Angående att visa sig nakna.

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
På vilket vis är du uppvuxen med det? Gick dina föräldrar omkring nakna också, så att det blev det naturliga i ditt hem?
När jag var barn var det stor skämmighet att visa sig naken....
Alla barn springer väl omkring nakna, både i tid o otid. Tyvärr har det väl på seenare år blivit lite mindre så på allmänna platser, som bad o campingar t ex. Detta har väl varit allmänt bland dem som är uppvuxna med klassiskt svenska normer. En viss förskjutning har väl märkts bl a av den ökade vetskapen om barnahudens känslighet för UV-strålar, men också för att nysvenskar inte på samma sätt tagit till sig "traditionen". Åsikter är dessvärre väldigt smittsamma och när vanor och handlingar ifrågasätts är det lätt att följa minsta motståndets lag, både bland vuxna och barn. I synnerhet när föräldrarna inte visat vägen.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Att få visa sig naken är underbart!
Min sambo älskar att visa sig naken och är jämt naken när vi är hemma också på badet också, och hon gillar att klä sig sexigt på sommaren så stt så mycket av hennes fina kropp och stora bröst exponeras.
Hon älskar korta klänningar med stor urringning så att man kan BV se lite av hennes vårtgårdar och bröstvårtor hon använder en bh med halv kupa.
Hon har aldrig trosor på sig på sommaren utan bara en gördel med strumpeband och snygga stockings under klänningen och och skötet är alltid väl rakad och hon har en förmåga att sitta så förbi passerande kan se lite av hennes sköte.
Hon älskar när hon ser att män blir upphetsade av att titta på henne!
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar att vara naken hemma:love: Och blir mer och mer nyfiken på att vara naken med och bland andra som är nakna. Men jag vet inte hur jag ska ta första steget ut i nakenvärlden :confused:
Gå på Manhattan porr bio eller Blie Vison, jag är alltid naken när jag är där dom har garderober där man kan låsa in sina kläder och man får en handduk om man vill ha det !!! Härligt att vara naken och runka när andra tittar på!!!
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar att vara naken hemma:love: Och blir mer och mer nyfiken på att vara naken med och bland andra som är nakna. Men jag vet inte hur jag ska ta första steget ut i nakenvärlden :confused:
Det beror lite på om du kan hålla kuken i styr eller inte. Kan du, så finns vintertid i Sthlm både naturistförening med möjlighet till simbassäng söndag kväll och bastu, samt flertal gym med bastu, dit du kan gå för att kolla om du har kontroll. Sommartid driver samma förening Ågesta-badet och där gäller också att ha kontroll, om du inte går ut i bushen, där det av o till prasslas en del.
Därutöver finns ju en del fria nakenbad där ingen bryr sig om du syns med kuken i vädret och så Blue Vision + något till som har öppet året runt och är helt ok att vifta med ståndet.
 
Toppen