Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Incest handlar i grund i botten om genetik, Stora kungar i världen gifte sig med bröder och systrar för att hålla makt.
Genetiker förstå om vi kommer för nära varandra genetiskt så får vi problem med våra barn. Men nu pratar vi generationer Så om det finns 2 personer som för tillfälligt gilla varandra så använd kondom och ta hand varandra. (Ps) till den som startade denna tråden = Se verkligheten = Det händer
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu när solen tittar fram får jag återkommande sexfantasi att gå fram till en bänk där några fnittrande tonårstjejer sitter i bara jeans och top... Dra fram kuken och knulla dom i munnen en efter en mot deras vilja.. när jag är klar sitter de och gråter. Jag pissar en hård varm stråle över dom .. sminket rinner av sperma och piss. Deras hår är blött och stinker piss. Fantasi som sagt.. tur man har god självinsikt och väl fungerande mentala spärrar :p
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Bli feminiserad,
fantisera om att vara ung igen och hitta en äldre vän som "stöttar en"

alt en kurator/terapist som spånar vidare på det

mäta könet, bli undersökt och uppmuntras att bära trosor (något jag är van vid nu ^^)

kissa på offentlig toalett, "slut på papper" , ber någon i närheten om lite tork papper...
när man öppnar dörren och ska ta emot det så glider dörren upp och ett vänligt leende möter en..
"JAg har papper till dig"
Utan att något sägs så säras mina ben lite extra, och jag blir "torkad"...
Stum och överaskad försöker jag dölja min förtjusning, blandad med skam...

Jag tror mannen är klar när jag känner hur jag mjukt blir tvättad i baken också...

"tack men jag har bara kissat" säger jag lite ängsligt...

"Hehe du ska inte skämmas klart jag hjälper dig om du inte har papper..." svarar mannen samtidigt som han låter dörren stå öppen och går till vasken och tvålar upp lite papper...

Det går förbi några som är färdiga på toa medans jag sitter där med skamröda kinder... chockad och lite låst i min plats...

innan jag hinner att protestera så blir jag tvättad i stjärten med det tvålade och fuktade pappret.. trots att jag bara kissat,,,

"Det är inget fel med att be om lite hjälp ibland vännen"

jag kissa.. tack men jag behöver nog inte... stammar jag fram..

"Du hade ju inget att torka dig med vännen, du bad väl om hjälp"

När han säger det slår det mig och jag skämms ännu mer... jag bad om hjälp att bli torkad, inte om hjälp att få lite papper...--

--han säger åt mig att stå upp.. snart lutar jag frammåt över toan och låter han torka/tvätta av mig ordentligt därbak utan att jag protesterar...

När han väl har gjort mig ren så säger han åt mig att jag är färdig och kan dra upp mina byxor...

MEd ett leende på läpparna drar jag försiktigt upp mina underkläder... ett par sideslena röda för damer...

"Fina trosor, det klär dig verkligen"

Tack svarar jag med en svag och mesig röst, jag vågar knappt röra mig...

Innan jag hinner säga eller göra något så drar han försiktigt upp mina byxor åt mig...

Han kyter mina mjukisar med en lite nrosett...

"Dina vänner gick nog av i helsingör innan, kom och sitt med oss en stund"

jag tittar på min klocka och ser att det gått nästan 2 timmar sedan jag gick in på toaletten,, ehm okej svarar jag...


Mannen går ut i cafeterian på båten och jag förljer strax efter, hela hans sälskap verkar le glatt när jag sätter mig brevid honom..

"Du hade visst rätt Göran, Bra jobbat!"

Jag blir erbjuden en pölse med bröd, Göran serverar mig såklart... "Smaklig måltid, bara säg till innan du behöver gå på toa så slipper du be främlingar om papper"

Jag äterer girigt korven medans sällskapet "Göran" är i pratar på om allt och inget...

Snart är det dags för ett toa besök igen, tönker jag för mig själv...
Göran har sin hand vilandes över mittt skrev...

"Dom ska gå av i helsingborg, men du och jag kan åka ett par turer till lillen"

****

woops jag spårade iväg i drömmarna där xD / kram
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har fastnat lite för JOI på senare tid. Kanske har att göra med social distanseringsgrejen. Men finner det otroligt sexigt att ha en tjej se på och berätta för mig hur jag ska runka. Sen nedräkning på slutet innan jag får spruta är hett. Fru testade räkna ned sist och jag kan komma precis hon når till noll. Blivit en trigger för min orgasm, så nu kan hon tajma sin med min.
 

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Nu när solen tittar fram får jag återkommande sexfantasi att gå fram till en bänk där några fnittrande tonårstjejer sitter i bara jeans och top... Dra fram kuken och knulla dom i munnen en efter en mot deras vilja.. när jag är klar sitter de och gråter. Jag pissar en hård varm stråle över dom .. sminket rinner av sperma och piss. Deras hår är blött och stinker piss. Fantasi som sagt.. tur man har god självinsikt och väl fungerande mentala spärrar :p
Jag hjälper gärna till...
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet inte om det räknas som "tabu" men jag gillar att se min fru med andra, gärna yngre välutrustade killar. Gillar även att dominera yngre tjejer, gärna över en natt eller helg där det blir ett enda långt rollspel med middag, vin och sex. Har de dessutom snygga fötter så går jag igång på alla cylindrar :D
 
K

knakille

Gäst
Vet inte om det räknas som "tabu" men jag gillar att se min fru med andra, gärna yngre välutrustade killar. Gillar även att dominera yngre tjejer, gärna över en natt eller helg där det blir ett enda långt rollspel med middag, vin och sex. Har de dessutom snygga fötter så går jag igång på alla cylindrar :D
Håller med dig om tanken att se sambon med andra är upphetsande och tabu, gärna välutrustade.
 
Toppen