Dammsuga fittan? (Film!)

Ålder
56
Kön
Kvinna
Min första reaktion var väl typ: [:0] , men sen tyckte jag det såg riktigt skönt ut det hon gjorde med klittan. Att knulla själva röret vetefan om jag skulle vilja prova - "vassa" kanter och dessutom vill jag inte kladda ner min nya, fina dammsugare ;))

Skön stund med dammsugaren.

Någon som provat?

Ojsan! Det såg faktiskt ut som att hon hade skönt! Måste kanske prova det där... Men å andra sidan hatar jag om män suger in klittan så det funkar förmodl inte för mig... :-(

Vi har uppenbarligen helt olika upplevelser av det vi ser:) Jag tycker inte alls att det såg så skönt ut...

Däremot älskar jag ett skönt sug mot klitoris:p OBS!!! Det får absolut inte vara som ett dammsugarsug - då är det inte "skönt";)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Min första reaktion var väl typ: [:0] , men sen tyckte jag det såg riktigt skönt ut det hon gjorde med klittan. Att knulla själva röret vetefan om jag skulle vilja prova - "vassa" kanter och dessutom vill jag inte kladda ner min nya, fina dammsugare ;))

Skön stund med dammsugaren.

Någon som provat?
Damsugare kan används till mycket, men att använda den i fittan, nä det såg bara äckligt ut. Borde hon inte tänka på intimhygien:sleep:
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Min första reaktion var väl typ: [:0] , men sen tyckte jag det såg riktigt skönt ut det hon gjorde med klittan. Att knulla själva röret vetefan om jag skulle vilja prova - "vassa" kanter och dessutom vill jag inte kladda ner min nya, fina dammsugare ;))

Skön stund med dammsugaren.

Någon som provat?
Damsugare kan används till mycket, men att använda den i fittan, nä det såg bara äckligt ut. Borde hon inte tänka på intimhygien:sleep:
Det är väl det hon gör. Dammsuga fittan. Renare kan det väl inte bli...
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Min första reaktion var väl typ: [:0] , men sen tyckte jag det såg riktigt skönt ut det hon gjorde med klittan. Att knulla själva röret vetefan om jag skulle vilja prova - "vassa" kanter och dessutom vill jag inte kladda ner min nya, fina dammsugare ;))

Skön stund med dammsugaren.

Någon som provat?
Damsugare kan används till mycket, men att använda den i fittan, nä det såg bara äckligt ut. Borde hon inte tänka på intimhygien:sleep:
Det är väl det hon gör. Dammsuga fittan. Renare kan det väl inte bli...

Precis min tanke! :D
 
Toppen