En personlig fråga om porrbio

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har varit på Manhattan, BV och Vuxenvideo (Sundsvall). Spännande och eggande att dela sina begär med andra män må jag säga. Ibland kan det vara rätt dött på en porrbio. Alla går bara runt och spanar. Ingen tar några initiativ. Häftigaste upplevelsen, liksom en tidigare också upplevt, är när man står vid en sugbänk. Favoriten är bänken i längst upp i stora salongen på Manhattan. Man står där och vet inte om någon sitter under bänken. Så känner man en varsam hand smeka längs låret och kommer till grenen. Paketet masseras och vid det laget är innehållet stenhårt. Försiktigt dras byxorna ned och ett par fuktiga läppar omsluter ens ollon.

En annan häftig upplevelse är mörka rummet. Att famlande gå in där och med händerna möta en annan kropp är häftigt.

Kvar på listan finns naken-kväll på BV
Mörkrum är en favorit för mig med....
Skulle helst vilja uppleva det med både kvinnor och män, unga som gamla, alla med alla..... mmmmmmm!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit på Manhattan, BV och Vuxenvideo (Sundsvall). Spännande och eggande att dela sina begär med andra män må jag säga. Ibland kan det vara rätt dött på en porrbio. Alla går bara runt och spanar. Ingen tar några initiativ. Häftigaste upplevelsen, liksom en tidigare också upplevt, är när man står vid en sugbänk. Favoriten är bänken i längst upp i stora salongen på Manhattan. Man står där och vet inte om någon sitter under bänken. Så känner man en varsam hand smeka längs låret och kommer till grenen. Paketet masseras och vid det laget är innehållet stenhårt. Försiktigt dras byxorna ned och ett par fuktiga läppar omsluter ens ollon.

En annan häftig upplevelse är mörka rummet. Att famlande gå in där och med händerna möta en annan kropp är häftigt.

Kvar på listan finns naken-kväll på BV
Hur är Vuxenvideo i Sundsvall?
 

Kåta Janne

Medlem
Kön
Man
Så skönt att kunna gå runt med kuken i handen och runka kolla in de andra sprutar så skönt när jag vill utan att behöva tänka på andra bara skönt när de kollar in min kuk som kommer i pulserande sprut.
Härligt att se andra suga och knulla, tyvärr inte fått vara med om något gangbang.
Borås har ett skönt ställe Göteborg har flera.
Skulle gärna träffa en runkkompis här i Skövde som man kan suga av när vi lärt känna varandra. så om du bor här i närheten och vill leka tillsammans i en härlig 69:a.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hur stor är risken att bli sjuk av att någon suger dig?
Risken måste vara betydligt större för den som suger och allra värst om han sväljer sperman... tänker jag...
Bjuder på ett klipp ur Läkartidningen:
För den som inte orkar läsa bjuder jag på ett citat från artikeln ovan
Kod:
Det är helt klart att klamydia, gonorre,
kondylom, herpes och HIV kan överföras
vid oralsex, och även i Sverige är det nog
många som underskattar den risken.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur stor är risken att bli sjuk av att någon suger dig?
Risken måste vara betydligt större för den som suger och allra värst om han sväljer sperman... tänker jag...
Sen tycker jag personligen att jag vill veta status på den som suger av. Lite trist om det visar sig vara nån svettig gubbe med sår i munnen, dålig munhygien eller herpesblåsor.
Men så kanske inte alla tycker och det har jag full respekt för. :)
 

Nake

Ny medlem
Ålder
28
Kön
Man
Varit på magnum sauna i Budapest. Den kvällen var det darknight så nersläckt i nästan hela lokalen, inte riktigt min grej… har lite klaustrofobi som spökar och mörkret hjälpte inte. Tror jag kom lite för tidigt på kvällen också.

Men fick en avsugning i bastun ändå haha
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Varit på magnum sauna i Budapest. Den kvällen var det darknight så nersläckt i nästan hela lokalen, inte riktigt min grej… har lite klaustrofobi som spökar och mörkret hjälpte inte. Tror jag kom lite för tidigt på kvällen också.

Men fick en avsugning i bastun ändå haha
Grattis :)
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med på alla punkter, men det är så sjukt svårt att låta bli när man har en alldeles perfekt kuk i sin hand och bara decimetrar från munnen. Att då stanna upp för pårullning och därefter tvingas att suga en inte alltför välluktande/välsmakande konstgjord produkt är ett antiklimax av rang.
 

läsaren

Medlem
Kön
Man
Brukar bo på Kungsholmen när jag är i Stockholm på besök.
Har blivit sugen att då någon gång besöka Blue vision en fredag alt. lördagskväll, aldrig varit där så undrar när det brukar vara bäst att gå dit?
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Blue vision brukar vara mest intressant en lördagkväll, när heteropar ofta kommer och har sex iför publik.
Men om man bara är intresserad av att runka av varandra så funkar det mitt på dagen vilken vardag som helst. Vore kul och ses där ?
 
Toppen