Alla som gillar Cum Tributes

Tänker tribba i kväll. Skicka bilder rill mig på session på det ni vill ha tribute på, så ser vi hur många jag hinner med. Session id 05c1b5f38c4dfb9e0e51cdc7368ba6339823859c9f46092811bf1f5649dac2711c

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag skulle tänka mig att det vore kul och få lite tribute filmer, blir kåt av det. Finns det någon som kan tänka sig att hjälpa mig med det? Helst någon som bor i min direkta närhet, sthlm , södra Österåker

Vi kan börja med chatt på Session

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag skulle tänka mig att det vore kul och få lite tribute filmer, blir kåt av det. Finns det någon som kan tänka sig att hjälpa mig med det? Helst någon som bor i min direkta närhet, sthlm , södra Österåker

Om jag inte vore lite för feg och saknade färgskrivare (en äkta tribute ska ske på papper tycker jag), skulle jag lätt ställa upp!

Runkisen66

Aktiv medlem
Kön
Man

Rent praktiskt, hur skulle det gå till om man inte har en skrivare? Spruta på surfplattan medans man filmar med mobilen kanske?

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Rent praktiskt, hur skulle det gå till om man inte har en skrivare? Spruta på surfplattan medans man filmar med mobilen kanske?
Kollar man r/tributeme på reddit är det så de flesta gör nu för tiden. Ibland med plastfolie över för att skydda grejerna.

Jag tycker det är lite tråkigt. Det är mer känsla i att se satsen landa på en utskrift, men det är klart, man slipper böka med skrivare och grejer. Kanske värt att testa även för en gammaldags purist som mig.

Thomas B

Aktiv medlem
Kön
Man
Gör inte tributes så ofta men brukar fuska lite... Brukar runka till bilden men sprutar över magen på mig själv som vanligt, medan jag filmar så klart.
Äger ingen skrivare och tänker inte spruta över en platta som kostat ett 5 siffrigt belopp...

Toppen