Anväda kallingar

Micke39

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Tror denna tråden varit upp tidigare,men är inte säker.
Jag bli väldigt upphetsad av andra killars använda kallingar,gärna då yngre killars.
Finns det andra här som också går i gång på detta eller är jag ensam?! :oops:
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror denna tråden varit upp tidigare,men är inte säker.
Jag bli väldigt upphetsad av andra killars använda kallingar,gärna då yngre killars.
Finns det andra här som också går i gång på detta eller är jag ensam?! :oops:

Ja, det är skönt att få sniffa i en ung kåt killes kallingar. Då ska dom gärna vara använda ett par dagar eller fler. Kankse med lite intorkad sperma också. Då kommer man så skönt när man får sniffa dom.
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns det nån ung kåt kille som skulle vilja skicka sina väl använda kallingar till mig så jag kan sniffa i dom och runka min kåta kuk då. Du får gärna ha sprutat i dom också......?????:sleep::p
 

Snyggan

Ny medlem
Kön
Man
Tror denna tråden varit upp tidigare,men är inte säker.
Jag bli väldigt upphetsad av andra killars använda kallingar,gärna då yngre killars.
Finns det andra här som också går i gång på detta eller är jag ensam?! :oops:
håller med...låter lite små äckligt...men smaken är som baken :D:D:D
 

Petter1978

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar passa på att sniffa i tonårskillars kallingar på gymet. många slänger dem bara på golvet när de duschar så om det inte är ngn annan i rummet så tar jag chansen att lukta och slicka. det allra bästa är när det finns intorkad sperma. några gånger har jag tagit med mig kallingarna och runkat och sprutat som en häst samtidigt som jag sniffar!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Alltså, om man fått sperma i kalsongerna hoppas ja att man lägger dom i tvätten och inte har dom på sej :eek:
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, det är väl tur att vi alla är olika! Finner då inget upphetsande varken i andra mäns lr andra kvinnors använda underkläder - ja, blir inte eggad av mina egna heller! :)
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
jag brukar passa på att sniffa i tonårskillars kallingar på gymet. många slänger dem bara på golvet när de duschar så om det inte är ngn annan i rummet så tar jag chansen att lukta och slicka. det allra bästa är när det finns intorkad sperma. några gånger har jag tagit med mig kallingarna och runkat och sprutat som en häst samtidigt som jag sniffar!

Tjena!

Låter helt underbart, så skulle jag också vilja göra.
Hur kommer du åt tonårskillarnas kallingar?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det är riktigt vidrigt... okej jag har sovit i sprutade kalsonger men då har jag kommit i sömnen och byter när ja vaknar..

vulgus: om du visste hur många som inte lägger dem i tvättkorgen...
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Det är enormt upphetsande med andra killars kallingar. Vid ett tillfälle bytte jag kallingar med en kille mot att vi båda hade lämnat spår av minst 10 sprut i dem. GIssa om jag sprutade många gånger i hans kalingar efter det. De var alldeles vitfläckiga och härliga!!! För att inte ta om doften! Mmm!
 

fille871

Ny medlem
Kön
Man
Det är fan gansaka nice med någon annans kalsonger, fast sperma från någon annan är lite äckligt tycker jag, men att bara ha på sig eller nått

Jag skulle kunna tänka mig att skicka ett par kalsonger till någon. KOntaka mig och lämna adress

/Petter
 

boxer399

Ny medlem
Kön
Man
Otroligt nice:D med använda killkallingar, har köpt och bytt med rätt så många genom åren, har väl ett 20-tal nu. Tyvärr försvinner ju doften efter ett tag men spermafläckarna finns ju kvar.

Nån som vill byta eller sälja till mig så är jag intresserad, bara att skicka ett mail.
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Otroligt nice:D med använda killkallingar, har köpt och bytt med rätt så många genom åren, har väl ett 20-tal nu. Tyvärr försvinner ju doften efter ett tag men spermafläckarna finns ju kvar.

Nån som vill byta eller sälja till mig så är jag intresserad, bara att skicka ett mail.

Vill byta....
 
Toppen