Ditt allra första ungdomsmöte med äldre mansperson med sexavsikter.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Han började bjuda på enarmade banditer. Kommer ihåg att min mamma till och med såg oss tillsammans och sa något liknande att kom ihåg att vi ska ses för någon show. Jag sprang väl för att barn inte vill bli tagna på av vuxna och jag minns hur jag stoppade hundralappen emellan sofffdynorna när jag hade hittat mamma, syster och hennes kille igen. Skämdes, hade ont men samtidigt så förstod jag inte varför min snopp hade blivit konstigt hård. Minns jag tyckte den så ut som en fryst räka. Förstod ju knappt vad det var som satt längst ut. Alltså ollonet. Tror den händelsen var orsaken till framtida händelser också
Lite spretig berättelse så det är svårt att hänga med i vad som hände....
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
Jag och en kompis brukade rätt ofta runka ihop, och även prova saker med varandra. Sommaren när vi var tolv år var vi vid en ganska avsides lada i en glänta i skogen. Vi brukade vara där och runka. Vi hade kommit igång och båda hade dragit ner byxorna, när vi hör ett: "Oj!"
Vi tittar upp, och då står där en kille/man i fyrtioårsåldern. Vi sätter båda våra händer för våra kön.
"Nej, ni behöver inte skämmas! Jag kom faktiskt hit för att göra samma sak!"
Han berättade att han brukade komma hit för att göra "det", och frågade om det var ok? Vi var fortfarande rätt skärrade men nickade. Då knäppte han upp sina byxor och drog ner dem. Han frågade om vi sett en vuxen kuk som står förut, och vi skakade på huvudena. Han log lite och drog ner sina kalsonger. Han började sakta dra i sin kuk och strax hade han fullt stånd. Jag hade också fått det och när jag sneglade mot min kompis så såg jag att också han hade det.
Efter ett tag vågade vi ta bort händerna och runka vi också. Det var asspännande både att se han göra det och att veta att han såg oss. Han ställde en massa frågor om hur ofta vi gjorde det, och om vi gjorde nåt med varandra. Han sa att han haft några kompisar som han runkar med i vår ålder, och att de provar en massa saker de såg i porrtidningar, som att suga, pilla varandra i rumpan och också knullat varandra. Vi fick prova runka honom och han runkade oss, och sög oss också. När han sög mig kände jag hur han pillande mig i rumpan. Hade inte provat det innan men det var spännande. Sen ville han att vi skulle prova knulla honom, och han ställde sig på alla fyra och tog kladd från sin kuk på ett finger och tryckte in det i sin rumpa. Sen instruerade han mig hur jag skulle göra. Det var väldigt spännande! Efter en stund fick min kompis prova. Sen hjälpte han oss att prova det på varandra också. Det gick för min kompis när han gjorde det på mig. Sen fick vi se när det gick för honom. Han sprutade flera långa strålar på marken, och då gick det för mig också, även om det inte hade börjat spruta ännu.
Det var nog en av de mest spännande sexuella upplevelserna jag varit med om, och vi lärde oss många grejer som vi fortsatte med i några år. Visst: inte ok egentligen, men jag har aldrig haft några dåliga minnen efter det och aldrig ångrat det.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var ca:14 - 15 med en Farbror (släkting alltså) underbart.
Får nog lov att lägga ut den bekännelsen här, blir så kåt av det minnet.

