Dela med sig av sin fru...

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag är gift sedan många år och jag älskar min fru. Något jag fantiserar om är att dela henne med en eller flera andra män. Tanken gör mig så sjukt kåt och det är en av favoritfantasierna när jag runkar, och jag tittar ofta på sköna klipp av fruar som får kuk när jag porrsurfar.

Ni som delar denna fantasi, fyll på med er fantasier och erfarenheter! Länka gärna till skön filmklipp. Låt oss kåta upp oss om hur vi delar med oss av våra fruar!! ;)
 
K

knakille

Gäst
Härligt ämne! Jag fantiserar både om att få dela min sambo, men även att få älska med ett annat par. Här är två klipp som jag sprutat till otroligt många gånger:

https://xhamster.com/videos/threeso...el-13844162?embed=related&from=player_related

https://xhamster.com/videos/amateur-hot-wife-homemade-cuckold-10507137
Härlig film och tjej!
Påminner mig om när jag och sambon hade trekant med en kille till då det gick till ungefär som filmen.
Sexigt se henne njuta av en annan kuk, få 2 kukar i sig samtidigt samt se han njuta av hennes nakna kropp.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Ok.
Vi har testat, både i sverige och i tyskland. Det är trevligt, men är beroende av vad det är för folk på "stället" just den kvällen..
Det låter häftigt! Jag ska se om hon med tiden kan tänka sig att testa gå på parklubb - om inte annat som ett 'studiebesök"! :)
 
K

knakille

Gäst
Jag är gift sedan många år och jag älskar min fru. Något jag fantiserar om är att dela henne med en eller flera andra män. Tanken gör mig så sjukt kåt och det är en av favoritfantasierna när jag runkar, och jag tittar ofta på sköna klipp av fruar som får kuk när jag porrsurfar.

Ni som delar denna fantasi, fyll på med er fantasier och erfarenheter! Länka gärna till skön filmklipp. Låt oss kåta upp oss om hur vi delar med oss av våra fruar!! ;)
Jag älskar fantasin och fick sambon att gå från att gilla fantasin till att prova IRL vilket sedan medförde en del möten för hennes del :p...

Vi provade trekant med en kille till och hon träffade även några killar själv där jag sedan fick se foton, filmklipp mm. Både under träffarna men även efter då hon berättade om hur bra de varit.

Tabu, upphetsande och skönt höra hur hon njutit samt tanken på att de njutit av min sambos nakna kropp mm. Hon träffade även en person från Onanera men utan att veta han o jag haft kontakt här då dem hon träffade var via kontakter på BC.

Tryggheten kände hon nog i att vi tillsammans kollade på dem som sökte kontakt med henne på BC samt att hon fritt valde och skrev vad hon ville. Enda undantaget var personen härifrån som hade lite triumf på hand och visste vad hon gillade mm så det blev en Perfect match ;):p samt jag kunde ju be henne att titta lite extra på just de mess han skickade och hjälpa han skriva.

Det var en av hennes bästa träffar sa hon :p
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Min tjej och jag har haft parsex en gång i början av vårt förhållande, för åtta år sedan. Det var ett par ca. tio år äldre än mig och nästan 20 äldre än henne. De var bisexuella bägge två så det var mycket slick och sug för alla. Men där och då kom tjejen på att bisex inte var något för henne och nu vill hon inte dela mig med någon eller delta i sådana konstellationer tyvärr. Dock ett underbart minne som vi har massor av bilder ifrån. ;)
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är otroligt skönt och lite befriande att se andra knulla med sin partner, att njutningen går bortom relationen men att det är ändå är älsklingen man hör ihop med.
Och otroligt porrigt att få hjälp att spruta ner någon annans kvinna också ;)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt ämne! Jag fantiserar både om att få dela min sambo, men även att få älska med ett annat par. Här är två klipp som jag sprutat till otroligt många gånger:

https://xhamster.com/videos/threeso...el-13844162?embed=related&from=player_related

https://xhamster.com/videos/amateur-hot-wife-homemade-cuckold-10507137
Fint klipp.. Läckert när damen har vigselring och med glädje tar sig an flera män. Det är så slampigt läckert..
 
K

knakille

Gäst
Det är otroligt skönt och lite befriande att se andra knulla med sin partner, att njutningen går bortom relationen men att det är ändå är älsklingen man hör ihop med.
Och otroligt porrigt att få hjälp att spruta ner någon annans kvinna också ;)
Håller med, just att se henne njuta min sambo av någon annan samt att se han njuta av att få se min sambo naken kåt o njuta av det han gör för att sedan se henne få honom till sprut och han ge henne en orgasm.:p
 
Toppen