Att bli slickad i rumpan

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Låter intressant , själv tycker jag om att tung knulla min fru i anus mmmm.:oops:
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jepp, har gjort det, har fått det själv.
Jag och partnern använder speciellt anal desinfekterande glidmedel för hygienens skull.
Tur att det finns. Att känna hans läppar suga sig fast runt anus samtidigt som hans tunga skjuter in och ut och ålar sig runt där inne är grymt skönt.
 

DeathCrush

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att bli tungknullad, och att slicka en väl ansad stjärt!
Åh det gillar även min flickvän!
 
G

Guest

Gäst
Är ju en underbar fantasi jag har att tjejen mer eller mindre tvingar mig att borra tungan djupt in i hennes tajta stjärthål... mmm :)
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
åh.. härligt. Jag älskar att tungknulla tjejen, finns nästan inget mer upphetsande,,, jag gillar också att bli tungknullad men det händer dessvärre mer sällan... men men..
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.har inte blivit slickad i rumpan av någon........har aldrig slickat en tjej i rumpan heller,,,,,,,,,,känner någon spärr där...............men gott att slicka en fitta.....[B)]
 

traction

Ny medlem
Kön
Man
Otroligt skönt, bäst är en lååång stjärt-69:a med tjejen för att komma riktigt långt in, följt av en hård påtryckning i samma hål. Att sitta på ansiktet (tungan) och runka är också helt OK :D
 

Asasas

Medlem
Kön
Man
är bland de goaste som finns att bli slickade länge å väl, hon ska sära på skinkorna med så hon kan tungknulla lite, sen in med 2 fingrar, massera prostatan å suga samtidigt. då kommer en sats som studsar i hennes gomsegel :)
 
Toppen