Arginin

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Idag köpte jag två burkar Arginamax - en för män och en för kvinnor. Båda burkarna innehåller 10 dagars förbrukning (6 jättestora tabletter/dag, men vad gör man inte...)

Någon som testat och har erfarenheter. Hinner de verka något på 10 dagar eller måste man hålla på längre?

Vad jag vill ha är större utlösningar när jag runkar och knullar. Det är också lite intressant att se om det påverkar hur snabbt man kommer. Lust har jag redan i överflöd så det är inte för den sakens skull jag tar dem.

Min kvinna får dem för att hennes lust går upp och ner ganska mycket - ibland är hon kåt som rackarn och vill många gånger per dag och ibland är det torrperioder. Lite test att se om det påverkar lusten för henne. Dessutom lär det hjälpa till med väta när hon onanerar (när vi väl knullar är det oftast väldigt blött).

Så tjejer och killar - vad har ni för erfarenheter?

Funkar det betalar jag gärna 400:-/mån och person som det kostar med mängdrabatt. Funkar det inte lägger jag hellre pengarna på annat. :cool:
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jaha - en första runkrapport efter första dosen Arginin då :) Har kollat in en P-rulle och runkat. Sprutar varken mer eller mindre än jag brukar. Inget känns annorlunda heller. Fast å andra sidan kanske man inte skall räkna med verkningar av dos #1 ;)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Andra runkrapporten - dag #2: Fortfarande ingen verkan (men det var väl heller inte väntat ännu). Kanske lie mer sperma än vanligt (eller så var det önsketänkande).

Lust - ingen skillnad. Konstant på topp :) Stånd - ingen skillnad.

Fortfarande ingen (tjej/kvinna, kille/man) som har någon erfarenhet?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by ulysses

Va?! Jag är genuint intresserad, och hoppas det finns ett bättre svar än bajsanalogin...!

Jag har alltid tyckt att stora utlösningar är läckert helt enkelt. Det har jag gjort långt innan jag ens visste att det fanns porrfilm - när jag som 11-åring (snart 12) runkade till underklädesavdelningen i postorderkataloger och upptäckte att det kom mer sperma ju längre jag runkade. Jag vet inte om sprutandet i sig blir skönare men vetskapen om att jag kommer mycket är definitivt en extra krydda.

Idag har jag slutat runka till postorderkataloger sedan många många år. Jag tycker att filmscener med mycket sperma är upphetsande. Min kvinna tycker också om när jag kommer mycket. Det är läckert nästan var sperman än hamnar men det ska vara på ställen där tjejen också vill - några gillar att få det i ansiktet eller munnen, andra kan inte tänka sig det, andra vill ha det över stjärten, magen, fittan osv.

Jag tycker det är läckert när det hamnar i håret fast jag har all förståelse för att det kan vara jobbigt att tvätta bort. (Tips f.ö. om det får torka är det lättare att borsta ur).

Fixerad? Njae - jag tycker att det är tillräckligt upphetsande för att betala pengar för att se om jag kan spruta mera men det finns de som är mer fixerade på det här forumet. :). Jag är också nyfiken på om Arginin gör det skönare.

Sedan råkar det ändå inte vara so blodigt mitt i alltihopa. Det handlar inte om att prestera och mätas. Det handlar om att ha skönt och roligt - att leka på bådas villkor.

För att fortsätta rapporterandet om eventuella effekter av A: Knullade i morse och kom inne i henne. Har därför ingen aning om det kom mycket. Ståndet inte riktigt lika hårt som det brukar vara och när jag kom kändes det väldigt märkligt. Det brukar alltid kännas som att all energi jag har koncentreras ner mellan mina höfter och sedan exploderar men idag sprutade jag mer i förbifarten och kunde fortsätta efteråt. Orgasmen var skön men inte lika skön som den brukar vara. Det vara lite mer som "jahaoch sen då?". Det var så ovanligt att jag blev alldeles paff. Inte otrevligt, kanske en liten besvikelse jag vet inte, men framförallt annorlunda.

Off topic: Varför namnet "ulysses". (Om du vill svara så finns det en tråd i off-topic-konferensen fast där kanske du redan skrivit)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by peddler

Originally posted by G-mannen

Idag köpte jag två burkar Arginamax - en för män och en för kvinnor. Båda burkarna innehåller 10 dagars förbrukning (6 jättestora tabletter/dag, men vad gör man inte...)

Ni kommer i alla fall att få en bättre sårläkning :D

http://www.svenskkirurgi.se/skf/svkir/05-2/nutr.htm

Sickena grejer - att det möjligen var postoperativ morbiditet jag led av (eller kunne komma att lida av) hade jag ingen aning om. Jag trodde jag var kåt helt enkelt. :)

Några tjejer som testat Arginin? (Skälet till att jag skriver i allmänna forumet och inte i Manligt... är att vi skall prova det båda.)
 

rumparumpa

Ny medlem
Kön
Man
En snubbe jag kände förr käkade Arginin en längre period, det slutade med att hans snorre ramlade av och han dog av förblödning.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Käkat i 7 dagar nu. Ingen påtaglig föränding åt något håll (mer än att burken är lite tommare :))
 

hot_rod

Ny medlem
Kön
Man
Arginamax påverkar inte satsens storlek, möjligen kvaliteten hos spermierna.

Några dagars avhållsamhet samt upprepade stopp precis innan utlösning, ger dock både kraftigare skjuts och större sats en enstaka gång. Mer kladd på större avstånd! :)


/Just your average horny little devil
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by hot_rod

Arginamax påverkar inte satsens storlek, möjligen kvaliteten hos spermierna.

Jag har läst väldigt olika saker på olika ställen. Avhållsamhetsmetoden är beprövad (men lite tråkig :D) och jag vill gärna hjälpa upp det på annat sätt...

På väldigt många ställen står det att det ökar spermamängden men att det kan dröja innan man ser effekterna. Jag har testat i ca 14 dagar nu och märker fortfarande ingen skillnad. (Heller ingen skillnad i lust, uthållighet och stånd men det tycker jag ändå funkar helt OK. Strängt taget är det inte avgörande om jag sprutar som en brandslang heller, men det är en turn-on för mig så varför inte?)
 

Rocket

Ny medlem
Kön
Man
Har provat L-Argiplex och min sambo tyckte att sprutet blev mycket kraftigare. Fick en kännsla av att det tryckte på mycket mer än vankligt och var svårare att hålla tillbaka... Man kom som en Raket! :D

Rocket
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Hmm.. Knaprat Arginin i 20 dagar nu. Fortfarande ingen skillnad åt något håll (utom i plånboken). Återkommer när jag käkat i 30 dagar med nästa rapport :)
 

Simonsays

Ny medlem
Kön
Man
Hej..
Jag har käkat Arginin i ca 35 dagar.. jag tränar o försöker äta sunt.. Äter en del ägg.. Gör även muskelsammandragningar där nere.. Det ger resultat nu märker jag spruta ca 4-5 långa strålar med sperma..
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Halloj - varit borta ett bra slag känns det som... Jag har väl lite att läsa igen :)

Tänkte bara säga att jag käkat Arginin i 40 dagar nu och är 600 kr fattigare. Ingen som helst effekt. Totalt värdelöst. Det kan ju hända att det verkar individuellt - på mig biter det i alla fall inte :(
 
Toppen