En tråd som handlar om wet

C

com4you

Gäst
gott att bara sitta ned och känna när kisset rinner mellan skinkorna. Och känna värmen
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte riktigt min grej. Men respekterar att andra går i gång på det. Jag är nyfiken på vad i det som är uppkåtande?
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Verkar inte vara så tabu med wet längre. Var förbjudet tidigare på xhamster men nu finns det många trevliga wet-filmer där. Så jag tror att wet kommer att bli vanligare även i vaniljförhållanden. Jag har till och med fått min annars så vaniljiga sambo att gilla att kissa på mig.

Ja visst var det så, det fanns inte innan på xhamster?! Men nu så. Hoppas också det blir vanligare i vanilla och tänkte föreslå det för nya tjejen faktiskt som visar intresse för lite spermasprut i ansikte och mun och är väldigt inne i det här med lite nasty, så vem vet, man kan hoppas ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Verkar inte vara så tabu med wet längre. Var förbjudet tidigare på xhamster men nu finns det många trevliga wet-filmer där. Så jag tror att wet kommer att bli vanligare även i vaniljförhållanden. Jag har till och med fått min annars så vaniljiga sambo att gilla att kissa på mig.

Tänker att det är lite som allt annat, analt har ju en gång i tiden varit relativt tabu. Eller för den delen spruta sperma i ansiktet på tjejen var ju något som bara hände i porrfilmer. Så gränslinjen har definitivt flyttats fram.
 
Toppen