Ditt senaste knull

Johan77

Medlem
Kön
Man
Avslutades för en stund sen. Blev lite vin och mys i soffan som övergick till att jag slet av min fru trosorna, drog upp hennes klänning och knullade henne bakifrån över ryggstödet på soffan. Skön avslutning på veckan att komma i henne och sen ta sig upp till sängen för att ladda batterierna inför morgondagens arbetspass.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Igår i tvättstugan min granne hade sällt ner din tvättkorg hade tiden efter mig. Tog vad jag trodde var hennes trosor och luktade och började runka. Plötsligt öppnade hon dörren hade glömt att låsa. Hon log och stängde dörren det är inte mina utan min dotters.
Grannen var ensamstående mamma med en tolvårig dotter. Jag skämdes, ta det lugnt tog av sina tränings byxor visade detta är en mogen fitta. Tog henne bakifrån mot tvättmaskinen, var första gången vi hade samlag, men vi hade onanerat tillsammans några gånger innan.
Det var skönt log hon men rör inte min dotter, har jag aldrig tänkt tanken jag är inte någon pedofil.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Igår morse. Då var det ca två månader sedan förra gången. Kröp in under fruns täcke, låg sked en stund och myste, sedan började vi smeka varandra. Först lite allmänt på ryggen o.s.v. sedan övergick det till mera sexuell stimulans. Frun onanerade medan jag var i henne och hon kom i två kraftiga orgasmer med någon minuts mellanrum. Därefter runkade jag av min sats på hennes buske och blygdläppar....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
På hotellet i går, barnen sov så vi låste in oss på toaletten.
En snabbis bakifrån, sen vändning och sprut på brösten
Kommer hon av en snabbis bakifrån?
Min fru har aldrig haft lätt för att komma. Många samlag som runnit ut i ingenting för att det låst sig för henne. Men de senaste åren har vi utarbetat ett sätt där hon oftast får flera orgasmer i rad men någon minuts mellanrum
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer hon av en snabbis bakifrån?
Min fru har aldrig haft lätt för att komma. Många samlag som runnit ut i ingenting för att det låst sig för henne. Men de senaste åren har vi utarbetat ett sätt där hon oftast får flera orgasmer i rad men någon minuts mellanrum
Samma med min tjej. Hade varit kul att veta vad det är för teknik som funkar för att din fru ska komma så. Pm gärna om du inte vill skriva här
 
Ålder
53
Kön
Man
Hotell i helgen, jag hade en kort svart klänning så man såg mina stay-ups. Min kille hade kostym, vi käkade gott och sen upp på rummet. Där lekte vi att jag var en Prostituerad-lyx som han tog med sig upp på rummet. Blev rätt hårt och brutalt. Han knuffade ner mig att sitta på sängen och jag tog fram hans kuk, sög den gott med hans händer på mitt huvud. Han började knulla mig i munnen och kommenterade att jag var en duktig flicka.
Sen knuffade han ner mig på sängen, vred runt mig på alla fyra, drog upp min klänning och ner med mina trosor och började knulla mig hårt bakifrån. En skön grej var att jag började jucka emot men då fick jag en ordentlig dassk och tillsägelse att vara still, "det är jag som knullar nu så stå still slyna!"
Han knullade mig tills han sprutade i mig, jag fick resa mig upp, niga och tacka, gick in på toaletten och fixade till mig. Ut i rummet igen och jag känner att rollspelet inte försvunnit, så jag niger och tackar för stunden, sen lämnar jag rummet för jag skall ju ner till baren igen och ragga mer kunder *skrattar*....tog ett glas vin och gick upp till rummet igen och då va han stenkåt...massa skön sex den natten :)
Helt underbart.
 

slm804

Ny medlem
Kön
Man
Det var på ett hotell i Kata Beach, Phuket. Sista veckan där i december så hängde jag med en ladyboy. Vi var på tre olika hotell den veckan, men den här gången på mitt originalhotell sas. Vi duschade tillsammans och hon tvålade in mig och tvättade mig överallt (vilket alla tjejer och lb gör i Thaialnd verkar det som). I sängen klättrade hon upp på mig, tror hon hade en "ekorrfitta" som klättrade upp och ner på kuken. Problemet var att hon var för ivrig/våldsam, så jag trodde hon skulle bryta av kuken på mig. Fan måste ner igen, snart.
 

