Tror denna tråden varit upp tidigare,men är inte säker.
Jag bli väldigt upphetsad av andra killars använda kallingar,gärna då yngre killars.
Finns det andra här som också går i gång på detta eller är jag ensam?!![]()
håller med...låter lite små äckligt...men smaken är som bakenTror denna tråden varit upp tidigare,men är inte säker.
Jag bli väldigt upphetsad av andra killars använda kallingar,gärna då yngre killars.
Finns det andra här som också går i gång på detta eller är jag ensam?!![]()
jag brukar passa på att sniffa i tonårskillars kallingar på gymet. många slänger dem bara på golvet när de duschar så om det inte är ngn annan i rummet så tar jag chansen att lukta och slicka. det allra bästa är när det finns intorkad sperma. några gånger har jag tagit med mig kallingarna och runkat och sprutat som en häst samtidigt som jag sniffar!
Alltså, om man fått sperma i kalsongerna hoppas ja att man lägger dom i tvätten och inte har dom på sej![]()
vulgus: om du visste hur många som inte lägger dem i tvättkorgen...
Otroligt nicemed använda killkallingar, har köpt och bytt med rätt så många genom åren, har väl ett 20-tal nu. Tyvärr försvinner ju doften efter ett tag men spermafläckarna finns ju kvar.
Nån som vill byta eller sälja till mig så är jag intresserad, bara att skicka ett mail.