Att runka i skogen

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Var mycket ute och cykla när jag var lite yngre, blev nästan alltid kåt. Blev många runkstunder i skogen då.
Numera bor jag så jag kan runka ute på tomten och det sker om vädret tillåter.
Häromdan tror jag grannen såg när jag påbörja lite mys, gick och klippte gräsmattan, naken som vanligt. Vänder klipparen så får kuken mot handtaget, stannar upp o njuter av vibrationen. Då ser jag grannen kommer, han hejar så han har sett mig. Hejar tillbaks och fortsätter klippa med kuken rakt ut. Får nog vara lite försiktigare om jag har lite mys ute.
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Äntligen skönt väder idag. På löpturen fanns en liten skogstjärn med en brygga. Tog en paus och näckade, hoppade i och soltorkade på den lilla bryggan. Blev stenhård av att ligga där naken i solen och runkade till ett skönt sprut med hårda strålar upp över mage, bröst och ansikte.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Inte direkt i skogen. Är på Öland nu. Var häromdagen uppe i en av väderkvarnarna som det finns gott om här. Gick in för att kolla hur den såg ut inuti. Medans jag tittade runt där inne blev jag lite småkåt. Hade inte runkat till sprut på över en vecka. Tog fram kuken som nu var ganska hård. Började runka den och efter ett tag drog jag ner byxorna. Stod där ett tag med byxorna nere och drog i kuken. Kände efter ett tag den sköna pirrande känslan att jag var på väg att komma. Kikade ut på den lilla plattform som finns utanför dörren en bit upp. Kollade runt och såg ingen person i närheten. Ska tillägga att väderkvarnen är en av dom som inte står så öppet invid någon stor väg.
Fortsatte runka en liten stund men snart blev jag alltför sprutkåt, klev ut på plattformen och lät kuken släppa sin sats. Jävlar va skönt det var när sperman landade på trägolvet efter att dom första kraftiga spruten for över kanten och ner i gräset nedanför. Dom 3-4 sista spruten landade på golvet och jag stönade högt. Inte sista gången jag undersöker en väderkvarn här på Öland och avslutar med ett skönt runk.
 
Toppen