Dammsuga fittan? (Film!)

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Min första reaktion var väl typ: [:0] , men sen tyckte jag det såg riktigt skönt ut det hon gjorde med klittan. Att knulla själva röret vetefan om jag skulle vilja prova - "vassa" kanter och dessutom vill jag inte kladda ner min nya, fina dammsugare ;))

Skön stund med dammsugaren.

Någon som provat?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nej jag har inte provat dammsugare! Det såg inte så skönt ut!

Damsugare är mera i min smak;)

Men man vet ju inte hur det skulle kännas med ett svagt sug och lite smalare munstycke som var riktigt inoljat:p
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Nej jag har inte provat dammsugare! Det såg inte så skönt ut!

Damsugare är mera i min smak;)

Men man vet ju inte hur det skulle kännas med ett svagt sug och lite smalare munstycke som var riktigt inoljat:p

Damsugare är precis min smak det med, men de gånger man får nöja sig med annat kanske det här skulle vara nått ;) En del dammsugare har ju justerbart sug ;):D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Fittan blir ju ren om inte annat... :)

Det finns ju ett tillbehör som man kopplar till dammsugarens munstycke, som får klitoris att vibrera.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Fittan blir ju ren om inte annat... :)

Det finns ju ett tillbehör som man kopplar till dammsugarens munstycke, som får klitoris att vibrera.

Haha! Ja det har du ju rätt i :D

Ja jag såg en tråd om det lite längre ner i forumlistan - lät riktigt härligt OM det funkar och det var inte många som hade svarat där i tråden tyvärr så jag vågar mig inte på att prova, kör hellre säkra kort ;)
 

placebo

Medlem
Kön
Man
Såg galet skönt ut det första hon gjorde, dock är jag rädd att det bli ett ganska kraftigt sug av damsugaren.
MEN att knulla röret tror jag inte skulle vara en tiopoängare, så det kanske mest skulle kännas läskigt med något sugande inne i sig.

Jag får ta och prova damsugaren mot klittan så som hon gjorde och kolla hur det är :)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Såg galet skönt ut det första hon gjorde, dock är jag rädd att det bli ett ganska kraftigt sug av damsugaren.
MEN att knulla röret tror jag inte skulle vara en tiopoängare, så det kanske mest skulle kännas läskigt med något sugande inne i sig.

Jag får ta och prova damsugaren mot klittan så som hon gjorde och kolla hur det är :)

Velar fram och tillbaka om jag ska orka testa, men ok, kanske nästa gång sugarn' åker fram! :D (Dock INTE i fittan, bara på klittan! Vem vill riskera att dammsuga upp livmodern liksom?! Eller ännu värre - G-punkten!!![:0][B)]:p)
 

thebitch

Ny medlem
Kön
Man
Nej jag har inte provat dammsugare! Det såg inte så skönt ut!

Damsugare är mera i min smak;)

Men man vet ju inte hur det skulle kännas med ett svagt sug och lite smalare munstycke som var riktigt inoljat:p

åå jag blir så kåt av att läsa här, låter riktigt härligt att smeka och känna suget av dammsugaren vid klittan, :D ossch kanske man ska pröva nångång!:oops::sleep:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Nej jag har inte provat dammsugare! Det såg inte så skönt ut!

Damsugare är mera i min smak;)

Men man vet ju inte hur det skulle kännas med ett svagt sug och lite smalare munstycke som var riktigt inoljat:p

åå jag blir så kåt av att läsa här, låter riktigt härligt att smeka och känna suget av dammsugaren vid klittan, :D ossch kanske man ska pröva nångång!:oops::sleep:

Go go gooo! :D
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Det känns som om det skulle kunna finnas både skönare, mysigare och mer ljudlösare saker än en dammsugare att fara runt med i underlivet...

Vem f*n kom på att använda den där? hahaha jisses! ;)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Herregud, om den där vortex funkar för många så som den framhålls så måste den ju snart vara näst intill dammsugaren i alla hem.
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Med dagens tysta dam(m)sugare så borde det fungera :p
Men med tanke på att ingen har skrivit något mer så är det kanske en dålig idé :unsure:
Skulle vara kul att höra om det skulle kunna fungera ;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Videon på kvinnan som dammsuger fittan ser inte så härligt ut och ni vill nog inte veta vad jag tänkte på när jag såg videon (Vad hon försökte få ut).

Men den där Vortex skulle nog vara en bra present till frugan/flickvännen.

Bara det inte blir som i en film. Ett företag sålde dammsugare med dammsugarmunstycke som var speciellt till för mattor.
helt plötsligt så började alla kvinnor att dammsuga sina mattor extra mycket och extra ofta. De kunde gå upp mitt i natten och börja dammsuga sin matta.
 

Oriah

Medlem
Kön
Kvinna
Hon såg ju ut att gilla sin behandling, men de är nog inget som jag skulle vilja prova på, som de redan sagts så är det kanske bäst att hålla sig till det säkrare korten ;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min första reaktion var väl typ: [:0] , men sen tyckte jag det såg riktigt skönt ut det hon gjorde med klittan. Att knulla själva röret vetefan om jag skulle vilja prova - "vassa" kanter och dessutom vill jag inte kladda ner min nya, fina dammsugare ;))

Skön stund med dammsugaren.

Någon som provat?

Ojsan! Det såg faktiskt ut som att hon hade skönt! Måste kanske prova det där... Men å andra sidan hatar jag om män suger in klittan så det funkar förmodl inte för mig... :-(
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Min första reaktion var väl typ: [:0] , men sen tyckte jag det såg riktigt skönt ut det hon gjorde med klittan. Att knulla själva röret vetefan om jag skulle vilja prova - "vassa" kanter och dessutom vill jag inte kladda ner min nya, fina dammsugare ;))

Skön stund med dammsugaren.

Någon som provat?

Ojsan! Det såg faktiskt ut som att hon hade skönt! Måste kanske prova det där... Men å andra sidan hatar jag om män suger in klittan så det funkar förmodl inte för mig... :-(

Du har ju lite bättre koll om du sköter sugandet själv ;) Trist att du inte gillar det, ska tänka på det! *L*
 
Toppen