Ålder blev av med oskulden

spartan1

Medlem
Kön
Man
Nästan femton år gammal. Med en fanastisk tjej som jag träffade i österrike.
Hon var ett är åldre,mer erfaren, fantaskiskt gullig och det var riktigt underbart!

Kanske bidrar det till ens positiva inställning till sex:cool:
 
G

Guest

Gäst
Wheelie, din historia var riktigt rolig att läsa :)

Själv var jag nog fjorton år och hade sex med min flickvän i mina föräldrars säng. Hahaha det gick sådär första gången, massor av hål och svårt att hitta in osv.. Men den dagen knullades det mkt kan jag lova ;)
 

Wheelie

Ny medlem
Kön
Man
Wheelie, din historia var riktigt rolig att läsa :)

Själv var jag nog fjorton år och hade sex med min flickvän i mina föräldrars säng. Hahaha det gick sådär första gången, massor av hål och svårt att hitta in osv.. Men den dagen knullades det mkt kan jag lova ;)

Tack!!:)

Tycker själv att den är lite rolig! Tyckte jag faktiskt just då också....när jag sprang därifrån!
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
17 år, igårkväll hände det haha, den här tråden kom ju lägligt.

Hej!
Du får vänta ett år eller bli 18 år först för att var med här i detta forum du burde ha läst reglerna först.

Wankie Moderator
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Jag blev faktiskt av med oskulden i fredags klockan 22.40 (ungefär) med en flicka som jag träffade för första gången. Hade pratat en del på msn och telefon innan men gud vad hon var bedårande...
Iaf så gick det waaay över förväntan faktiskt. På något oförklarligt, undligt vis så kändes det inte som något jag inte hade någon erfarenhet av (kanske fleshlighten som tränat mig lite ;) och när vi hade fräst på i 40 minuter så gick vi ut och tog frisk luft. Värt att notera, för dom som gillar detaljer, är att själva akten skädde rum på en fest i ett rum där redan två andra höll på ordentligt, så omstämdigheterna för att bli av med oskulden kanske inte var dom bästa men jag kände mig som sagt inte nervös så det gick bra (däremot kom jag inte första gången, blev kanske lite spänt när massa fula 16-åriga, sex-lösa killar kom in och ville titta...pervon.

När jag tog med henne hem så körde vi en gång till och den gången gick det ännu bättre.
Dagen efter berättade jag till henne att jag var oskuld innan och hon trodde inte sina öron :). Hon tyckte att jag var så erfaren haha...

Hursomhelst, för att svara på trådens egentliga fråga förlorade jag alltså oskulden 2.5 månad innan jag skulle fylla nitton :).
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Hm, vill ställa era tankar lite på ända. Eftersom jag är Bi så har jag olika preferenser. Första gången med en kille var jag 16 år. Men med en tjej var jag betydligt yngre ;)
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
jag 18 tjejen 16...helt ok fast inte så stor grej som jag trodde då...det blir bättre när man hållit på ett tag!
 
Toppen