Ditt senaste knull

Bikerman

Medlem
Kön
Man
Knull å knull blev det i te men en riktigt skön stund.
Hämtade en kk och vi åkte till en liten avskild parkering med bilen. Satt å pratade samtidigt som jag lät min han smeka hennes lår. Vi lättade lite på klädseln och jag kom innanför trosorna med min hand. Smekte fittan och lät ett finger glida in. Pullade fittan ordentligt våt och hon blottade sitt bröst. Jag sög in hennes bröstvårta och firtsatte behandlingen sv hennes härliga fitta.
Efter en liten stund kunde jag inte hålla mig utan fiskade fram kuken och runkade. Hon tog över behandlingen av sin fitta och dök ner med munnen över min kuk. Hon sög fantastiskt skönt och jag sprutade i hennes mun.
En helt underbar avsugning som jag tänker och lever på varje gång kuken styvnar.
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
I söndags vaknade jag med kuken stenhård. Jag la mig och höll om tjejen i skeden med ollonet bökande mot hennes stjärt utanpå trosan. När hon vaknade var det första hon sa "jag måste på toa" och jag tänkte väl att det var det.. Men strax därpå kom hon skuttande tillbaka, näck, och gled in under täcket igen. Kuken piggnade till direkt och efter hångel och kel hamnade tjejen på rygg med benen brett isär. Jag rullade över henne och kuken fann sin väg in i hennes såsiga hål. Hon kved i mitt öra när jag började glida in och ut och strax började hon gnida sin klitta. Fasen vet vad hon drömt men hon kändes kåtare än på länge och det tog inte jättelänge innan hon började närma sig klimax. Jag reste mig med överkroppen och pumpade snabbare. Hennes fantastiska tuttar gungade och när det gick för henne sprutade jag henne full i en av årets hittills bästa orgasmer.
Åhh, vilken go berättelse! Tack för att du delar, härligt uppkåtande!!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hände igår fick med en kvinna som jag pratat med tidigare. Hon är ett år äldre än mig 53år. Vi hamnade rätt snabbt i hennes säng hon lyfte på rumpan och jag drog av hennes trosor var redan rejält blöta. Såg en mörk inbjudande buske. Vi hamnade i en 69med henne överst när jag även körde in två fingrar i baken kom hon. Sedan kravlade hon över mig och började rida efter några minuter kom jag och fyllde hennes slida. Av någon outgrundlig anledning slaknade inte jag vi rullade runt jag kom överst. Tog bara någon minut innan hon kom skrek rakt ut, att känna henne komma gjorde att jag kom också.
Efter vi hade pustat ut sade hon att det var så länge sedan har några leksaker men äkta vara är bäst. Jag skulle gärna ha mer sex nu när jag är så gammal så jag nog inte kan bli gravid. Jag erbjöd mig att hjälpa henne. Hoppas hon hör av sig.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hände igår fick med en kvinna som jag pratat med tidigare. Hon är ett år äldre än mig 53år. Vi hamnade rätt snabbt i hennes säng hon lyfte på rumpan och jag drog av hennes trosor var redan rejält blöta. Såg en mörk inbjudande buske. Vi hamnade i en 69med henne överst när jag även körde in två fingrar i baken kom hon. Sedan kravlade hon över mig och började rida efter några minuter kom jag och fyllde hennes slida. Av någon outgrundlig anledning slaknade inte jag vi rullade runt jag kom överst. Tog bara någon minut innan hon kom skrek rakt ut, att känna henne komma gjorde att jag kom också.
Efter vi hade pustat ut sade hon att det var så länge sedan har några leksaker men äkta vara är bäst. Jag skulle gärna ha mer sex nu när jag är så gammal så jag nog inte kan bli gravid. Jag erbjöd mig att hjälpa henne. Hoppas hon hör av sig.
Du är en riktig lyckost! Förr med guldsked i munnen, tror jag...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Du är en riktig lyckost! Förr med guldsked i munnen, tror jag...
Nja vet inte det har inga barn och aldrig varit gift, men det betyder ju inte att jag är svält född på sex. Något som jag verkligen gillar är att bada mix bastu, inte precis ha sex i bastun man prata med någon naken kvinna är trevligt. Vet inte varför men när man både sitter nakna blir de ofta ett förtroligt samtal. Men nudist är jag inte men har inget problem med nakenhet. Gillar också att kvinna är hårig gillar en buske.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
I måndags då jag besökte en fd kk. Middag och samtal, när jag skulle gå kramades vi. Hon släppte inte. Vi slutade i säng, jag slickade henne och vi knullade frenetiskt i missionären. Jag sprutade i henne. Sen vilade vi en stund innan vi drog igång igen. Hon sög och runkade mig skönt. Ritt, missionären, bakifrån till sprut. Så skönt att få komma in i henne igen
 

