Den enorma tråden om nakenbad

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Här är den ursprungliga Buslistan från 2011. Läs o njut och ladda ner den. Ligger bara kvar på siten i 30 dgr.

Gammal word-fil - för de som vill göra tillägg

Lägger oxå den som en .pdf-fil - https://ufile.io/f57qv1ip
Lättare att öppna kanske.
Hojta till om det är problem ladda ner eller redigera.

Simma lugnt - och naket :)
 
Last edited:

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Börjar snart bli tid för bad, letar efter aktuella nakenbad i Skåne. Hittar bara äldre och i tidigare svar nämndes ”buslistan” hittar inte den, länk?
Finns det några koder om man är intresserad av ”bus” eller alla är rakt på och frågar? Vill inte att det blir fel.
Se mitt inlägg om detta från nu i natt.
 

HasseGbg2

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Nu har det ju varit varmt och skönt över valborg och första mej (i alla fall i göteborgstrakten). Jag hade tyvärr ingen möjlighet att besöka något nakenbad, men är det nån här som har haft någon spännande nakenbadsupplevelse i helgen?
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag älskar att sola naken och är ofta på nakenstrand. Tyvärr är det en massa fluktare som kommer fram och ska snickesnacka hela tiden. Ja jag ligger här alldeles ensam och nej jag behöver inte hjälp med att bli smörjd med solkräm. Lite tröttsamt med alla män som också tror att det är helt ok att stå och glo och dra en runk utan att fråga.

Tyvärr ser man såna män/gubbar, eller även kallade surikater, alldeles för ofta.
Men oftast är dom rätt lätta att avhysa.
 
Toppen