Erat första runkobjekt?

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte om det var mitt första men när jag var 14 hade vi en städhjälp en gång i veckan. en gift kvinna i 40-årsåldern , vacker och sexig. en gång när jag hade varit förkyld o var hemma från skolan den dagen hom kom. vi var ensamma hemma o hon knäskurade golvet framför mej. Tror absolut hon var medveten om att jag såg hennes tunna trosor o vackra stjärt för hon tog väldigt god tid på sej. Fick världens stånd och hon reste sej o log. Runkade sen många gånger efter den synen...
 

Tranåslarsa

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Det är nog alla porrtidningar man hittade i källare och ute i skog och mark. Det var väldigt spännade, man var kåt som bara den då.
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Först var nog en tjej i klassen Carola W men jag minns en bild på LillBabs i nätstrumpor den användes nog mycket. Och förstås klassikerna katalogerna Ellos och Josefson
 
Last edited:

TC91

Medlem
Kön
Man
Jag hade faktiskt Britney Spears, hon var sådär halvt utvikt i nån tidning, i typ enbart trosor bara men täckte för hennes bröst. Var runt 16 år gammal typ just då.
 
Ålder
41
Kön
Man
Pamela Anderson i röd Baywatchbaddräkt är ”det första jag kommer på” :D I samband med att jag och polarna fick internet hemma runt ’96 så var dessa bilder frekvent förekommande på våra datorer. En av oss hade t o m något så nymodigt som en färgskrivare (!) Vi andra tjatade såklart öronen av honom tills vi lyckats tigga till oss var sin utskrift :ROFLMAO:
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Hade en klasskompis i 6 klass. Blond tjej med långt hår geting midja och världens största stenhårda tonårs bröst. Hon tog alltid mej på kuken utanpå byxorna på rasterna om vi va själva. Fick ta på bröna innanför bh 'n och på hennes fitta utanpå hennes super tigta byxor som tydligt visades likt en kamelfittan. Då var man 13 år o fullkomligt svin kåt.
Åkte på cykel till ridhuset för att smita upp på loftet o blivit lovad att få pilla lite på hennes våta fitta men det var halt o brant asfaltsgata i slutet o jag stod på näsan, slog mej så in i helvete, blödde på armar o ben så jag fick linka hem gåendes och nästa dag I skolan blev ju frågan, varför kom du inte? Jag väntade jätte länge och var dessutom själv upp på loftet o jobbade med höt.
Jag runkade nästan sönder mej. Fy faan vad hon drev med mej. Min lilla kuk var som armeringsjärn i byxorna dåtidens smala upptill breda / vida nedtill. Ljusgröna hemska!
Sen hittade hon en kille som var 28 o beskrev alla deras knull noggrant för mej. 28 år. hon 13 rena rama pensionärs gubben, fy faan vad äckligt tyckte vi o inte minst tjejerna i klassen ...men jävligt spännande o höra om.

Vi bodde granne "in the Middle of life" men det blev bara leende när vi möttes men hon är lika snygg idag vid 66 års ålder.
Bor ensam, skild sen 15 år t.b.
Hon blir nog den sista jag runkar till oxå..
Tack för ordet.
 
Toppen