martindalarna

Aktiv medlem
Det har varit ganska länge sen för mig, men så igår så träffade jag en tjej i Örebro som jag knullat en gång förra året. Skönt bara få släppa allt, kramas, hångla, pilla, pulla, slicka och fista. Sen så få kuken servad och knull i olika ställningar. Första sprutet i munnen och andra i missionären, kondom tyvärr. Lät och såg ut som hon kom fler gånger än jag. Ska försöka hålla i kontakten med henne, trots nästan 20 mil.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Igår på kvällen. Jag hade lovat att vara chaufför åt vän. Hon och hennes kille plus ett par till skulle ut o dansa.
Vi 21 tiden kommer jag hem till dom, men dom är inte klara än.
Killarna har grogg kvar och tjejerna sminkar sig.
Sitter o snackar lite med grabbarna, medans tjejerna är på toan uppe o sminkar sig.
Jag hade bara tagit en tight helklänning på mig, vilket nog killarna gillade. Både med blickar o lite fräck kommentarer:).
Jag går på toa o ska kissa, som så ofta, så stänger jag inte dörren.
En killen går förbi toan när han ska hämta två öl i köket.
Ojdå säger han och ler när han tittar på mig, där jag sitter o kissar.
Sugen, säger jag ler tillbaka.
Mm…, svara han o greppar kuken o säger sen. Synd tjejerna är här.
Djävulen flyger i mig o jag särar lite på benen så han ser fitta o när jag kissar.
Kom då in här o ta ut kuken o visa mig den.
Han tvekar inte.
Så jag tar direkt kuken o suger den, det tar nog inte en minut så sprutar han munnen full med bra laddning.
Sen är han ut o säg till kompisen att jag precis sög av han.
Jag hör skratt mellan killarna.
Jag har inte svalt all sperma, tänker nu ska jag jävlas med den andra killen.
Så går ut och kysser han utan ett ord.
Sen ser jag på han, frågar om han gillade smaken av sin kompis sperma.
Drar samtidigt ner hans gylf o tar ut hans kuk, han hinner inte säga nått.
Jag runkar den hård, tar bara några drag.
Sen gränslar jag han i soffan, medans kompis som nyss blev avsugen sitter i fotöljen o ser på.
Jag rider han i kanske 2-3 min innan han sprutat i mig.
Jag kliver av o suger hans kuk ren. Stoppar in den igen.

Skönt o vara chaufför ibland:)
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår på kvällen. Jag hade lovat att vara chaufför åt vän. Hon och hennes kille plus ett par till skulle ut o dansa.
Vi 21 tiden kommer jag hem till dom, men dom är inte klara än.
Killarna har grogg kvar och tjejerna sminkar sig.
Sitter o snackar lite med grabbarna, medans tjejerna är på toan uppe o sminkar sig.
Jag hade bara tagit en tight helklänning på mig, vilket nog killarna gillade. Både med blickar o lite fräck kommentarer:).
Jag går på toa o ska kissa, som så ofta, så stänger jag inte dörren.
En killen går förbi toan när han ska hämta två öl i köket.
Ojdå säger han och ler när han tittar på mig, där jag sitter o kissar.
Sugen, säger jag ler tillbaka.
Mm…, svara han o greppar kuken o säger sen. Synd tjejerna är här.
Djävulen flyger i mig o jag särar lite på benen så han ser fitta o när jag kissar.
Kom då in här o ta ut kuken o visa mig den.
Han tvekar inte.
Så jag tar direkt kuken o suger den, det tar nog inte en minut så sprutar han munnen full med bra laddning.
Sen är han ut o säg till kompisen att jag precis sög av han.
Jag hör skratt mellan killarna.
Jag har inte svalt all sperma, tänker nu ska jag jävlas med den andra killen.
Så går ut och kysser han utan ett ord.
Sen ser jag på han, frågar om han gillade smaken av sin kompis sperma.
Drar samtidigt ner hans gylf o tar ut hans kuk, han hinner inte säga nått.
Jag runkar den hård, tar bara några drag.
Sen gränslar jag han i soffan, medans kompis som nyss blev avsugen sitter i fotöljen o ser på.
Jag rider han i kanske 2-3 min innan han sprutat i mig.
Jag kliver av o suger hans kuk ren. Stoppar in den igen.

Skönt o vara chaufför ibland:)
Det där kommer tjejerna troligen att märka. Två slappa liknöjda killar som inte anstränger sig nämnvärt för att få knulla som avslutning på danskvällen. Tjejerna kommer att försöka utreda orsaken...
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår på kvällen. Jag hade lovat att vara chaufför åt vän. Hon och hennes kille plus ett par till skulle ut o dansa.
Vi 21 tiden kommer jag hem till dom, men dom är inte klara än.
Killarna har grogg kvar och tjejerna sminkar sig.
Sitter o snackar lite med grabbarna, medans tjejerna är på toan uppe o sminkar sig.
Jag hade bara tagit en tight helklänning på mig, vilket nog killarna gillade. Både med blickar o lite fräck kommentarer:).
Jag går på toa o ska kissa, som så ofta, så stänger jag inte dörren.
En killen går förbi toan när han ska hämta två öl i köket.
Ojdå säger han och ler när han tittar på mig, där jag sitter o kissar.
Sugen, säger jag ler tillbaka.
Mm…, svara han o greppar kuken o säger sen. Synd tjejerna är här.
Djävulen flyger i mig o jag särar lite på benen så han ser fitta o när jag kissar.
Kom då in här o ta ut kuken o visa mig den.
Han tvekar inte.
Så jag tar direkt kuken o suger den, det tar nog inte en minut så sprutar han munnen full med bra laddning.
Sen är han ut o säg till kompisen att jag precis sög av han.
Jag hör skratt mellan killarna.
Jag har inte svalt all sperma, tänker nu ska jag jävlas med den andra killen.
Så går ut och kysser han utan ett ord.
Sen ser jag på han, frågar om han gillade smaken av sin kompis sperma.
Drar samtidigt ner hans gylf o tar ut hans kuk, han hinner inte säga nått.
Jag runkar den hård, tar bara några drag.
Sen gränslar jag han i soffan, medans kompis som nyss blev avsugen sitter i fotöljen o ser på.
Jag rider han i kanske 2-3 min innan han sprutat i mig.
Jag kliver av o suger hans kuk ren. Stoppar in den igen.

Skönt o vara chaufför ibland:)
Stabil kväll!!!
 
Toppen