Berätta om era familjeupplevelser.

AndLargbg

Välbekant medlem
I yngre ålder hände eller såg man inget direkt hemma. Såg nog syrran naken några gånger när hon var typ 14-16 och morsan med men inget mer.

Hände när kidsen var små givetvis att man hade sex eller liknande att dom kom in men ingen som såg något.

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
Jar lyckats para ihop släktingar på min systers sida med jämnåriga för dom. Inte fullt penetrerande sex då det nog är en omöjlighet men sköna stunder som varit lärande för dom.

• Gilla
Reactions: Mac

calle34

Aktiv medlem
skulle in i duschen för flera årsen då jag bodde med mitt ex . hade dragit lite affe så kuken var ju kåt än nånsin stod i bad rummet tittade upp .då såg jag styvdotter höll på göra kvällsmat . jag öppnade dörren ännu mera så hon verkligen kunde se in . stod utanför för duschen nångra minuter med sten hård kuk kollade i spegeln om hon tittade men såg henne inte . går in duschen börjar smeka kuken igen då ser jag henne stå precis bakom dörren och gjorde smörgås .såg väl inte att hon tittade rakt in men såg att hon kollade igenom på den sidan gångjärnen satt . så jag börja runka missade väl om hon kollade men jag öppnade dusch dörren runkade sprutade ut i köket några gånger såg då hon stod och tittade på min kuk under hela tiden jag kom . hon var la 17-18 år

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
skulle in i duschen för flera årsen då jag bodde med mitt ex . hade dragit lite affe så kuken var ju kåt än nånsin stod i bad rummet tittade upp .då såg jag styvdotter höll på göra kvällsmat . jag öppnade dörren ännu mera så hon verkligen kunde se in . stod utanför för duschen nångra minuter med sten hård kuk kollade i spegeln om hon tittade men såg henne inte . går in duschen börjar smeka kuken igen då ser jag henne stå precis bakom dörren och gjorde smörgås .såg väl inte att hon tittade rakt in men såg att hon kollade igenom på den sidan gångjärnen satt . så jag börja runka missade väl om hon kollade men jag öppnade dusch dörren runkade sprutade ut i köket några gånger såg då hon stod och tittade på min kuk under hela tiden jag kom . hon var la 17-18 år
Mmm fan vad nice

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Bodde hemma och kom hem lite full och småkåt. Morsan låg och sov också berusad. Gick på mitt rum och runkade. Smög ut ur rummet och kollade på morsan och fortsatte runka. Smög fram och lätta på täcket. Satte munnen mot fittsn och slickade fittan på henne. Hon var redan blöt. Ville knulla så jag satte min kåta kuk mot fittmynningen och den gled in så fint. Knullade en stund och morsan sov vidare i sitt berusade tillstånd. Gick ner för att slicka och känna fittsmaken igen. Hon började röra på sig , vaknade till och undrade vem det var. Jag smet iväg snabbt i mörkret . Funkade av mig på rummet och somnade.

AndLargbg

Välbekant medlem
Bodde hemma och kom hem lite full och småkåt. Morsan låg och sov också berusad. Gick på mitt rum och runkade. Smög ut ur rummet och kollade på morsan och fortsatte runka. Smög fram och lätta på täcket. Satte munnen mot fittsn och slickade fittan på henne. Hon var redan blöt. Ville knulla så jag satte min kåta kuk mot fittmynningen och den gled in så fint. Knullade en stund och morsan sov vidare i sitt berusade tillstånd. Gick ner för att slicka och känna fittsmaken igen. Hon började röra på sig , vaknade till och undrade vem det var. Jag smet iväg snabbt i mörkret . Funkade av mig på rummet och somnade.
Ja eller hur! Sen vaknade du?

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Hände inte så mycket i vårt hushåll när jag växte upp. Kunde höra föräldrarna ha sex ibland eftersom mitt rum var vägg i vägg. Ibland hörde jag även att pappa kollade porr på natten ute i vardagsrummet. Hittade även massa porrkataloger under deras säng på hans sida av sängen som jag brukade bläddra i när jag fick chansen. I mammas garderob hittade jag även en hel påse full med olika sexleksaker, väldigt många stora grova dildos minns jag haha

LordEldritch

Välbekant medlem
Kön
Man
Hände inte så mycket i vårt hushåll när jag växte upp. Kunde höra föräldrarna ha sex ibland eftersom mitt rum var vägg i vägg. Ibland hörde jag även att pappa kollade porr på natten ute i vardagsrummet. Hittade även massa porrkataloger under deras säng på hans sida av sängen som jag brukade bläddra i när jag fick chansen. I mammas garderob hittade jag även en hel påse full med olika sexleksaker, väldigt många stora grova dildos minns jag haha
En bra present för Mammasdag...

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
54
Hörde också mina föräldrar ha sex under min uppväxt inte minst med tanke på att dom hade sitt sovrum ovanför mitt, när jag fick tillfälle så smygtittade jag även på dom.
De trevligaste upplevelse var när jag vaknade på morgonen och hörde dom knulla och sen åt frukost tillsammans med dom en stund efter dom var klara och veta att dom precis knullat.

Dom hade även sex i andra delar i huset. Hörde också pappa titta på porr i tv rummet vid några tillfällen.
Någon gång förstod jag att mamma använde dildon när pappa var bortrest, vaknade på natten och hörde hennes stön och gick upp och smygtittade när dörren till deras sovrum stod på glänt.
I deras sängbord och garderob hittade jag porrtidningar, dildo och och mammas sexiga underkläder.

Vid några tillfällen hörde jag även dom knulla när vi var utomlands och vi bodde i samma hotellrum.

Min syster som är några år äldre hörde jag knulla med sin pojkvän ett antal gånger, inte minst när våra föräldrar var bortresta någon helg så knullades det en hel del på hennes rum.

Många sköna minnen från den tiden som går att berätta ännu mer om ;)

Last edited:
Toppen