Härlig runkstund på enslig badplats.
INCEST ELLER INTE??
Har runkat tillsammans med en Farbror och då var jag inte gammal, 14-15 år på sin höjd. Vi åkte iväg på hans motorcykel för att bada och jag hade badbyxor vilket han saknade så han satt en bit ifrån mig högra knät uppdraget och helt plötsligt så börjar han skratta, så jag vrider på huvudet och tittar åt hans håll och frågar vad han skrattar åt och när han lutar sig bakåt stödd på händerna och rätar ut benet så ser jag att han sitter där med stans ståkuk. Detta är alltså en man som jobbar hårt på ett hemman/jordbruk utan maskiner utom när han jobbar i skogen, han är alltså väldigt muskulös men smal och inget underhudsfett att tala om och till det lägger jag en skapligt stor och väääldigt styv kuk som han tar tag i med fingrarna vid kukroten och trycker ner huden så kuken ser ännu större och styvare ut och låter den svaja fram och tillbaks medan han frågar om jag har stor kuk och jag svarar lite generat och undflyende att så inte är fallet, men han börjar att runka sin kuk långsamt framför mina, ja faktiskt stirrande ögon och frågar om han kan få se den så jag tar av mig mina badbyxor och står där naken, en liten pojke i de lägre tonåren med en kuk som börjar styvna och han säger bara - åååh den är ju stor, du är ju inte så gammal, brukar du runka ofta och det kan jag ju inte förneka att jag gör. Så nu står jag där med helt styv kuk när han ber mig att lägga mig ner och runka jag också, så jag lägger mig ner på sidan stödd på armbågen, jag ligger och han sitter, men det är några meter emellan oss och vi tittar på varandra medan vi runkar våra kukar, återigen så säger han att jag har stor kuk för min ålder och så frågar han om han får runka åt mig, men det nekar jag till och det accepterar han utan tjat. Det dröjer inte länge förrän jag känner att det börjar bli sprutdags så jag tar mig lite närmare kanten på min handduk så att jag kan spruta i gräset, han frågar om jag ska komma och jag svara ja, han stirrar på mig och mitt runkande av min sprutberedda kuk och runkar sin egen kuk när det går för mig, sprutar rätt så rejält vilket imponerar på honom. Min kuk fortsätter att stå i givakt medan han fortsätter att runka tills han sprutar och då tror jag faktiskt att verkligheten kom ifatt honom för han verkade generad när vi gick ut i vattnet och tvättade av våra kukar och doppade oss. Det var enda gången. Ibland och även nu så undrar jag så till den milda grad att min kuk har styvnat hur det hade varit om vi runkat åt varandra, hade nog varit lite mer spännande att ha fått runka honom tills han sprutade. Jag anser att det var incest, men det skiter jag fullständigt i, vi var kåta och vi hade en skön runkstund tillsammans. Nu ska jag runka min styva kuk tills den sprutar.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var ca:14 - 15 med en Farbror (släkting alltså) underbart.
Får nog lov att lägga ut den bekännelsen här, blir så kåt av det minnet.

Härlig runkstund på enslig badplats.
INCEST ELLER INTE??.......
............... Jag anser att det var incest, men det skiter jag fullständigt i, vi var kåta och vi hade en skön runkstund tillsammans. Nu ska jag runka min styva kuk tills den sprutar.
SAOB: INCEST- parning mellan föräldrar o. avkomma. l. helsyskon inbördes, ”stark inavel”
Jag tor inte det kan kallas incest, då det i juridisk mening avser sexuell handling mellan föräldrar/syskon som kan leda till graviditet för endera parten.
Att du bli tallad av närstående likakönad kan nog räknas som sexuellt ofredande om du överrumplas, motsätter dig eller är under 15 år. Incest-mål tas ju i allmänhet bara upp i domstol om det föranlett graviditet eller möjligheten/ risken för det, men giftemål mellan kusiner godtas numera även om det anses olämpligt m a p genetiska komplikationer.
F ö kan man ju fråga sig om lämpligeten att ha ett sådant förhållande inom familjen - jag skulle nog inte rekommendera det. Att "leka lite" med sina kusiner är knappast ovanligt och förekommer nog frekvent.
Så - släng dina tankar om incest på soptippen, gå vidare och njut av så mkt sex du kan träffa på, men helst då utanför familesfären.
 
Minns också de gånger som stödpersonen till min yngre syster tog fram min snopp och lekte och sög. Även att jag gjorde samma. Var endast barnet och inte ens medveten om vad som skedde. Pedofili alltså och vidrigt.
 

