Analsex.. luktar illa ?

emmet_740tic

Ny medlem
Kön
Man
Tja .. om man ska ha analsex vad ska man tänka på ?
Alla säger det luktar förfärligt, kan detta stämma ? Iofs är det ett hål där ens skit kommer ifrån ..
Något mer man ska tänka på?
Hur smörjer ni in?
Vad tycker era tjejer om det ? ..

Mata på med svar..:)

Mvh

// Emil
 

anton100100

Medlem
Kön
Man
Hejsan! Jag har fått denna fråga förut, iaf ällande hur man kan ha enklare anlsex. Om man barad sjärten och delar av analöppningen i ljummen/varm olja, eller i en jodlösning utsädd med vaten, blir det mycket lättare och skönare att ha anlsex. Jag och min flickvänn är relativt unga, men vi har kommit långt i vårt sexliv, och gillar att prova olika slags sex. Analsex funkar best för oss på detta sätt. Mvh

Runka på ni bara!
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Hmm, beror väl på om du ska lukta på Midgårdsormen efteråt eller inte :D ...

Det jag skulle göra om jag skulle testa analt, är väl att se till att ha kondom på Lill-Bamse. Man vill ju inte få "myror på göken" va, då analen inte är ren i den bemärkelsen gällande bakterier och sådant. Det är ju ändå ur kanelröret som avföringen kommer ut, slaggprodukterna kroppen inte vill ha.

Sedan skulle jag nog smörja in Enögdespottkobran, med sin gummihuva på med mycket glidmedel. Både för tjejen och killens skull. Sen tagit det väldigt försiktigt när man ska föra in den, och lyssna på vad tjejen säger. Det måste ske på hennes villkor hur det anala samlaget går till.

Jag menar, det är ju hon som får den i sig. Låt inte kåtheten ta överstyr, så du bara vill puckla på. Hur skulle du själv känna det om du skulle få en pinne i Heimdalen, och nån bara trycker på ??

Så för att summera:

*Kondom.
*Mycket glidmedel.
*Tålamod.
*Lyssna på tjejen.

:)

Själv, är bäste dräng.
 

falke

Ny medlem
Kön
Man
en dusch kanske vore bra? de räcker väl? har aldrig haft nåra problem med dåligt lukt eller nåt sånt.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Hoppar in lite på killarnas domän och lägger mig i lite.

För det första, vadå luktar illa??? Aldrig varit med om! Är man ren där, vilket jag brukar kolla själv först innan det är dags för partnern, luktar det inte alls illa, luktar ingenting speciellt.

Hur göra rent? Alltså, den delen av tarmen som man kommer i kontakt med vid sex är väl vanligtvis ren av naturen, det som befinner sig där nere är så att säga på äg ut. Alltså, gå på toaletten som vanligt. Om man ändå vill göra rent, spola med vatten. Kan göras med duschen, men jag tycker att det blir lite väl mycket vatten på detta sätt. Det måste göras i god tid eftersom det tar ett tag innan vattnet kommer ut igen.

Sen givetvis glidmedel, glidmedel och så lite glidmedel! Ja, du fattar. Låt tjejen bestämma takten. Hon kommer antagligen inte alls att vara avslappnad första gången, det kan dröja många gånger innan hon kan slappna av. Se till att hon är MYCKET upphetsad innan ni börjar, det hjälper för mig kan jag ju säga. Då är det inga problem för mig i alla fall.

varför skriver jag så mycket om detta? Jo, för jag när jag skulle testa detta första gången letade jag info på nätet för att förstå mer, så jag hoppas att du kan få lite tips och råd av detta inlägg. Berätta sen hur det gick för er...;)
 

ktgrabb

Ny medlem
Kön
Man
Tja,
ett sätt att bli väldigt ren runt analen är att äta mycket fibrer till varje mål, fiberberikad mat - pasta, fullkornsknäcke, grovt bröd, råris, fiberberikade gryn till gröten, ja ni fattar.

Då blir avföringen lagom hård och man behöver nästan inte ens torka sig efteråt. Lukten förbättras avsevärt också på dass.

De som inte vill lägga om kosten kan ju köpa fibertillskott. Dessa finns i lite olika sorter på apotek och hälsokostaffärer. Jag gillar de som är i tablettform, apotekets pulver är jobbigt att hålla på med. Personligen gillade jag Biofiber 80 som säljs i hälsokostbutiker, innan jag började äta bättre.

Dessutom är det nyttigt, magen kommer att vara lugn o fin, inga gaser, ingen magont osv. Dessutom sägs det att risken för tarmcancer minskar.

mvh

hampus
 
Toppen