Detta kan verkar som en berättelse men det är 100% sanning. Förklaring finns längst ner
VAr ute på en skogspromenad förra veckan. Var så där lagom varmt, solen lyste skönt. Jag blir alltid kåt när jag går i skogen ensam. Nästan så att kuken är halvstyv hela tiden. JAg gillar inte att runka utan att ha något att runka till, visst funkar det men porrtidning, porrfilm eller dylikt är ju att föredra. Nu för tiden så händer det inte lika ofta, men förr hitta man ofta gömda porrtidningar på strategiskt runk lämpliga ställen, och då var det lätt att dra fram kuken och runka så klart. JAg visste ett ställe där jag som ung hittat porrtidningar och där jag runkat några gånger som ung, men nu var det minst 30 år sedan jag varit där. Hade ändrat sig rejält i terrängen så tog en stund att hitta. Det ligger i en liten öppning i skogen, det är som en äng mitt i skogen innan man kommer dit, men det hade växt mycket sly där nu, men var inga problem att ta sig fram. När jag är nästan framme så känner jag kuken är stenhård och jag lirkar fram den ur kallingar och gylf, så mitt stånd är utanför byxorna fullt synligt när jag går, Ganska upphetsande det med. När jag är framme vid kanten av ängen så blir det mörkare och då ser jag in i skogen igen. Till min besvikelse så ser jag att det är någon där, bärplockare eller svampplockare antar jag. Jag gömmer mig bakom en gran, och tänker att personen kanske går snart. Men personen verkar inte som den letar efter något, jag smyger mig lite närmare, och ser nu att han sitter ner på en sten och att höger arm skakar på ett igenkände sätt. JAg förstår ju direkt att han runkar, men vad fan skulle jag göra. Tanken att han sitter där o runkar gjorde ju mig också kåt. Visste inte riktigt vad jag skulle göra, men var så nyfiken på hur det såg ut framifrån, så jag smög mig runt en bit. På högersidan är det en kulle som gör att man kan gå runt där utan att synas och höras för mycket. När man är förbi den så ser man ganska fort till den plats han satt, jag smög fram huvudet, och såg då killen sitta där utan kläder på underkroppen, runkandes kuken febrilt. Såg också att han lagt fram tidningar på marken som han titta på när han runkade. Och han hade en rejält stor kuk också. Nu var jag rejält kåt. Det bultade i kuken, jag reste mig försiktigt upp, jag visste att han skulle se mig nu. Men han var så inne i sitt runkande och tittande i tidningarna så han märkte mig inte. Jag tog tag om min kuk och började sakta runka den, ännu hade han inte märkt mig. Jag hör hur han börjar stöna lite tyst, jag tänkte nu har jag chansen så jag sluter ögonen, runkar lite hårdare och stönar lite tyst. När jag tittarefter några sekunder så ser jag att han tittar rakt mot mig. Vi säger inget till varandra i nuläget, han gör en gest åt mig att komma mot honom, erbjuder mig att sitta ner och fortsätter runka som inget hänt. Jag drar av mig byxorna, sätter mig ner. Jag märker nu att han tittar på min kuk, jag lutar mig något bakåt, tar tag om min kuk med tumme och pekfinger och runkar den sakta så han kan se den riktigt. Han gör det samma och nu ser jag att det är ingen dåligt kuk han har, smalare än min men betydligt längre. Jag gör bara tummen upp, han nickar och gör samma mot mig. Nu bryter jag tystnaden och säger "Tack" Han gör tummen upp igen. "Hur lång" frågar jag honom. Han svarar "20, men inte lika grov som din tror jag" Jag nickar och svarar "Min är 17 gånger 15" Han nickar instämmande tillbaka. Vi återtar runkandet och sneglar på varandras kukar då o då märker jag. Han kollar min och jag hans. Det är något speciellt med att se en annan runka sin hårda kuk, och man kan fan inte låta bli att titta. Vi sitter där och runkar bra länge. Har ingen aning om hur länge. Vi pratar lite med, jag är ju tvungen att fråga om han sprutar mycket och det gör han, enligt honom själv. Jag kollar mobilen och ser att den har täckning, så jag är jag bara tvungen att visa honom några sprutfilmer. Han blir väldigt imponerad, hehe. Vi avslutar i alla fall med att spruta ihop, sen gömmer vi tidningarna och drar oss mot civilisation igen.
Detta var typ som ett rollspel som jag och en ny runkpolare gjorde faktiskt i förra veckan irl.