En tråd som handlar om wet

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har heller inte fått till någon wet med kvinna. Det får nog stanna vid fantasi och filmklipp
https://www.erome.com/a/WbpZJO1r
Ser så gott ut att få svälja varje droppe kiss från en rakad snygg kvinna:love:
Jag är inte så tänd på att få svälja. Smaken och att känna det varma kisset över min kropp är det som lockar mig mest. Och att se på nära håll.....
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är inte så tänd på att få svälja. Smaken och att känna det varma kisset över min kropp är det som lockar mig mest. Och att se på nära håll.....
Vi är alla olika.:) För mig är det just sväljandet som är grejen. Smaken gillar jag inte om man inte har druckit mycket vatten då det tappar både färg och smak.
Samma sak med sperma att den ska sväljas :)
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok vänner. Har alltid varit pigg på att se tjejer kissa. Hade mys med en kk för några år sedan. vi duschade efteråt o då frågade jag om hon vågade kissa. visst om du vill så svarade hon. Sen kissade vi båda stående, vi kunde inte låta bli att känna på vandras strålar. Slickade litet på fingret vilket hon gillade...
blev naturligtvis så tända att det blev en fortsättning...
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok vänner. Har alltid varit pigg på att se tjejer kissa. Hade mys med en kk för några år sedan. vi duschade efteråt o då frågade jag om hon vågade kissa. visst om du vill så svarade hon. Sen kissade vi båda stående, vi kunde inte låta bli att känna på vandras strålar. Slickade litet på fingret vilket hon gillade...
blev naturligtvis så tända att det blev en fortsättning...
Mysigt:giggle:
 
Toppen