Mmm slutade ni när barnen om kom in när ni hade sex?I yngre ålder hände eller såg man inget direkt hemma. Såg nog syrran naken några gånger när hon var typ 14-16 och morsan med men inget mer.
Hände när kidsen var små givetvis att man hade sex eller liknande att dom kom in men ingen som såg något.
Mmm fan vad niceskulle in i duschen för flera årsen då jag bodde med mitt ex . hade dragit lite affe så kuken var ju kåt än nånsin stod i bad rummet tittade upp .då såg jag styvdotter höll på göra kvällsmat . jag öppnade dörren ännu mera så hon verkligen kunde se in . stod utanför för duschen nångra minuter med sten hård kuk kollade i spegeln om hon tittade men såg henne inte . går in duschen börjar smeka kuken igen då ser jag henne stå precis bakom dörren och gjorde smörgås .såg väl inte att hon tittade rakt in men såg att hon kollade igenom på den sidan gångjärnen satt . så jag börja runka missade väl om hon kollade men jag öppnade dusch dörren runkade sprutade ut i köket några gånger såg då hon stod och tittade på min kuk under hela tiden jag kom . hon var la 17-18 år
Självklart slutade man det är ju knappast vettigt fortsätt ha sex när småbarn ser på.Mmm slutade ni när barnen om kom in när ni hade sex?
Onanerade nu också?Jag och min kusin (tjej) kollade på porrfilm som mina farsa hade. Tänkte att hon skulle vilja känna på en kuk på riktigt efter det, men tyvärr hände inget.
Ja eller hur! Sen vaknade du?Bodde hemma och kom hem lite full och småkåt. Morsan låg och sov också berusad. Gick på mitt rum och runkade. Smög ut ur rummet och kollade på morsan och fortsatte runka. Smög fram och lätta på täcket. Satte munnen mot fittsn och slickade fittan på henne. Hon var redan blöt. Ville knulla så jag satte min kåta kuk mot fittmynningen och den gled in så fint. Knullade en stund och morsan sov vidare i sitt berusade tillstånd. Gick ner för att slicka och känna fittsmaken igen. Hon började röra på sig , vaknade till och undrade vem det var. Jag smet iväg snabbt i mörkret . Funkade av mig på rummet och somnade.
Vad brukar ni hitta på?Frugan åkte iväg på en tjej kväll, jag åker till min halvbror för en skön stund
Gillar din mamma. I mammas garderob hittade jag även en hel påse full med olika sexleksaker, väldigt många stora grova dildos minns jag haha
Alla gör...Gillar din mamma![]()
En bra present för Mammasdag...Hände inte så mycket i vårt hushåll när jag växte upp. Kunde höra föräldrarna ha sex ibland eftersom mitt rum var vägg i vägg. Ibland hörde jag även att pappa kollade porr på natten ute i vardagsrummet. Hittade även massa porrkataloger under deras säng på hans sida av sängen som jag brukade bläddra i när jag fick chansen. I mammas garderob hittade jag även en hel påse full med olika sexleksaker, väldigt många stora grova dildos minns jag haha
Det blev en bra kvällFrugan åkte iväg på en tjej kväll, jag åker till min halvbror för en skön stund