Jag skrev tidigare om min mamma och min kompis som numera har ett förhållande dvs min kompis är hypotetiskt min styvfar, jag tänkte att det vore på sin plats att berätta mer.
Efter att min far avlidit efter en tids sjukdom så flyttade jag och min mamma till ett nytt hus en ny stadsdel och för mig innebar det även att jag inför gymnasiet började en ny skola. Jag hade till en början svårt att hitta nya vänner och hamnade väl lite i det man klassar som det lite mer nördiga gänget.
Allt förändrades när jag och min mamma under en shoppingtur stötte i hop med den gruppering i klassen som bestod utav de populära killarna. Första skoldagen efteråt förändrades det mesta jag kom med i deras gäng doc som svans men skyddad utav Anton som var klassens populära kille ledare, så här i efterhand förstår jag ju att allt handlade om att komma nära mamma. Vi umgicks ofta hemma hos oss men medans vi övriga ägnade oss åt sådant man kan vänta sig av ett gäng tonårsgrabbar så skiftade Anton allt mer fokus från att hänga med oss till att spendera mer tid till att konversera med mamma samt att han fanns till hands om var saker som hon behövde hjälp med.
Jag kan fortfarande inte förstå hur den 16 årige Anton lyckades charma min då 43 årig mamma men det märktes tydlig att hon trivdes i hans sällskap. Leendet var tillbaka hon verkade gladare än på länge samt att efter ett tag blev ganska fnittrig han fick henne att må bra.
Jag kommer att gå händelserna lite i förväg nu men efter att jag kommit på dem med att ha sex så började jag att snoka självklar kan detta diskuteras men bortsätt från sms, messenger, sociala medier, samt dator så hittade jag även någon typ av dagbok/anteckningsbok det var doc inget lås på den så det var åtminstone inte så att jag bröt mig in i något låst. I alla fall så skrev hon där om honom sina känslor om det problematiska med hans ålder men att känslorna bara blev starkare och att hon faktisk blev kär i honom.
de hade sex förta gängen på valborgsmässoafton jag minns att Anton försvann tidigare från den valborgs fest vi var på. Jag kom på dem ca en månad efteråt när Anton samt några andra kompisar var med oss ut till landet. De hade doc sets några gånger innan valborg och allt hade stegrats under en längre tid vilket framgick utav chattar, sms etc etc jag får återkomma om allt detta senare.
Jag tänkte att det nu kanske vore bra att presentera mamma och Anton närmare
Mamma
Då 43 år nu 46 år ca 170 cm lång, cendré färgat långt hår ofta uppsatt i tofs fint sött ansikte och fin kropp Hon tränar regelbundet hon är doc inte smal utan mer åt det kurviga hållet. Medelstora bröst välformad rumpa jag har ju sett henne naken så jag vet att hennes kropp är väldigt fin. God uppfostran, skick och fason samt ett välvårdat yttre är viktigt för hanne vilket även speglar den uppfostran jag fått. Jag skulle kunna tänka mig att hon uppfattas som en typisk karriärkvinna väldigt driven som vet vad hon vill högpresterande men på samma gång väldigt trevlig och omtänksam och en bra mamma men tuff när de behövdes.
Anton
Då 16 år nu 19 år ca 180 cm blond men mer åt de mörka hållet blå ögon han var dessutom väldigt vältränad. Det var väldigt mycket idrott i hans familj och han sysslade både med fotboll, Golf, thaiboxning även o det var hockey som var huvudsporten så kroppsligt var han en muskulös atlet. Vi var alla avundsjuka på magrutorna och den välformade kroppen, dessutom hade han störst kuk utav alla vilket han inte var sen med att skryta om den var 21,7 cm vid stånd något han påpekade ofta.
Han var den tydliga ledaren i klassen och den alla ville vara runt klassens populära kille den som alla tjej ville vara tillsammans med. Intrycket man fick var att han hade gott självförtroende det märktes när han var med han är en kille som tar för sig vilket nog gör att vissa kan uppfatta honom som stöddig och dryg.
På samma gång var han väldigt social och trevlig betydligt mer mogen än oss andra även om det så klart märktes att han bara var 16.
Som jag sa tidigare så har jag svårt att förstå hur han lyckades charma min mamma men på något sätt fick han henne på fall. Omständigheterna runt min far bidrog nog men även hans utstrålning, deras många samtal bidrog nog.
nu har de pågått i snart fyra år och det finns ofantligt mycket att delge, jag har ju både sett och hört bort set från det jag hittade vid snokande i sms, mess, dator, etc. Sedan första gången jag såg dem så har jag aktivt smugit på dem. Jag fick veta att det var ett par i juni allt hölls hemligt tills han var 18 då de blev officiellt och nu är de ett par.
berättar så klart mer om intresse finns
pm.a eller skriv här
fortsättning följer ……..