Hoppar in lite på killarnas domän och lägger mig i lite.
För det första, vadå luktar illa??? Aldrig varit med om! Är man ren där, vilket jag brukar kolla själv först innan det är dags för partnern, luktar det inte alls illa, luktar ingenting speciellt.
Hur göra rent? Alltså, den delen av tarmen som man kommer i kontakt med vid sex är väl vanligtvis ren av naturen, det som befinner sig där nere är så att säga på äg ut. Alltså, gå på toaletten som vanligt. Om man ändå vill göra rent, spola med vatten. Kan göras med duschen, men jag tycker att det blir lite väl mycket vatten på detta sätt. Det måste göras i god tid eftersom det tar ett tag innan vattnet kommer ut igen.
Sen givetvis glidmedel, glidmedel och så lite glidmedel! Ja, du fattar. Låt tjejen bestämma takten. Hon kommer antagligen inte alls att vara avslappnad första gången, det kan dröja många gånger innan hon kan slappna av. Se till att hon är MYCKET upphetsad innan ni börjar, det hjälper för mig kan jag ju säga. Då är det inga problem för mig i alla fall.
varför skriver jag så mycket om detta? Jo, för jag när jag skulle testa detta första gången letade jag info på nätet för att förstå mer, så jag hoppas att du kan få lite tips och råd av detta inlägg. Berätta sen hur det gick för er...