Ditt allra första ungdomsmöte med äldre mansperson med sexavsikter.

Berth

Ny medlem
Kön
Man
Jobbade på hoteii en sommar på 60talet.15 år ung. Bar väskor mm. En kväll ringde en gäst till receptionen o önskade skoputsning. Sånt tillhörde mina uppgifter. Gästen var en kortväxt elegant mogen man från fjärran land. Han hälsade välkommen o frågade om jag först kunde smörja in honom på ryggen då han solat för länge. Javisst svarade jag utan att ana vad det kanske kunde betyda. Han klädde av sig allt utom kalsongerna. Minns att hans rygg inte var röd av sol. Han uppmanade "längre ner* flera ggr o därefter"ta oxå baksidan på låren." När mina händer var nära glipan i rumpan reste han upp häcken o drog ner underbyxorna o förde in min hand på sin hårt stående kuk. Stönade o knullade i min hand o sprutade med mkt ljudligt aaahhhh. Tänkte nu måste han tvätta av lakanen. Jag var både förskräckt men också kåt med ståkuk. Han vände sig raskt om o knäppte upp mina byxor o ner med kalsingarna. Minns ännu hur hård min kuk var. Han tog den med van hand o förde in den i sin varma mun. Några sug ut o in o sen sprutade jag med stön, tyckte mina spermasprut aldrig tog slut. Aaaahhhh. Han spottade ut min säd på golvet. Blev plötsligt gentleman ånyo, svepte om sig lakanet, tackade mig för besök o bad mig gå. Han reste iväg tidigt nästa morgon. Jag både skämdes o mindes den härliga stunden med välbehag. Blev nog fast redan där i det härliga med sex med män. Om du orkat läsa ända hit så erbjuder jag varm kram o ev mm. Jag blir faktiskt riktigt kåt själv att nu skriva ner detta
 

Berth

Ny medlem
Kön
Man
Jobbade på hoteii en sommar på 60talet.15 år ungBar väskor mm. En kväll ringde en gäst till receptionen o önskade skoputsning. Sånt tillhörde mina uppgifter. Gästen var en kortväxt elegant mogen man från fjärran land. Han hälsade välkommen o frågade om jag först kunde smörja in honom på ryggen då han solat för länge. Javisst svarade jag utan att ana vad det kanske kunde betyda. Han klädde av sig allt utom kalsongerna. Minns att hans rygg inte var röd av sol. Han uppmanade "längre ner* flera ggr o därefter"ta oxå baksidan på låren." När mina händer var nära glipan i rumpan reste han upp häcken o drog ner underbyxorna o förde in min hand på sin hårt stående kuk. Stönade o knullade i min hand o sprutade med mkt ljudligt aaahhhh. Tänkte nu måste han tvätta av lakanen. Jag var både förskräckt men också kåt med ståkuk. Han vände sig raskt om o knäppte upp mina byxor o ner med kalsingarna. Minns ännu hur hård min kuk var. Han tog den med van hand o förde in den i sin varma mun. Några sug ut o in o sen sprutade jag med stön, tyckte mina spermasprut aldrig tog slut. Aaaahhhh. Han spottade ut min säd på golvet. Blev plötsligt gentleman ånyo, svepte om sig lakanet, tackade mig för besök o bad mig gå. Han reste iväg tidigt nästa morgon. Jag både skämdes o mindes den härliga stunden med välbehag. Blev nog fast redan där i det härliga med sex med män. Om du orkat läsa ända hit så erbjuder jag varm kram o ev mm. Jag blir faktiskt riktigt kåt själv att nu skriva ner detta
 
T

twinkass

Gäst
Blev upphämtad av en äldre man, han körde till en avlägsen plats och stannade bilen, knäppte upp sina byxor och tog fram kuken. Jag var lite nervös först och kände lite på den bara, efter ett tag la han sin hand bakom mitt huvud och tryckte mig ner mot hans kuk, var en skum känsla först men när jag kände hur kuken gick från slak till hård blev jag så upphetsad och bara fortsatte suga. Verkade som att han uppskattade min avsugning för han sprutade ganska snabbt;)
 

Bill Sand

Medlem
Ålder
75
Kön
Man
Det var Vaksalatorg! Träffade den mannen flera ggr där, andra gången fick han in mig i ett av båsen där han sög av mig! Det gick alldeles för fort för mig första gången, men lärde mig att hålla igen med tiden! Det var så otroligt skönt att bli avsugen av en expert, fick suga hans stora kuk några ggr också och sen dess var jag beroende av att suga kuk!
Så tråkigt att dessa toaletter försvann
 
