J
Joxjox
Gäst
Sitter i en solstol och knullar mig själv med en böjd vibrerande dildo nu. Den är djupt in i mig och gör så skönt i fittan med massa glid.
Låter helt underbart!Sitter i en solstol och knullar mig själv med en böjd vibrerande dildo nu. Den är djupt in i mig och gör så skönt i fittan med massa glid.
Fasen vad gött för dig!Sitter i en solstol och knullar mig själv med en böjd vibrerande dildo nu. Den är djupt in i mig och gör så skönt i fittan med massa glid.
Härligt när man kan ha en skön stund ute.Sitter i en solstol och knullar mig själv med en böjd vibrerande dildo nu. Den är djupt in i mig och gör så skönt i fittan med massa glid.
Oja underbar tid just nuHärligt när man kan ha en skön stund ute.
Trevligt med en ny medlem som gillar dildo. En större dildo är aldrig fel. Känslan varje gång en större dildo glider in är fantastisk. Dels rent fysiskt men även psykiskt då jag tycker stora dildos är upphetsande.Jeg går efter en dildo som ligner min egen kuk og gerne lidt længere, nu har jeg en på 21 x 4,5 cm som er nice, men lite større vill ikke være fel ....