33 år och fortfarande kåt

G

Guest

Gäst
Ibland undrar jag om det ärnåt fel på mig... Jag är 33 år och runkar minst 2 gånger om dagen, ibland känns det som om man vore tonåring igen.[:cool:]

Bananen
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Man kan ju alltid hoppas att man får ha kvar sin lust även när man passerat tantåldern(30år) ;)

På egen hand -Ja tack!
 
G

Guest

Gäst
Börjar närma mig 30 men fortfarande lika kåt så du är nog inte onormal...

/Steffo
 

elev

Ny medlem
Kön
Man
Inget fel på att runka flera ggr om dagen. Själv så är jag 30 och har familj. Men runkar fortfarande och det är väll inget fel i det.:D

Man ska njuta av tillvaron :)
 

Junior

Ny medlem
Kön
Man
Håller med föregående talare...Dr.Runk! Njut av tillvaron! Det är ju kosntaterat att det inteär skadligti alla fall :D
//Junior
 

Master_Bater

Ny medlem
Kön
Man
Så länge det funkar så kan man väl hålla på.
Hoppas jag fortfarande är så het på min egen gröt om 12 år.

Två hål i väggen.
 

MONSTER 1

Ny medlem
Kön
Man
Fan jag är 30 år & tycker att allt om sex är bra & kul.
Har sex med frun ca:3-5 gånger/v.(vi har varit ihop nu i 13 år!!)
+ att jag drar i ballen minst 2-3 gånger/dag.
Jag har familj jag med men när barnen såver då blir det kul!![}:)][}:)][}:)]

Big Big!
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Men det är väl bara att tacka och ta emot att ni är kåta - det är ju det underbaraste som finns! :)

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

tarotkort

Ny medlem
Kön
Man
Skönt att höra att jag inte är ensam....som är 35 år....och onanerar två ibland tre gånger om dagen på olika vis. Nej någon glidsalva behövs då inte iallafall....:p
 

M©¥¬ÜaeL

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 12, och hoppas att jag gillar å runka om 30 år också, om jag inte skaffat en brud som jag kan sätta på hehe

/M©¥¬ÜaeL
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by M©¥¬ÜaeL

Jag är 12, och hoppas att jag gillar å runka om 30 år också, om jag inte skaffat en brud som jag kan sätta på hehe
Tror säkert att du hittat en tjej eller två innan dess och att du fortfarande onanerar. :)

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
Bara 33?? Jag tänker vara lika kåt tills jag dör! Skulle det vara nåt fel??


Lena Handén - en god vän...
 

Banjo

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 42 och jag runkar 1-4 gånger om dagen så jag tror att det inte är åldern det beror på hur fin sexdrift man har utan hur god kondition man är i. Jag tränar när jag känner mig hängig, äter sunt och det räcker för att spruta 7 gånger per natt mär man har besök i sängen:)

Skön sexdrift:)
 

vkngsxgd8

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Horru Bananen ... 42 har ocksa och gor nastan samma sak, atminstone en gang om dagen .... onanera mera o mera ! :)
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag är 30år och är nu officiellt en gubbe. Jag är inte längre lika kåt som jag var för 10-15år sedan. Förr så runkade man varje dag men nu för tiden så runkar man "bara" 3-4 gånger i veckan

Onanera Mera
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Det var skönt att det inte bara var en själv som runkar vid snart fyllda 35. Brukar runka 2-10 ggr i veckan beroende på humör. Det finns nog inget som är så avslapnande. Sätta sig framför tv'n och titta på tv 1000 eller något annat och runka och sedan spruta. Det är helt okej
 
Toppen