Erat första runkobjekt?

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Var när jag råkade hitta farsans porrtidningar som ung tonåring , läste porrnoveller. Sedan köpte jag egna secondhand butik , gömde under madrassen .
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Minns att det var innan jag insett att jag bara gillar män. Hittade en dag farsans hög med p-tidningar. Så mycket kuk o fitta i närbild.

Minns speciellt ett runkobjekt, kanske inte det absolut första men iaf en av de mest minnesvärda...Och det var inte en bild utan en röst.

Omkring -88 ...Ett telefonnummer cirkulerade bland kompisarna - till en sexig telefonsvarare (förmodl. från baksidan av nån tidning) - en skånsk tjej som beskrev i detalj hur hon åt en banan, och man hörde massa stön och smask-ljud (det måste ha varit en väldigt god banan). Sen poängterade hon ätit bananen så slarvigt att hon blev alldeles kladdig om munnen...

Lyckligtvis fanns inte specificerade telefonräkningar då. Minns när räkningen kom, och hur det blev högljutt gap om att dra ner på telefonsnacket. Syrran fick skulden så klart. LOL.
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ellos katalogen var het nog för mig som för många andra.

Men första personen jag minns var Erika Eleniak. Baywatch överlag var ju tillräckligt för att man sprang på toa efter varje avsnitt. En kompis hade tillgång till ett modem och en BBS-databas (detta var lång innan internet), så han hade lyckats få tag på en nakenbild av Erika. Han skrev ut den i svartvitt till oss och jag hade den i mitten av en bok vid min säng. Kan säga att den stod för många fantasier i mitt tonårsrum.

http://apacheunleashed.com/celebs/celeb82/16.jpg

Hittade bilden till och med!

Minnen ;)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ellos katalogen var het nog för mig som för många andra.

Men första personen jag minns var Erika Eleniak. Baywatch överlag var ju tillräckligt för att man sprang på toa efter varje avsnitt. En kompis hade tillgång till ett modem och en BBS-databas (detta var lång innan internet), så han hade lyckats få tag på en nakenbild av Erika. Han skrev ut den i svartvitt till oss och jag hade den i mitten av en bok vid min säng. Kan säga att den stod för många fantasier i mitt tonårsrum.

http://apacheunleashed.com/celebs/celeb82/16.jpg

Hittade bilden till och med!

Minnen ;)

Kan det möjligen vara bruttan som visade upp sej i Steven Segal-rullen, där han (Casey Ryback) är kock i flottan och Tommy Lee Jones spelar den mest fel-castade filmgangsterledaren sedan Dackefejden??
Sagda storpattade donna skall förvaras i en tårta , för att göra Fartygschefen på gott humör....

Gott nytt år
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan det möjligen vara bruttan som visade upp sej i Steven Segal-rullen, där han (Casey Ryback) är kock i flottan och Tommy Lee Jones spelar den mest fel-castade filmgangsterledaren sedan Dackefejden??
Sagda storpattade donna skall förvaras i en tårta , för att göra Fartygschefen på gott humör....

Gott nytt år

Stämmer bra det, känns som hon blev castad för en grej i den filmen (nåja två grejer). :p
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . minns inte vad dom hette dom dära tjejerna på grottmålningarna . . . "Månadens Neanderthal-kvinna" brukade man ju runka intensivt till! :p
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . minns inte vad dom hette dom dära tjejerna på grottmålningarna . . . "Månadens Neanderthal-kvinna" brukade man ju runka intensivt till! :p

Finns faktiskt grottmålningar med erotiska motiv såsom de ca 13.000 år gamla inristningarna i Addauragrottan på Sicilien. Förutom de vanliga avbildningarna av djur som skuttar omkring håller två män med stånd på med någon besynnerlig strypritual medan andra män i masker och huvor fluktar på. En sorts förhistorisk Eyes Wide Shut.

https://www.esperonews.it/2020041311781/categoria-g-z/provincia/finalmente-lavori-su-monte-pellegrino-nel-2023-dovrebbero-riaprire-le-grotte-delladdaura-con-i-famosi-graffiti-preistorici…-meglio-tardi-che-mai.html
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var nog min styvsyster jag var tvåår äldre men hon började få bröst och hår på fittan sedan hörde jag att hon stönade och smekte sig i sin säng i andra sidan av vårat gemensamma sovrum. Annars var det väl tjejerna i pappas porrtidningar kunde kanske inte läsa men det var naket. Kunde också vara någon klasskamrat man var förtjust i. Även grannens två år yngre dotter som började utvecklas från flicka till kvinna. Var med grannarna på deras lantställe i skärgården då var det naken bad som gällde hade nästa alltid stånd och många sprut blev det. Vet inte men tror hon märkte vilken inverkan hon hade på mig verkade tända henne är inte säker men jag tror hon smekte sig själv.
Det var en svag doft av fitta i rummet vi sov i. Hade jag frågat hade vi kunde ha sex tillsammans men vi var båda för unga ingen var över femtonår.
 
Last edited:

maxat

Aktiv medlem
Kön
Man
Elloskatalogen var väl där det började..
Men den första skådisen man fastnade för var Jenna Jameson.. :rolleyes:
 
Toppen