När jag fortfarande gick i skolan blev jag inbjuden av en granne som bodde i närheten. Han var frånskild och bodde ensam. Han visade mig porrvideos och det var något helt nytt för mig. Jag hängde ganska ofta hos honom i smyg och fick lära mig mycket...
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag växte upp i ett höghus. Där hade jag två klass kamrater och vi brukade runka tillsammans,
vi var 13 år och nybörjare. Vi brukade vara i matkällaren som också var ett skyddsrum. Den hade en nödutgång och där satt vi. I huset bodde också en 50 + gubbe som vi tyckte var en "skum typ" .
Senare förstod jag att han var sjukpensionär, han gick bara ut en gång i veckan till närbutiken
och handlade, då brukade han prata för sig själv. En dag åkte vi kompisar upp i samma hiss som honom.
Då frågade han plötsligt om vi ville se film, vad för film frågade vi, nakna tanter sa han. Vi tittade på varandra och sa ja. Nakna tanter var klart intressant. Vi gick in i hans lägenhet, där var dunkelt, ostädat och det luktade fan. Han hade en liten soffa där vi tryckte ner oss och en fåtölj. Bredvid fåtöljen stod en
filmprojektor. Detta var 1964, före VHS och CD skivor. Han slog på filmen och vi tittade med stora ögon.
Det var en medelålders tjej, alldeles naken som visade upp sig på alla sätt och vis med en stor buske
på fittan. När det blev närbilder på fittan så knuffade min kompis på mig och visade med huvudet att
jag skulle titta på gubben. Där satt han med kuken i hand och runkade för glatta livet och små stönade.
Den var inte så stor med hård . När han såg att vi tittade på honom sa han, ni kan taja pitten ni också. Vi blev nog lite försträckta för vi tittade på varandra och sa att vi måste gå. Vi åkte direkt ner till vårat runk ställe, tog fram de få porrtidningar vi hade fått av ena killen storebrorsa och jämförde tjejerna med det vi sätt. Då kom kukarna fram så små dom var men väldigt hårda och det tog inte lång stund innan vi
sprutade alla tre. Vi gick aldrig tillbaka till gubben. Han var för mystisk.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
..........
Den var inte så stor med hård . När han såg att vi tittade på honom sa han, ni kan taja pitten ni också. Vi blev nog lite försträckta för vi tittade på varandra och sa att vi måste gå. Vi åkte direkt ner till vårat runk ställe, tog fram de få porrtidningar vi hade fått av ena killen storebrorsa och jämförde tjejerna med det vi sätt........
Kul att se att du nämner uttrycket "taja". Förekommer inte ofta nu för tiden. Bevisar att du tillhör den "gamla goda stammen"! (y);)
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kul att du såg det, jo man är ju tajat, runkat i 58 år nu, gammal och van och lika skönt än.
Räknade ut om varje sprut är i genomsnitt 4 cll sperma har man sprutat typ 850 l sperma.
Ett badkar om man vill.(y)
Skulle inte var så dumt att ta ett bad i det badkaret...hehe
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
70-talet. Var ca 13 och med mina föräldrar i Stockholm.
Vi var i närheten av "Klara Porra" kvarteret, och jag sa att jag ville gå själv runt i butiker, det fanns ju bl a Sko-Uno mm där.
Men min plan var ju att smita iväg till porrbutikerna, som lockade enormt :)
Smet in i en porrbutik och försökte vara diskret eftersom jag var så ung och tänkte att jag inte fick vara där.
Gick runt bland hyllorna och bläddrade i porrtidningarna, kuken växte på nolltid och bultade i byxorna.
Fick syn på ett draperi med skylten bio ovanför, och det förstod jag var det ultimata stället att vara på...fattade att jag aldrig skulle bli insläppt där om jag gick fram till kassan för att köpa inträde. Så när gubben i kassan gick och hjälpte en kund så smet jag snabbt in bakom skynket.
Blev stående innanför i mörkret, det enda jag såg var filmduken där det var en porrfilm, men till slut vande sig ögonen och jag skymtade stolsrader, tror det var 4-5 rader, men direkt till höger såg jag en stol och gled tyst ner på den.
Satt i mörkret och stirrade storögt på duken där det knullades och sögs för fullt.
Kuken var stenhård och jag knäppte upp byxorna och tog fram den, och runkade sakta för att inte spruta direkt.
Plötsligt känner jag en hand på låret, rycker till och tittar bredvid mig, i mörkret skymtar jag en stor tjock gubbe, kanske 65-70 år.
Drar mig undan lite, men handen fortsätter att komma, och plötsligt tar han tag i min kuk. Vet inte vad jag ska göra, hjärtat bultar, men så börjar han smeka och runka kuken och det är såå skönt.
Slappnar av och låter han runka mig, han drar till sig min hand och lägger den på sin kuk som sticker ut ur hans gylf, klämmer lite försiktigt på den och runkar några tag.
Då ser jag att det sitter en lika gammal gubbe i stolen framför, och han har vänt sig om och glor på min kuk med ett leende.
Känner då hur varmt och kladdigt det blir och förstår att han bredvid mig sprutar, släpper hans kuk och torkar av handen mot stolen.
Då reser sig han bredvid mig, pekar förbi hans stol mot ett mörkt utrymme vid väggen.
Jag förjer med dit, är typ som en garderob i storlek.
Där inne går han ner på knä, drar ner mina byxor och börjar suga mig, jag får svårt att stå upp, benen blir som gele för det är så skönt.
Han hinner inte suga länge förren jag sprutar i hans mun, och han fortsätter att suga tills jag tillslut puttar bort han.
Känner mig väldigt generad, stoppar snabbt in kuken och knäpper byxorna, för att sen skynda ut ur butiken.
Smiter runt hörnet från det kvarteret, ser mina föräldrar och hoppar snabbt in i en butik, för att sen komma ut och låtsas att jag varit där inne länge.
Det var min första upplevelse med en äldre man, och fler har det blivit under åren :)
 

