Bästa/värsta orden ?

Anonymis

Medlem
Kön
Man
Vilka tycker ni är de bästa och värsta orden som handlar om onani/sex osv?

Bästa:
[red]Smeka[/red].. Älskar de ordet :p

Värsta:
hmm.. [red]Slida[/red] tror jag, får inte nån sexig bild i huvudet presis om nån säger slida

Vilka tycker ni är dom bästa/värsta orden? Ni får skriva mer än 2 ord såklart.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Bästa: Runka, knulla, fitta - tycker om orden och gillar att de är rätt på.

Sämsta: Sparbössan (om fittan)
 

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Bästa: Pulla - Som Anonymis sa, älskar det ordet :p

Sämsta: Ingen aning... Dumma, barnsliga ord om könen, t ex sparbössan, som G-mannen sa.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Bästa: Kuk, fitta, finns säkert många fler jag inte kommer på nu.

Sämsta: Slida, låter för kliniskt på nån vänster.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Bästa: fitta, kuk, sexa, runka
Sämsta: slida, snopp, knulla, pulla, mutta, muff (ja, jag är rätt kräsen med ord) :-/
 
Kön
Man
Jag tar bara några exempel.

Bra: knulla, kyssar, gosa, kela, fitta, kuk, kåt, mus, runka, onanera, bröst, slicka, klitoris,

Dåliga: rövknulla, mutta, slida, penis, snopp (men jag använder det ändå ibland), göka, pattar
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Allt beror på sammanhanget, ska jag skriva om vad jag vill göra, drömmer om att göra, handlar det definttivt om

BRA: Kuk, fitta, knulla

Men det är inga ord jag skulle använda i dagligt tal, förutom medan jag har sex.

Smeka är ett mycket bra ord, sänder ljupa pirrningar genom hela kroppen efter jag vet vad det innebär...

Vad jag däremot INTE använder och tycker låter illa är

VÄRSTA: Röv

Det kan jag inte ens använda när jag är som mest upphetsad, det kommer inte över mina läppar!
 

putte_cock

Ny medlem
Kön
Man
hmmm kan inte motstå frestelsen, förlåt på förhand...
är det för att någon kallat dig Rövluvan nån gång?
 
Kön
Man
Nej "röv" är inte bra, det håller jag med om. Rödluvan och ni andra, vad ska man säga annars då? Anus, anal eller vad? Stjärt kan man säga men är det bra? Men man kanske inte behöver säga så mycket utan bara göra det....

Pattar (även "lökar") är ju ett ord som är bara är så fult, det måste vara någon idiot som kommit på. Jag skulle aldrig kunna säga det till en tjej, skulle skämmas väldigt mycket om jag skulle råka säga det av någon anledning.

Jag tänker mest på bröliga unga killar på charterresa eller diskotek på landssorten. De har druckit sig fulla på billig öl. När kvällens artist dyker upp på scenen skanderar de med hög och tydlig röst "Visa pattarna.....visa pattarna".

Det där förekommer väl inte så mycket numera men förr var det faktiskt ganska vanligt och speciellt på landsorten.

Jag säger inte heller t ex kuk, fitta och knulla till vardags. Jag tycker att man ska vårda språket lite grann och använda sådana ord då man är kåt för att bli ännu kåtare. Att gå runt och säga "jävla fitta" som vissa gör när de blir arga är ju inte direkt roligt.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
putte_cock:

Nej, det har inget med saken att göra. Det handlar om att jag absolut inte gillar det ordet.

runkaärskönt:

Jag vet inte riktigt vad man ska säga, analsex kan man ju alltid referera till om et är det önskemålen handlar om, men det blir lite stelt. Att bli tagen där bak kanske funkar, jag vet. Jag vill i alla fall inte höra en kille säga att han vill "knulla mig i röven", även om jag inte har något emot handlingen i sig.

Svårt med dessa ord, använder absolut inte runda ord till vardags, gillar det inte när de används heller, men jag bli vansinnigt tänd av det i sängen.
 

putte_cock

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller helt och hållet med dig Rödluvan, runda ord funkar enbart i sängen och inte alltid ens då (bara när man är riktigt riktigt kåt), jag är nog mera en handlingens man tror jajavascript:insertsmilie(';)')
Wink ;)g...;)
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Bästa orden: älska, kuk, dolme, snippa, fitta, smeka, knulla, pulla

Värsta ordet: köttgrotta - inte vackert namn på ett så vackert kön;)

/natacha
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Vi tar väl de värsta först: pattar, lökar (fy fan vad DUMT), pippa, röv (det är bara bonnigt och fult).
Till skillnad från flera här gillar jag verkligen inte pulla. I mina öron låter det dumt och osexigt.

Bra ord är: knulla, fitta, kuk - de funkar rätt ofta. Men sen har vi sådana uttryck som "ta dig" och liknande. De är rätt läckra, tycker jag. Snälla och bra ord är smeka men också sköte. Det senare låter väl lite högtravande, men det funkar väldigt bra ändå!

Är man på sitt elaka humör (och tjejen trivs med det) så går det ju också att använda ord som knullhål.

Sen är ju de här orden inte så mycket krydda om de bara liksom rapas upp när man ger sig hän i sänghalmen. Man bör nog ge lite mer fylliga beskrivningar där de ingår. "Lägg dig på sängen så ska jag ta hand om ditt lilla fuktiga knullhål".

Det där var kanske inte så bra. But you get the picture...
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Bästa: Jag håller med de flesta om att "smeka är bäst"

Det värsta: "Vaginalsekret" Bläääääää!

<center><h3>Hälsningar,</h3></center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri4.jpg</center> <center><h3>Skinnfri</h3></center>
 
Kön
Man
Skinnfri:

Vad ska "vaginalsekret" kallas för då (förutom "fittsaft" som känns väl ansträngt/hårt)? Om man ska gå på Natachas inlägg där hon ofta skriver "snippa" så kanske man kan kalla det för "snippsekret", vad vet jag om det är bra eller dåligt!? Eller är det ordet "sekret" du inte tycker är bra?
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Har inget riktigt bra förslag istället för sekret. Det är bara det att själva ordet låter så kliniskt så att man tappar lusten.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 
Kön
Man
Ja jag håller med. Trist att det ska vara så dåligt med bra ord för det som har med kvinnans kön och funktion att göra.

"Könssaft" kanske?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Ordet fittsaft gillar jag. Könssaft är helt OK. Sekret låter som var ungefär - mindre kul
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Bäta ordet är helt klart "Älska" men sen tycker jag om när man inte använder "knulla mig" utan änsrar det till något som "Ta mig" eller så ...

Jag vill ofta att man pratar sex men inte med de vanliga orden knulla fitta kuk m.m. utan man går runt dem med helt vanliga ord....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 
Toppen