dumt gjort.

linda_särö

Medlem
Kön
Kvinna
hej hej , jag gjorde nåt oerhört dumt idag, jag ångrar inte det men är rädd att det kommer ut.
jag runkade en killkompis nere vid stranden, vi var ett helt gäng som var där men dom droppade av en efter en, till sist var det bara vi kvar, jag hade bikinitrosa på men var ju utan top, vi ligger o tjötar då han säjer att han blivit kåt då han tittat på alla pattar hela dagen, det finns typ lite buskar o så där, en som vi brukar gå bakom o kissa, rätt så skymd så. jag ser att han har stånd, han frågar om jag vill gå med bakom busken när han runkar, jag blev ju inte lite paff, nä sa jag först, men så säjer han att det är skönare om han får se på mej då han gör det, vet inte var jag fick nästa svar ifrån men det bara kom ur mej, jag går med om jag får runka dej sa jag, han hoppade upp o jag ångrade att jag sa så, men jag fick stå mitt kast, vi gick dit o han kom snabbt ur badbyxorna, en ganska stor kuk stod rakt upp, han började dra i den, jag sa att fan om detta kommer ut, lova att inte berätta.oki oki säjer han bara, ja ja, vi skulle ju inte ligga med varandra och en runk är ju ganska oskyldigt, eller hur? jag kände på den o drog lite i den, rätt häftigt tyckte jag allt att det var, kände ett litet sting i fittan , men gjorde inget, han tog en hand innanför min bikini, ja bara på ena skinkan,
efter ett kort tag så sa han att han skulle spruta, precis innan han gjorde det så tog han sin andra hand på mitt ena bröst, jag sa inget för det var rätt skönt, han sprutade rakt upp i luften o rätt mycket hamnade på mitt ena lår o ben, det var cool att se.
jag fick gå i vattnet o bada bort det. innan jag gjorde det var jag på vippen o fråga om han ville se min fitta, jag hade blivit lite kåt av att runka honom, så jag tänkte ett tag sätta mej där och onanera när han skulle titta på men jag sansade mej, badade istället, men då jag kom hem sen så kom leksaken fram, men det är en annan historia, ha de bra, Linda.
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Förstår att du är lite orolig för att det ska komma ut men jag måste säga att jag tycker det låter rejält cool. Önskar inte så lite att jag hade varit din killkompis...
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Det är farligt att vara på stranden för oss killar. Nästa sekund står man där med med stånd och får fort ner i vattnet för att kyla ner den. När man ser alla brudar så blir man kåt vare sig man vill eller ej.

Undrar just var detta hände som du berätta. ;)
 

Betelgeuse

Ny medlem
Kön
Man
...bara hoppas att din pojkvän inte får veta. Men om jag var din kompis skulle jag inte säga något till någon...jag skulle önska att vi gick och badade igen ;)
 

Boss

Medlem
Kön
Man
hej hej , jag gjorde nåt oerhört dumt idag, jag ångrar inte det men är rädd att det kommer ut.
jag runkade en killkompis nere vid stranden, vi var ett helt gäng som var där men dom droppade av en efter en, till sist var det bara vi kvar, jag hade bikinitrosa på men var ju utan top, vi ligger o tjötar då han säjer att han blivit kåt då han tittat på alla pattar hela dagen, det finns typ lite buskar o så där, en som vi brukar gå bakom o kissa, rätt så skymd så. jag ser att han har stånd, han frågar om jag vill gå med bakom busken när han runkar, jag blev ju inte lite paff, nä sa jag först, men så säjer han att det är skönare om han får se på mej då han gör det, vet inte var jag fick nästa svar ifrån men det bara kom ur mej, jag går med om jag får runka dej sa jag, han hoppade upp o jag ångrade att jag sa så, men jag fick stå mitt kast, vi gick dit o han kom snabbt ur badbyxorna, en ganska stor kuk stod rakt upp, han började dra i den, jag sa att fan om detta kommer ut, lova att inte berätta.oki oki säjer han bara, ja ja, vi skulle ju inte ligga med varandra och en runk är ju ganska oskyldigt, eller hur? jag kände på den o drog lite i den, rätt häftigt tyckte jag allt att det var, kände ett litet sting i fittan , men gjorde inget, han tog en hand innanför min bikini, ja bara på ena skinkan,
efter ett kort tag så sa han att han skulle spruta, precis innan han gjorde det så tog han sin andra hand på mitt ena bröst, jag sa inget för det var rätt skönt, han sprutade rakt upp i luften o rätt mycket hamnade på mitt ena lår o ben, det var cool att se.
jag fick gå i vattnet o bada bort det. innan jag gjorde det var jag på vippen o fråga om han ville se min fitta, jag hade blivit lite kåt av att runka honom, så jag tänkte ett tag sätta mej där och onanera när han skulle titta på men jag sansade mej, badade istället, men då jag kom hem sen så kom leksaken fram, men det är en annan historia, ha de bra, Linda.

Vad var det som är dumt ? Möjlig vis att du inte visade din mus och onnade för han...Sexig berättelse...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det var inte dumt gjort tycker jag.. En runk är ju ganska oskyldigt. Och om killen är cool så stannar det mellan er. Du har inte gjort ngt fel i varje fall. Sex e naturligt, låt honom se på dig när du onanerar nästa gång! ;)
 

kompissex

Ny medlem
Kön
Man
såg att du har pojkvän, men ändå så runkade du en annan och lät han ta på dej
mysigt, och skönt för killen, jag gör samma, har tjej men träffar gamla tjejkompisar, fast vi går lite längre än ni gjorde.
gillar du att runka av killar? kommer du att runka av honom igen.
om du gör det o han stoppar handen innanför trosan o tar dej på fittan, stoppar du honom då? om du inte stoppar han o du blir kåt då han pullar dej, kommer ni att knulla då?
 

linda_särö

Medlem
Kön
Kvinna
hej, kompissex. du ställer fyra frågor.
1.jag det gör jag
2.kanske
3.kanske inte
4.nej, det sparar jag till min pojkvän
ha de bra.
 

kaptensol

Medlem
Kön
Man
Hade gillat tanken på att min fru hade gjort det på en kompis...bara inte det var de 2-3 närmsta kompisarna.....hon hade även kunnat suga men där går gränsen....hade varit ok om han pullat henne :)
 

mr me

Medlem
Kön
Man
Man kan bara önska att fler av flickorna på stranden förstår att det är så vi vill ha det:)
 

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Gillar denns story rejält. O jag som har så många tjejkompisar som jag gärna skulle tillåta runka av mig. Det är ju rätt så oskyldigt:cool:. men vete katten om jag skulle kunna händerna från tjejen?????
 
G

Guest

Gäst
Gillar denns story rejält. O jag som har så många tjejkompisar som jag gärna skulle tillåta runka av mig. Det är ju rätt så oskyldigt:cool:. men vete katten om jag skulle kunna händerna från tjejen?????

Jag är ju din tjejkompis!! Jag vill jag vill!!! :D:p;)

puss:love::love:
 

maniac

Ny medlem
Kön
Man
Härlig berättelse, verkar som om ni bägge hade en härlig stund. Hoppas att killen kan låta bli att skryta om sin upplevelse bara... för jag antar att din pojkvän inte skulle bli skitnöjd om det kom fram, eller?
 

skönrunk

Ny medlem
Kön
Man
tycker du gjorde helt rätt, att runka eller onanera åt varandra är härligt.
fortsätt med det, du e en härlig tjej. kram.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag håller inte med vad dom andra har skivit, du har ju pojkvän så varför runkade du av en annan kille???
Håller med överskriften DUMT GJORT
 
Toppen