Bryr ni er om storleken?

tzoom

Medlem
Kön
Man
Har en fråga till alla tjejer om ni tycker att storleken spelar någon roll?

Sen om den spelar roll eller bara hur stor föredrar ni?

Peace out tzoom :)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, det är helt ok, min pojkvän har 13 cm, fungerar hur bra som helst.
 

gezza

Ny medlem
Kön
Man
jag skulle nog vilja hävda att storleken visst spelar roll. är den väldigt stor i omkrets eller lång kan det ju göra ont eller bara göra själva sexet begränsat för att det finns vissa ställningar som inte känns helt bra.. och det är väl ingen höjdare direkt.
jag tycker lagom är jättebäst, för stort går bort i alla lägen. så är det bara och jag vet att jag inte är ensam om att tycka så.
tekniken och ALLT annat runtomkring är ju vad som gör sexet bra eller dåligt. det har för mig aldrig hängt på att det har "saknats" någon centimeter.
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Vad får anses "lagom" då?

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med om att det kan bli problem om den är för lång, svårt att ge sig hän om det smärtar (och det kan det göra, ORDENTLIGT). Annars har jag nog trott att storleken spelar roll, mest på grund av att mitt ex så snällt upplyst mig om att vissa ställningar inte är någon idé eftersom han inte tycker att det känns någonting då. (Behöver jag säga hur sugen jag blev på att ha sex efter den kommentaren???)

I vilket fall, min nuvarande har inte mer att komma med vare sig längdmässigt eller grovlek, men WOW, känslan är hur mycket mer som helst, har aldrig upplevt skönare sex. Så nej, storleken spelar ingen roll, alla ser väl olika ut! Hellre lite kortare än för lång är min åsikt, men jag är grymt flexibel! Det är ju inte precis så att jag skulle ta på mig kläderna och gå hem igen, om ni förstår vad jag menar.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by marlboro

härligt med dina nakna inlägg luvan

live to ride!

Är det inte lite det som är det befriande med detta forum, att man kan vara hur frispråkig och ärlig som helst? Här blir man inte dömd för vad man tycker och tänker, och ingen kan titta snett på en för det är ingen som vet vem man är.

Däremot kan man få tips och råd om allt, DET är ju bra!
 

totte

Medlem
Kön
Man
OK... En lång och tjock kuk är upphetsande att titta på och fantisera om, det är WOW! om mannen man hittat har en stor kuk, men rent praktiskt är det ofta bekvämare och skönare med en lite mindre storlek. Större är inte alltid bättre... Tekniken är det viktigaste!

Om jag får säga vad jag tycker här på kvinnoavdelningen! ;)
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
yes "luvan" det är härligt befriande att "tala rätt ut" ... och inte blir man dömd heller som du skriver, kanske berömd

live to ride!
 

jakky

Ny medlem
Kön
Man
min räcker ända till knäskålen, det räcker för eran behov av infinitiv penetration? :p
 
Toppen