Att runka i skogen

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Detta kan verkar som en berättelse men det är 100% sanning. Förklaring finns längst ner ;)


VAr ute på en skogspromenad förra veckan. Var så där lagom varmt, solen lyste skönt. Jag blir alltid kåt när jag går i skogen ensam. Nästan så att kuken är halvstyv hela tiden. JAg gillar inte att runka utan att ha något att runka till, visst funkar det men porrtidning, porrfilm eller dylikt är ju att föredra. Nu för tiden så händer det inte lika ofta, men förr hitta man ofta gömda porrtidningar på strategiskt runk lämpliga ställen, och då var det lätt att dra fram kuken och runka så klart. JAg visste ett ställe där jag som ung hittat porrtidningar och där jag runkat några gånger som ung, men nu var det minst 30 år sedan jag varit där. Hade ändrat sig rejält i terrängen så tog en stund att hitta. Det ligger i en liten öppning i skogen, det är som en äng mitt i skogen innan man kommer dit, men det hade växt mycket sly där nu, men var inga problem att ta sig fram. När jag är nästan framme så känner jag kuken är stenhård och jag lirkar fram den ur kallingar och gylf, så mitt stånd är utanför byxorna fullt synligt när jag går, Ganska upphetsande det med. När jag är framme vid kanten av ängen så blir det mörkare och då ser jag in i skogen igen. Till min besvikelse så ser jag att det är någon där, bärplockare eller svampplockare antar jag. Jag gömmer mig bakom en gran, och tänker att personen kanske går snart. Men personen verkar inte som den letar efter något, jag smyger mig lite närmare, och ser nu att han sitter ner på en sten och att höger arm skakar på ett igenkände sätt. JAg förstår ju direkt att han runkar, men vad fan skulle jag göra. Tanken att han sitter där o runkar gjorde ju mig också kåt. Visste inte riktigt vad jag skulle göra, men var så nyfiken på hur det såg ut framifrån, så jag smög mig runt en bit. På högersidan är det en kulle som gör att man kan gå runt där utan att synas och höras för mycket. När man är förbi den så ser man ganska fort till den plats han satt, jag smög fram huvudet, och såg då killen sitta där utan kläder på underkroppen, runkandes kuken febrilt. Såg också att han lagt fram tidningar på marken som han titta på när han runkade. Och han hade en rejält stor kuk också. Nu var jag rejält kåt. Det bultade i kuken, jag reste mig försiktigt upp, jag visste att han skulle se mig nu. Men han var så inne i sitt runkande och tittande i tidningarna så han märkte mig inte. Jag tog tag om min kuk och började sakta runka den, ännu hade han inte märkt mig. Jag hör hur han börjar stöna lite tyst, jag tänkte nu har jag chansen så jag sluter ögonen, runkar lite hårdare och stönar lite tyst. När jag tittarefter några sekunder så ser jag att han tittar rakt mot mig. Vi säger inget till varandra i nuläget, han gör en gest åt mig att komma mot honom, erbjuder mig att sitta ner och fortsätter runka som inget hänt. Jag drar av mig byxorna, sätter mig ner. Jag märker nu att han tittar på min kuk, jag lutar mig något bakåt, tar tag om min kuk med tumme och pekfinger och runkar den sakta så han kan se den riktigt. Han gör det samma och nu ser jag att det är ingen dåligt kuk han har, smalare än min men betydligt längre. Jag gör bara tummen upp, han nickar och gör samma mot mig. Nu bryter jag tystnaden och säger "Tack" Han gör tummen upp igen. "Hur lång" frågar jag honom. Han svarar "20, men inte lika grov som din tror jag" Jag nickar och svarar "Min är 17 gånger 15" Han nickar instämmande tillbaka. Vi återtar runkandet och sneglar på varandras kukar då o då märker jag. Han kollar min och jag hans. Det är något speciellt med att se en annan runka sin hårda kuk, och man kan fan inte låta bli att titta. Vi sitter där och runkar bra länge. Har ingen aning om hur länge. Vi pratar lite med, jag är ju tvungen att fråga om han sprutar mycket och det gör han, enligt honom själv. Jag kollar mobilen och ser att den har täckning, så jag är jag bara tvungen att visa honom några sprutfilmer. Han blir väldigt imponerad, hehe. Vi avslutar i alla fall med att spruta ihop, sen gömmer vi tidningarna och drar oss mot civilisation igen.



