Som jag nämt i andra trådar har jag onanerat både men min lillasyster och jämnåriga kusin. Fast vi var väldigt unga när de började utvecklas till unga kvinnor vill det inte längre, min lillasyster sade att du blir bara kåt av att se oss. Hon hade delvis rätt det var ju släkt men även en naken kvinna hade inte så mycket annat att jämföra med. Har även sett min morbror och moster ha sex.
Detta med nakenhet i familjen, var väl inte pryda men visade inte upp sig heller.
Både mamma och min lillasyster kunde gå från badrummet när de duschat med ett badlakan runt sig men brösten bara in på sitt rum. Mitt rum låg bredvid badrummet så kunde gå naken från mitt rum ca 2 meter till badrummet, samma sak när jag var klar.
Tycker att se en kvinna naken behöver ju inte betyda att det är sexuellt, samma sak med män.
Den första slida jag såg på nära håll var min styvmors, hon var inte helt nykter. Sade att hon hittat något papper jag sprutat i.
Kunde kanske stämma hon var naken under morgonrocken en svar och hårig.
Särade på benen pillade lite på sin klitoris förde sedan fingret till min mun känd på min smak. Inget annat hände jag var inte könsmogen men hon hade ju upptäckt att jag onanerade och kvinnorna i porrtidningar var inte på riktigt. Detta var innan porrfilm blev så tillgängligt som det är nu.
Detta hände förra månaden, var med min syster på hennes lantställe. Gick en gång ut i skogen drog en snabbrunk. Plötsligt kom min syster förstod vad jag gjort. Ingen fara gillar att storebror har det skönt.
Vi har gjort det tillsammans, det har vi kanske utan att vi vetat om det, när min lillasyster ofta på kvällarna smekte sig började jag runka. Vi hade varsin säng men i samma rum. När jag blev lite äldre kunde det komma för mycket när jag sprutade så då höll jag upp.
Min mamma hade sex rätt så ofta två till tre gånger i veckan. Hon var ju gift inte med min pappa sedan jag var liten. Kunde vakna på natten av att mamma kved hennes man stönade till sedan kunde det var tyst någon minut, ibland började om mamma sade att hon ville ha mer. Det var ju min mamma men även en kvinna som stönade så min tonårs stånd blev hårt och sprutade ofta när detta hände. Lite olika jag runkade ju själv varje dag inbland flera gånger.
Pappa var också omgift hände några gånger att min lillasyster drog upp mig till deras sovrum. Antigen så låg pappa eller så red hans fru, var det vanliga lillasyster brukade stå med handen under nattlinnet.
Min lillasyster frågade en gång om jag ville testa som var tur sade jag nej, vi har lekt lite med varandra men aldrig haft samlag.
Min lillasyster är min styvsyster men skulle kännas väldigt fel iallafall. Vet inte men såg ett antal snippor när jag var ung, tjejer på dagis min kusin och några av hennes vänninor samma sak med min lillasyster.
Tjejerna fick se och om de ville röra vid min penis, kunde få stånd men tog några år fortfarande innan jag själv skulle börja runka. Man hade en liten lek som jag kallade pilla på penisen när jag var ung.
Min lillasyster var nog tidigare och onanera innan jag gjorde det, men sedan när jag förstod vad hon gjorde under täcket. Jag brukade vara med henne att vi båda onanerade vi trodde inte det andra upptäckt det med hade vi båda två.
Min syster sade om jag tar av mina blöta trosor släpper ner dem på golvet hittar dem nästa dag vid din säng med lite kladd på.
Du är pervers men ta hand om kladdet själv.