt med handträning innan. Hon, en året äldre arbetskamrat, gav mig en av de mest underbara nätter jag upplevt. Allt var så skönt, dofterna, smekningarna, slickningarna, allt!

Den som väntar på något gott...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
14 år. men sen dröjjde det 1 år till innan det hände nästa gång. Minns besvikelsen över att "var det inte mer än såhär ??" Men det är det ju, kan ja säga såhär 20 år senare..[}:)];)
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Nyss fyllda femton med min ett år äldre pojkvän. Vi hade sällskapat några veckor och var väldigt väl överens om att vi ville göra 'det'. Ett fantastiskt minne på alla vis som jag minns med värme, även om jag håller med övriga tjejer här, att skönt - det var det ju inte direkt... ;)
 
Toppen