Detta var typ som ett rollspel som jag och en ny runkpolare gjorde faktiskt i förra veckan irl.:)
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tog en tur till ett skogsområde norr om Strängnäs där man kan gå runt viltstängslet på ett ställe och komma upp på en höjd med lite utsikt mot åkrar och stora vägen en bit bort. Brukar vara där ibland då man kan vara helt naken och ostörd men det går inte att gå omkring så mycket då det bara är en liten skogsbacke. Men skönt ändå att runka helt öppet med god utsikt. Men nu börjar flugor och broms bli lite besvärliga.
 

OnanNord

Aktiv medlem
Härligt att runka ute. Jag har hittat en glänta ca 50 m från folkstråket..Där ligger jag naken och solar. Kan höra röster från människor..men de ser inte. Jag blir kåt av tanken på att ngn ser. Händer allt oftare att jag runkar.

Hmmm....lite riskfyllt tänker jag....visst kan det vara upphetsande med det förbjudna, t ex att bli påkommen...men mindre trevligt om man sedan blir anmäld för ofredande.

Vill egentligen inte moralisera utan tycker väl att det är rätt oskyldigt, och för min del skulle jag gärna titta på i smyg om jag råkade upptäcka någon som runkar i buskarna....men 50 m från allmän promenadväg kan man knappast välja om den som får syn på en gillar eller fasar inför aktiviteten:oops:.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Gud så härligt upphetsad och även avundsjuk jag blir av era upplevelser ute i naturen.

Jag själv älskar att leka med mig själv utomhus, både i strålande solsken, mysigt höstregn och till och med utomhus på vintern.
Har oftast hållit mig till min egen, relativt insynsskyddade tomt förutom några små härliga stunder i skogen.

Precis som en föregående skribent så går jag nästan alltid klädd i sexiga trosor under mina vanliga kläder - men går även ofta klädd i både tights, leggings och tjejiga stretchjeans och blotta tanken på att endera bli påkommen av en likasinnad eller få komma på en annan njutande människa i skogen, oavsett om det skulle vara en tjej med tröjan uppdragen och sommarshortsen uppknäppta eller en kille med ett fint och stolt praktstånd, var en sagolikt härlig fantasi som jag aldrig ens lekt med tidigare.

Önskar bara det fanns ett erkänt sådant ställe i någon skog här i närheten.

Får försöka sondera markerna och skogarna bättre i kommunen.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Ville också säga det att min nye runk kompis har den fetischen att bli påkommen. Nu sist vi runkade ihop så "kom jag på han " när han runkade i sitt garage, hehe
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmmm....lite riskfyllt tänker jag....visst kan det vara upphetsande med det förbjudna, t ex att bli påkommen...men mindre trevligt om man sedan blir anmäld för ofredande.

Vill egentligen inte moralisera utan tycker väl att det är rätt oskyldigt, och för min del skulle jag gärna titta på i smyg om jag råkade upptäcka någon som runkar i buskarna....men 50 m från allmän promenadväg kan man knappast välja om den som får syn på en gillar eller fasar inför aktiviteten:oops:.
Jag ska tacka för dina tankar..och..från promenadstråket syns inget..ett sumpigt kärr emellan...närhet finns men risk för att ngn blir utsatt finns inte...har funderat på tanken att bjuda in åskådare vi dejtsajt
 

OnanNord

Aktiv medlem
Jag ska tacka för dina tankar..och..från promenadstråket syns inget..ett sumpigt kärr emellan...närhet finns men risk för att ngn blir utsatt finns inte...har funderat på tanken att bjuda in åskådare vi dejtsajt

