SkåneWanker
Aktiv medlem
Skicka till min Session....måste ladda kuken....jag är ju gammal :-D
Vad är ditt session id?Skicka till min Session....måste ladda kuken....jag är ju gammal :-D
Ivanhoe.imgbb.com
Hittar dig inteIvanhoe.imgbb.com
Om jag inte vore lite för feg och saknade färgskrivare (en äkta tribute ska ske på papper tycker jag), skulle jag lätt ställa upp!Jag skulle tänka mig att det vore kul och få lite tribute filmer, blir kåt av det. Finns det någon som kan tänka sig att hjälpa mig med det? Helst någon som bor i min direkta närhet, sthlm , södra Österåker
Vi kan börja med chatt på Session
Rent praktiskt, hur skulle det gå till om man inte har en skrivare? Spruta på surfplattan medans man filmar med mobilen kanske?Jag skulle tänka mig att det vore kul och få lite tribute filmer, blir kåt av det. Finns det någon som kan tänka sig att hjälpa mig med det? Helst någon som bor i min direkta närhet, sthlm , södra Österåker
Vi kan börja med chatt på Session
Kollar man r/tributeme på reddit är det så de flesta gör nu för tiden. Ibland med plastfolie över för att skydda grejerna.Rent praktiskt, hur skulle det gå till om man inte har en skrivare? Spruta på surfplattan medans man filmar med mobilen kanske?
mmm låter underbart!Har en flickvän på 22 år som jag gärna vill se bli tributad. Har många bilder
Samma här......Gör inte tributes så ofta men brukar fuska lite... Brukar runka till bilden men sprutar över magen på mig själv som vanligt, medan jag filmar så klart.
Äger ingen skrivare och tänker inte spruta över en platta som kostat ett 5 siffrigt belopp...