Dela med sig av sin fru...

D

Deleted member 26814

Gäst
Jodå.... har ett pågående förhållande med en något yngre man som kommer och "servar" min hustru och mig.
Det har pågått sedan jag själv drabbades av sjukdom och inte kunde ge min käresta det hon var i behov av, sexuellt.
Efter en hel del lek med olik toys, kom vi fram till att vi skulle kolla efter en villig kille dom var bredd stt swinga ," båda vägar" s. a. s. eftersom jag gillar bi-lek...
Det har kommit att bli en lek, som går ut på att de har riktig knullfest medan jag hoppar in de gånger min kropp/snopp är i harmoni.
Tycker, vid de tillfällen då jag inte kan vara med, om att bara kolla och njuta....

Detta är lyckat för vår del men har också ett kompispar som det gått käpprätt för...
Så det är viktigt att ta beslut efter situation och inte efter drömmar.
Drömmar och fantasier är bra, just som sådana....
Att omsätta det till realitet är tusan så mycket mer känsligt....
Det är vår erfarenhet...
Lycka till, därute...
 
Last edited by a moderator:
K

knakille

Gäst

LindaEP

Välbekant medlem
Min sambo delar mig med en gemensam kk. Oftast är vi alla tre tillsammans men ibland är det bara kk och jag. Min sambo har också ett par gånger lånat ut mig till andra. Jag har då haft ögonbindel och vet fortfarande inte vilka de var som knullade mig. En av gångerna blev jag utlånad till en kvinna.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo delar mig med en gemensam kk. Oftast är vi alla tre tillsammans men ibland är det bara kk och jag. Min sambo har också ett par gånger lånat ut mig till andra. Jag har då haft ögonbindel och vet fortfarande inte vilka de var som knullade mig. En av gångerna blev jag utlånad till en kvinna.

Hur får man tillgång till detta? ;)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det här verkar så coolt och sexigt! Hela grejen.....en sak att ta upp med framtida potentiella män..att de delar med sig på det här sättet...måste läsa mer om Hotwife, slutwife, cuckold...verkar vara ett rätt häftigt sätt att hålla liv i sexlivet även när man är gift...tack för att ni delar!
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle har svårt att inte vara tillsammans med en tjej som inte vill ha sex på flera. Nu vill jag helst vara med och se och höra hur hon njuter av andra, så ren utlåning är inget för mig.

Men fler män samtidigt är bara härligt!
 
T

the-scarecrow

Gäst
Det blev en lyckad kväll och natt med mycket knull och sprut.
Morgonen var nog bäst när jag skickade iväg fru att väcka den inbjudna mannen, en avsugning innan han satte på henne medans jag låg kvar i vår säng och såg på. hon fick satsen över brösten och kom tillbaka till vår säng för att få lite mera kuk och sperma. Ruskigt kåt när hon kom tillbaks.
 
Last edited by a moderator:

strokeman

Ny medlem
Kön
Man
Jag är gift sedan många år och jag älskar min fru. Något jag fantiserar om är att dela henne med en eller flera andra män. Tanken gör mig så sjukt kåt och det är en av favoritfantasierna när jag runkar, och jag tittar ofta på sköna klipp av fruar som får kuk när jag porrsurfar.

Ni som delar denna fantasi, fyll på med er fantasier och erfarenheter! Länka gärna till skön filmklipp. Låt oss kåta upp oss om hur vi delar med oss av våra fruar!! ;)
 

strokeman

Ny medlem
Kön
Man
Jag är gift sedan många år och jag älskar min fru. Något jag fantiserar om är att dela henne med en eller flera andra män. Tanken gör mig så sjukt kåt och det är en av favoritfantasierna när jag runkar, och jag tittar ofta på sköna klipp av fruar som får kuk när jag porrsurfar.

Ni som delar denna fantasi, fyll på med er fantasier och erfarenheter! Länka gärna till skön filmklipp. Låt oss kåta upp oss om hur vi delar med oss av våra fruar!! ;)
Jag fantiserade ofta om att få se min fru med nån annan när vi knullade,medans hon var kåt höll hon med men sen när knullet var över skulle hon aldrig nånsin gå med på det,vi skildes senare men jag runkar fortfarande och tänker mej henne få en svart kuk i sej gör mej så jävla kåt.En gång utomlands blev en svart servitör kåt på henne som fan och jag föreslog att hon skulle stöta på honom och ta honom med till vårat hotellrum och få knulla henne,det blev inget men jag runkar änoch tänker på det.
 
Toppen