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
Detta vänder sig till de äldre medlemmarna här, vi pratar sent 70-tal nu. Det fanns en P-bio vid Grönsakstorget i Gbg i korsningen Södra Larmgatan/Magasinsgatan, tror det är en lekplats där nu, kommer inte ihåg vad den hette. Besökte den ofta som 18 åring, hade bil vet jag. Sög flera äldre män där, det var innan HIV-skräcken. En gubbe jag träffat där flera gånger bjöd med mig hem till sig. Vet att han var 65, nybliven pensionär med fortfarande arbetande fru så det var fritt fram. Han satt alltid i deras soffa och bläddrade i bög-tidningar och med mig mellan sina ben lydigt sugande, det var alltid noga med att jag skulle svälja allt, smakade sådär, men det funkade, sög honom nästa varje vecka under nästan ett helt år tills hans fru till hans stora sorg också blev pensionär. Nån som kommer ihåg den P-bion?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Detta vänder sig till de äldre medlemmarna här, vi pratar sent 70-tal nu. Det fanns en P-bio vid Grönsakstorget i Gbg i korsningen Södra Larmgatan/Magasinsgatan, tror det är en lekplats där nu, kommer inte ihåg vad den hette. Besökte den ofta som 18 åring, hade bil vet jag. Sög flera äldre män där, det var innan HIV-skräcken. En gubbe jag träffat där flera gånger bjöd med mig hem till sig. Vet att han var 65, nybliven pensionär med fortfarande arbetande fru så det var fritt fram. Han satt alltid i deras soffa och bläddrade i bög-tidningar och med mig mellan sina ben lydigt sugande, det var alltid noga med att jag skulle svälja allt, smakade sådär, men det funkade, sög honom nästa varje vecka under nästan ett helt år tills hans fru till hans stora sorg också blev pensionär. Nån som kommer ihåg den P-bion?
Den kommer jag inte ihåg.... den låg nog inte kvar när jag började besöka porrbio i Gbg.
Mina första besök på p-bio var en typ 'automat' om jag kan kalla den så. Man betalade inträde i en sedelautomat som låste upp dörren. 50:- tror jag det kostade. Besökte den några ggr, men fick aldrig till det med någon. Jag var för oerfaren och nervös. Minns inte riktigt var den låg. Kunde det vara bortåt Gullbergsvass? Känner du kanske till vilken bio jag tänker på? Den låg i angränsande till en kiosk också...
 

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
Det fanns en på Friggagatan vet jag, på höger sida sett från Odinplatsen, var där några gånger, men ingen hit, lite skumt ställe.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Japp, Friggagatan känner jag ingen namnet på nu när du skriver det. Så den var det nog. Lite skum var den, men oerhört spännande då man var ny på att besöka p-bio. Att sitta och se andra i mörkret som också runkade. Minns att jag knappast vågade knäppa upp byxorna och än mindre ta fram kuken till en början, för jag visse egentligen inte hur öppet man skulle våga runka inför andra...
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Den första kuk som kom in i min fitta, var min en vän till mamma o pappa. Han sov över hos rätt ofta efter lite fest. Sen umgicks dom ofta allihopa. Så han är som en familjemedlem för mig.
En dag, han sov i gästrummet. Jag gick in till han o skulle säga god morgon.
Sen frågade jag om jag fick krypa ner hos han, viket jag ofta gjorde.
Denna gången var jag nog 12 år o han var runt 40 då.
Vi låg o pratade o han berättade historier.
Sen kröp jag in mot han, sa han skulle krama mig.
Var väl kanske inte så konstigt i vår familj.
Min hand o smekte hans kuk, den blev direkt hård. Sen tryckte jag rumpa mot hans kuk.
Visa mig, sa jag.
Den var första gången med han o han var den första som var i mig.

Såklart inte rätt enligt lag, men jag ville där o då och ångrar mig inte. Kunde inte fått bättre första upplevelse.
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Den första kuk som kom in i min fitta, var min en vän till mamma o pappa. Han sov över hos rätt ofta efter lite fest. Sen umgicks dom ofta allihopa. Så han är som en familjemedlem för mig.
En dag, han sov i gästrummet. Jag gick in till han o skulle säga god morgon.
Sen frågade jag om jag fick krypa ner hos han, viket jag ofta gjorde.
Denna gången var jag nog 12 år o han var runt 40 då.
Vi låg o pratade o han berättade historier.
Sen kröp jag in mot han, sa han skulle krama mig.
Var väl kanske inte så konstigt i vår familj.
Min hand o smekte hans kuk, den blev direkt hård. Sen tryckte jag rumpa mot hans kuk.
Visa mig, sa jag.
Den var första gången med han o han var den första som var i mig.

Såklart inte rätt enligt lag, men jag ville där o då och ångrar mig inte. Kunde inte fått bättre första upplevelse.
Ljuvligt!! ❤️
 

Nudisten22

Ny medlem
Ålder
22
Kön
Man
Jag har blivit "uppvaktad" flera gånger av äldre män när jag var ung. Det har mest varit på nudistställen men även på vanliga bad och så. Ganska mycket på nätet också, äldre som stött på mig
 
Toppen