KinkyMorfar
Medlem
- Ålder
- 65
- Kön
- Man
ha ha.... ja, men det är inget lämpar sig för ett publikt forumNån som har nå smaskiga familjeupplevelser och dela med sej om?
ha ha.... ja, men det är inget lämpar sig för ett publikt forumNån som har nå smaskiga familjeupplevelser och dela med sej om?
MMM spannande!ha ha.... ja, men det är inget lämpar sig för ett publikt forum
En kommentar som betyder ingenting.ha ha.... ja, men det är inget lämpar sig för ett publikt forum
jag och min halvbror ser fortfarande på film ihop och runkarUnder tonårstiden hände det att jag och min storebror tittade på porrfilm tillsammans. Vi rörde inte varandra men onanerade helt öppet och tittade på varandra när filmensekvenserna tillfälligt var mindre intressanta.
Kollade i porrtidningar med en tjejkompis. Hände lite emellanåt men inte hela vägen och onanerade inte tillsammans direkt. Men hade nån av oss börjat hade det nog tagit fart. Men tråden gällde ju familjen så brorsan var med en kompis och de visade hur man runkade en gång i tiden.Under tonårstiden hände det att jag och min storebror tittade på porrfilm tillsammans. Vi rörde inte varandra men onanerade helt öppet och tittade på varandra när filmensekvenserna tillfälligt var mindre intressanta.
Upphetsande tanke/synUnder tonårstiden hände det att jag och min storebror tittade på porrfilm tillsammans. Vi rörde inte varandra men onanerade helt öppet och tittade på varandra när filmensekvenserna tillfälligt var mindre intressanta.
Idag såg jag en av mina systrar naken för första gången sen vi var unga och bodde hemma.
Även om jag inte alls är tänd på henne så var det lite upphetsande
Fin kropp?Idag såg jag en av mina systrar naken för första gången sen vi var unga och bodde hemma.
Även om jag inte alls är tänd på henne så var det lite upphetsande att se.
Ja. Väldigt fina bröstFin kropp?
Idag såg jag en av mina systrar naken för första gången sen vi var unga och bodde hemma.
Även om jag inte alls är tänd på henne så var det lite upphetsande att
SpännandeOm nån har vairt ute på stan... mamma och jag ar varit ute i Golden Hits till kl 2..![]()
Inte dåligtSpännande
Håller med dig... Det är inget jag berättar om offentligt.ha ha.... ja, men det är inget lämpar sig för ett publikt forum