Rille_Sthlm

Medlem
Kön
Man
Förra lördagen.
Vi messade lite under kvällen, hon var på krogen jag hemma. Hon frågade om jag ville komma över till henne och visst sa jag. Hon sa att hon kommer vilja ligga med mig, såklart sa jag inte nej.
Hos henne. Hon tar en dusch och jag ligger i soffan. Jag tar en dusch efter henne, efter duschen går jag till sängen där hon ligger. Jag har bara en handduk om mig så låter den glida till golvet och fram kommer min halvhårda kuk som jag för mot hennes mun och hon börjar suga länge. Munknullar henne och masserar hennes bröst innan jag knullade henne bakifrån tills hon kom i en härlig orgasm. Sen runkade jag kuken och sprutade över hennes bröst. Sen låg vi länge i sängen och mös och tog på varandra.
 

Joxjox

Välbekant medlem
Onanerar medan jag skriver detta. Så porrigt att läsa era berättelser.Min man satte på mig rejält igår. Börja i köket där han slickade mig,sen på soffan med fingrar i mina båda hål och sen hans kuk i mig. Bakifrån först mot soffan sen skön missionär tills vi kom båda.
 

Teenlikemilfs

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Onanerar medan jag skriver detta. Så porrigt att läsa era berättelser.Min man satte på mig rejält igår. Börja i köket där han slickade mig,sen på soffan med fingrar i mina båda hål och sen hans kuk i mig. Bakifrån först mot soffan sen skön missionär tills vi kom båda.
JAG blir kåt av att läsa fettt!! Vill du skriva privat
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Knullade min fru i soffan i lördags kväll när ungarna somnat. Hade gått och diskret smekt varann hela dagen och hade känt hur våt hon var och hur styva hennes bröstvårtor var. Blev missionären och medan jag knullade henne så brösten hoppade i BHn så höll jag ett stadigt grepp i hennes hår. Samtidigt som jag taktfast penetrerade henne till ljudet av en plaskvåt fitta som blir knullad hårt så berättade jag för henne att hon har världens skönaste fitta och att jag nu äger den och gör vad jag vill med den. Det tog inte lång stund innan hon fick en högljudd orgasm vilket fick mig att spruta min sperma i henne. Som tur är vaknade ingen :)
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
En manlig kk och jag knullade varandra förra veckan. Han var kåt på mig redan när jag öppnade dörren så ganska snart ställde han sig bakom mig, smekte min kropp, tog på min bula under jeansen och nafsade mig i halsen samtidigt som han pressade sitt kön mot min bak.

Kläderna åkte av och hans styva och varma kuk kom in och gled mellan mina ben. Jag pressade hans skinkor mot mig medan hans hand masserade min kuk. Vi stönade högt båda två. Allt kåtare.

Jag satte mig på huk och...

Nej, vänta. Det här får jag lägga ut som ett sexminne.

Återkommer ☺️


Edit:
Här är sexminnet
 
Last edited:

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I söndags vaknade jag med kuken stenhård. Jag la mig och höll om tjejen i skeden med ollonet bökande mot hennes stjärt utanpå trosan. När hon vaknade var det första hon sa "jag måste på toa" och jag tänkte väl att det var det.. Men strax därpå kom hon skuttande tillbaka, näck, och gled in under täcket igen. Kuken piggnade till direkt och efter hångel och kel hamnade tjejen på rygg med benen brett isär. Jag rullade över henne och kuken fann sin väg in i hennes såsiga hål. Hon kved i mitt öra när jag började glida in och ut och strax började hon gnida sin klitta. Fasen vet vad hon drömt men hon kändes kåtare än på länge och det tog inte jättelänge innan hon började närma sig klimax. Jag reste mig med överkroppen och pumpade snabbare. Hennes fantastiska tuttar gungade och när det gick för henne sprutade jag henne full i en av årets hittills bästa orgasmer.
 
Toppen