Att runka i skogen

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var länge sedan nu. Men det är skönt att runka i skogen en härlig sommarmorgon. Jag har tittat på en del videos med skogsrunk där andra dyker upp och hakar på.

När jag var ung hade vi våra hemliga ställen i skogen. Så där runka jag ofta. Både ensam och med mina kåta kompisar. Vi hade såklart samlat på oss en massa porrtidningar. Vilket var den bästa strategin att får dit nya runkkompisar dessutom. Kom med mig så kan du få kolla i mina porttidningar. Vilket ofta slutade i gemensamt runk i skogen.

Jag är sugen på att börja igen mer aktivt.
 

Ballensson

Medlem
Kön
Man
Jag har runkat en hel del i skogarna i Västernärke, om någon är sugen att ses i någon glänta för gemensam skogsrunk så skicka pm eller skriv på kik: ballenapansson
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Var ute i nacka-skogarna förra veckan, letade "pinnar" (kontroller) fr FriskaNacka. Varmt o skönt o bara i shorts m inget under. Kåtheten smög sig på, tog av mig o vandrade vidare naken m styv lem. Kom ganska snart till liten sjö. Inga andra där så jag hoppade i o satt sedan i solen för att torka och för att dra en härlig och efterlängtad runk. En sann naturupplevelse. :p
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Brukar inte runka öppet men för två veckor sedan gjorde jag ett undantag. På en kulle som det går en stig över som det passerar folk på ganska frekvent. Var först tveksam men sen tog kåtheten över, stod helt exponerad några meter från stigen där det var öppet och utan möjlighet att ta skydd om någon skulle komma. Det var väldigt upphetsande och min kuk var stenhård, runkade långsamt i solen och kuken glänste av min försats som flödade. Lyckades hålla mig i cirka fem minuter sen gick det inte längre och min sperma pumpade ut ur mig, det var väldigt skönt. Gick sedan lite fram och tillbaka på stigen medans kuken fortfarande var svullen och droppade. Ingen kom men möjligheten att bli sedd är ruskigt upphetsande.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Är just nu långt ute i skogen utanför gbg, sitter naken på en stock med rejält stånd, så upphetsande, försatsen börjar komma, och snart kör ja in en pinne i rumpan. Älskar pinnar i baken.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Är just nu långt ute i skogen utanför gbg, sitter naken på en stock med rejält stånd, så upphetsande, försatsen börjar komma, och snart kör ja in en pinne i rumpan. Älskar pinnar i baken.
Aldrig bra m pinnar. Det uppstår lätt skador o du vet heller inte vad som kan krypa ut ur pinnen o in i dig. Slemhinnan i tarmen är skör o du kan drabbas av återkommande blödningar pga de frekventa skadorna. Den släpper oxå lätt igenom olika ämnen o bakterier, så ta hellre med en buttplugg eller stav i plastpåse nästa gång.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig bra m pinnar. Det uppstår lätt skador o du vet heller inte vad som kan krypa ut ur pinnen o in i dig. Slemhinnan i tarmen är skör o du kan drabbas av återkommande blödningar pga de frekventa skadorna. Den släpper oxå lätt igenom olika ämnen o bakterier, så ta hellre med en buttplugg eller stav i plastpåse nästa gång.
Tackar för tipset.
 
Toppen