Att runka i skogen

allo

Medlem
Kön
Man
idag skall jag gå till skogen där jag kann vara naken.
tycker om att vara helt naken blir kåt och måste
lägga mig under nån gran och runka:):D:cool:
 

blundjohn

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Älskar att runka i skogen! Att gå naken och riskera upptäckt ... Bland det skönaste jag gjort var att stämma träff med en tjej från bodycontact. Hon satt på en sten och pillade sig lite med jag runkade i det fria. Enorm orgasm och jätteskönt sprut!
 

onaneraeskönt

Aktiv medlem
Kön
Man
runka i skogen är riktigt skönt :)
skönt att veta att man kan bli upptäckt när som helst också :D
har runkat överallt tror jag :D mest upphetsande var nog i bussen
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
dags och leta svamp med en kompis han tycker
okså om at runka så vi runkar tillsamans i skogen
kanske lite annan sex också:):D:cool:

måttligt avundsjuk man blir!!, tänk att ha en killkompis som man kan runka tillsammans med. Du ska vara ordentligt nöjd iaf.
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Älskar att runka i skogen! Att gå naken och riskera upptäckt ... Bland det skönaste jag gjort var att stämma träff med en tjej från bodycontact. Hon satt på en sten och pillade sig lite med jag runkade i det fria. Enorm orgasm och jätteskönt sprut!

galet avensjuk..!
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska ut och plocka svamp i helgen, och då brukar det ibland bli ett skogsrunk..
Då jag är lite lagd åt det hållet att jag gillar trosor och nylon så brukar jag klä mig under byxorna med nylon strumpor och trosor, sen klär jag av mig mitt i skogen och runkar..
Helt sjukt kanske.. men det känns riktigt läckert..:oops:
Ibland blir det några foton också..
 

Tulo234

Medlem
Kön
Man
Förra helgen var jag ute och paddlade kajak och stannade till på en ö. Jag var ensam på ön och hittade ett bra ställe för lunchlagning. Eftersom mina byxor och boxer shorts hade blivit fuktiga tog jag av mig naken och satt och njöt av solen. Till slut kunde jag inte hålla mig utan började smeka min kuk som genast blev hård. Där satt jag och smårunkade, ibland med ett finger i röven i en stund innan jag sprutade en jättesats i havet.... Riktigt skönt och jag hade hoppats att jag hittat fler ensamrunkare där så man kunde hjälpt varandra lite.

Senare på eftermiddagen blev jag så kåt igen att jag var tvungen att runka mig till sprut en gång till, fast denna gången över berget.

Utomhusrunk är nog det skönaste som finns.
 

allo

Medlem
Kön
Man
skall ut och leta svamp så de blir våll att jag
klär av mig naken och runkar blir så kåt när
jag är naken utomhus.
 
M

mike19

Gäst
Tycker det äe asskönt o runka i det fria sitta på en sten eller nått o komma fritt, gjorde det i sommras uppe bland bergen på nakenbadet, har hänt jag gjort det i skogen med, vetskapen om att det kan komma någon gör det spännande. Vad jag vet har ämmu ingen sett mig
 

CarlT

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Älskar att runka ute under sommaren. Gå ut mitt i skogen, ta av sig alla kläder och luta sig med ett träda och dra en runk. Om det är i närheten av en någon sjö där man kan sig ett dopp efteråt är det självfallet ett plus! Har tyvärr inget nakenbad i närheten av där jag bor!
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var länge sedan, men kåtheten som infann sig just då gjorde det till en väldigt skön upplevelse.
Nu händer det väl ibland att jag pissar i naturen och då brukar jag passa på att pilla upp kuken till
styvt tillstånd och dra några drag, men inte runka till utlösning.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Stannade till på en p-plats idag. var en väldigt trevlig skog där. synd bara att det är så kallt annars hade den definitivt kommit fram
 
Toppen