Låter som du sköter saken snyggt...och faktiskt hittat den perfekta platsen. :). Att bjuda in smygtittare verkar inte heller som en dum idé...för visst är det häftigt att ha åskådare som gillar det de ser;).
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Japp att tränga sig på är fel. Brukar ligga på mage om jag misstänker att någon är på ingående där jag solar. Om ngn visar nyfiken och stannar till då kan jag vända mig på rygg så de ser. Men min fina plats är en liten skatt..just eftersom den är insynsskyddad och nära men ändå svårnådd..
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Härligt att runka ute. Jag har hittat en glänta ca 50 m från folkstråket..Där ligger jag naken och solar. Kan höra röster från människor..men de ser inte. Jag blir kåt av tanken på att ngn ser. Händer allt oftare att jag runkar.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Ja det är ju spänningen att se, och som du även höra andra, utan att bli sedd samtidigt som man runkar eller bara är kåt som är så härligt.
Klart man tar risker men med bra planering så blir nöjet större.
Utomhus och andra udda miljöer är det som lockar mig i alla fall men utan onödiga risker. Att ständigt se sig över axeln blir jag inte kåtare av direkt.
 

OnanNord

Aktiv medlem
Ja det är ju spänningen att se, och som du även höra andra, utan att bli sedd samtidigt som man runkar eller bara är kåt som är så härligt.
Klart man tar risker men med bra planering så blir nöjet större.
Utomhus och andra udda miljöer är det som lockar mig i alla fall men utan onödiga risker. Att ständigt se sig över axeln blir jag inte kåtare av direkt.

Gillar verkligen oxå att såväl fantisera om som och att uppleva situationer både som åskådare och aktör, dvs se andra onanera eller runka inför andra så jag förstår utan tvekan den krydda som finns inför att kanske bli påkommen eller titta i smyg...även om jag undviker att ta risken om det kan finnas ögon som inte uppskattar utsikten:).

Har å andra sidan gjort avsteg tillsammans med partners och både haft sex och runkat på stränder, i skog och mark, i provhytt, mm där vi mycket väl kunnat bli avslöjade eller kanske haft åskådare vi inte märkt...så jag har inte alltid levt upp till min försiktiga inställning:p.
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Brukar alltid sola helt naken, har flera favoritplatser i skogen. Flera är bara ett tiotal meter från stigar, på några så kan jag synas om dom som passerar tittar in i skogen. Har dock upptäckt att dom flesta håller sig på stigarna och tittar bara framåt så dom ser inget. Men ibland så är det någon som upptäcker mig och tittar, några gånger har personen i fråga gått in i skogen för att sedan råka gå förbi mig, ibland på bara någon meters avstånd. Jag brukar inte dölja något, har inte blivit påkommen med att runka men jag har fått rejält stånd några gånger när dom passerat, men vill dom titta på min hårda släta kuk och mitt svullna blanka ollon så får dom göra det. Brukar också vara vid en glänta vid en sjö och sola & bada näck helt öppet, där kan det komma 15-20 personer förbi på en dag. Det är väldigt sällan någon blir störd, tvärtom så accepterar dom min närvaro och stannar oftast en stund och rastar. Där är jag dock noga med att undvika att få stånd, men det är ändå en härlig känsla att vara helt naken bland andra människor.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyckte förr d var kul m blind dates i industriområden och liknande men dessa är numer hårdbevakade. Svenskar är ju skogsmulletyper i kvadrat så det förvånar mig inte att folk springer omkring och runkar i skogen. Själv skulle jag inte komma på tanken dock.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyckte förr d var kul m blind dates i industriområden och liknande men dessa är numer hårdbevakade. Svenskar är ju skogsmulletyper i kvadrat så det förvånar mig inte att folk springer omkring och runkar i skogen. Själv skulle jag inte komma på tanken dock.
Synd det, för du missar en skön upplevelse.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tyckte förr d var kul m blind dates i industriområden och liknande men dessa är numer hårdbevakade. Svenskar är ju skogsmulletyper i kvadrat så det förvånar mig inte att folk springer omkring och runkar i skogen. Själv skulle jag inte komma på tanken dock.

Filmklubbar kan väl funka för spontanmöten, även om hit-raten är liiiiiite för låg pga "look only'isar".
Bäst för mej har varit dialoger med intresserade killar och män här, på BC och på K6. Men, det var på gamla sajtens tid.
Lite dialog för att kolla läget, bestämma tid och plats, Sanity check (Mycket viktigt....) och sedan kuklekar.

PMa för vidare samtal.
 
Toppen