bengan

Medlem
Kön
Man
Jag var inte så ung 30 år då jag länge hade tänkt på att hur det är att träffa en mogen man. Jag tog mod till mig och bestämde träff med en man på 67 år. Vi träffades i på en avsides parkeringsplats på kvällen.
Jag gick över till hans lite större bil vi satte oss i baksättet. Han kände på mina jeans och att min kuk var halv styv. Han tog fram sig kuk och jag såg hur ganska grov och stor den var. Jag blev kåt av vad jag såg, tog fram min kuk och vi båda runkade våra kukar men strax så kom hans hand över på min kuk och runkade den. Jag tog och sträckte mig efter hans kuk och runkade den. Båda våra kukar stod rejält. Nu frågade han om han ville att vi kan suga varandra. Jo det var någon som jag längtat efter i många år. Han sög mig så skönt kom efter en stund i hans mun. Han svalde sperman. Jag sög han grova kuk och efter en stund stönade han så härligt och sprutade sin sats i mun. Jag svalde dock inte satsen. Men det var en härlig upplevelse som gav mersmak. Har sedan blivit mera sex emd män genom åren.
 

Bill Sand

Medlem
Ålder
75
Kön
Man
70-talet. Var ca 13 och med mina föräldrar i Stockholm.
Vi var i närheten av "Klara Porra" kvarteret, och jag sa att jag ville gå själv runt i butiker, det fanns ju bl a Sko-Uno mm där.
Men min plan var ju att smita iväg till porrbutikerna, som lockade enormt :)
Smet in i en porrbutik och försökte vara diskret eftersom jag var så ung och tänkte att jag inte fick vara där.
Gick runt bland hyllorna och bläddrade i porrtidningarna, kuken växte på nolltid och bultade i byxorna.
Fick syn på ett draperi med skylten bio ovanför, och det förstod jag var det ultimata stället att vara på...fattade att jag aldrig skulle bli insläppt där om jag gick fram till kassan för att köpa inträde. Så när gubben i kassan gick och hjälpte en kund så smet jag snabbt in bakom skynket.
Blev stående innanför i mörkret, det enda jag såg var filmduken där det var en porrfilm, men till slut vande sig ögonen och jag skymtade stolsrader, tror det var 4-5 rader, men direkt till höger såg jag en stol och gled tyst ner på den.
Satt i mörkret och stirrade storögt på duken där det knullades och sögs för fullt.
Kuken var stenhård och jag knäppte upp byxorna och tog fram den, och runkade sakta för att inte spruta direkt.
Plötsligt känner jag en hand på låret, rycker till och tittar bredvid mig, i mörkret skymtar jag en stor tjock gubbe, kanske 65-70 år.
Drar mig undan lite, men handen fortsätter att komma, och plötsligt tar han tag i min kuk. Vet inte vad jag ska göra, hjärtat bultar, men så börjar han smeka och runka kuken och det är såå skönt.
Slappnar av och låter han runka mig, han drar till sig min hand och lägger den på sin kuk som sticker ut ur hans gylf, klämmer lite försiktigt på den och runkar några tag.
Då ser jag att det sitter en lika gammal gubbe i stolen framför, och han har vänt sig om och glor på min kuk med ett leende.
Känner då hur varmt och kladdigt det blir och förstår att han bredvid mig sprutar, släpper hans kuk och torkar av handen mot stolen.
Då reser sig han bredvid mig, pekar förbi hans stol mot ett mörkt utrymme vid väggen.
Jag förjer med dit, är typ som en garderob i storlek.
Där inne går han ner på knä, drar ner mina byxor och börjar suga mig, jag får svårt att stå upp, benen blir som gele för det är så skönt.
Han hinner inte suga länge förren jag sprutar i hans mun, och han fortsätter att suga tills jag tillslut puttar bort han.
Känner mig väldigt generad, stoppar snabbt in kuken och knäpper byxorna, för att sen skynda ut ur butiken.
Smiter runt hörnet från det kvarteret, ser mina föräldrar och hoppar snabbt in i en butik, för att sen komma ut och låtsas att jag varit där inne länge.
Det var min första upplevelse med en äldre man, och fler har det blivit under åren :)
Du fick en underbar stund där.
 
Toppen