Erat första runkobjekt?

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Under årens lopp har ju runkobjekten kommit och gått, nästan lika ofta som man själv kommit ;)

Men vem var första personen som fick det att styvna rejält?
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Tatjana Patitz eller Isabella Rossellini när man vid 10-11 år stal mammas Damernas Värld för första gången.
Jag är lite osäker på vem av dessa två som fick det först. Tatjana är faktiskt väldigt het fortfarande måste jag säga, trots att det var på slutet av 80-talet det begicks synd ordentligt för henne.
 

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt första, vid sidan av katalogmodellerna, var en lärarvikarie på högstadiet. Hon var säkert i 25-årsåldern och klädde sig, i jämförelse med de andra, utmanande i åtsittande klänningar som framhävde hennes behag fram och bak. Satt med stånd ofta på lektionerna och ibland hann jag inte hem innan jag behövde lätta på trycket.
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ett av mina första runkobjekt var en av våra grannar.
Kvinna, 30+ med stora, härliga bröst och en fantastiskt erotisk parfym!
Sådant kunde verkligen förvrida huvudet på en knappt ens tonåring :)
Dessutom fick jag tillfälle att runka i hennes trosor när vår familj fick tillgång till hennes nyckel för att sköta semestervattningen...förbjudet och spännande!
Det var obeskrivligt sköna urladdningar!
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett av mina första runkobjekt var en av våra grannar.
Kvinna, 30+ med stora, härliga bröst och en fantastiskt erotisk parfym!
Sådant kunde verkligen förvrida huvudet på en knappt ens tonåring :)
Dessutom fick jag tillfälle att runka i hennes trosor när vår familj fick tillgång till hennes nyckel för att sköta semestervattningen...förbjudet och spännande!
Det var obeskrivligt sköna urladdningar!

Ja var ensam hemma hos min kompis en gång, han skulle ut och hyra film, provade hans mammas trosor, men sprutade inte i dom. Har även sett henne naken flera gånger, hon verligen älskade att sola. Så även åt henne sprutades det mycket.
 
Last edited:
Toppen