Erat första runkobjekt?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror det var grannes äldsta dotter två år yngre än mig, annars var Pernilla Wahlgren än som fick många sprut. Kvinnorna i porrtidningarna också men vet inte namnen. Sedan var det många av mina klasskamrater. Även Kim Wilde var någon som jag runkade till tidigt.
 
Last edited:

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet att detta ska gälla killar men jag tränger mig in. Den första person jag tänkte på i samband med onani var min pappa. Ruskigt men det var så länge sedan att det är preskriberat nu.
Jag tror inte det är helt ovanligt att man har såna känslor/impulser när man är liten. Föräldrar och syskon är ju troligtvis de första personerna man råkar se avklädda när man börjar fatta att det är spännande på något sätt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det var intressant att titta på min styvsyster även om det inte var sexuellt, mer få veta hur en normal kvinna ser ut naken. Vi var inte blyga i familjen att gå från badrummet utan kläder till sitt eget rum var vanligt fast inga sexuella tankar på sina familjemedlemmar.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Som ung på 60-talet, studerades bilder på dåtidens storstjärna, Brigitte Bardot.
Minns att jag såg en bild där man, med lite god vilja, kunde skönja pubishår....
Ojojoj, vilken träning jag gav mina handleder...:p:);)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Som andra säkert nämnt var underklädesdelen i postorderkatalogen från Ellos en stor inspirationskälla för mig. Men det allra första "objektet" jag minns var en damtidning som låg på vårt sommarställe en somnar i tidiga tonåren.

Där fanns en artikel, riktad till damer, med tips på hur man bäst kombinerar olika sorters klänningar med en passande bh, utifrån klänningens skärning, bredden på axelbanden, och så vidare.

Det hela var förstås illustrerat med ett foto på en egentligen ganska alldaglig modell som förevisade varje bh-typ. Men det var ändå en främmande kvinna utan tröja på, och på vissa av bilderna kunde den skarpögde tonåringen se skymten av en bröstvårta genom bhn.

Den tidningen fick följa med mig in på toaletten många gånger den sommaren kan jag lova. I den åldern hämtar man sig ju igen snabbt efter varje orgasm. ;)
 

Bidal75

Aktiv medlem
Kön
Man
Ellos, Josefssons, Halens.
Men även min mamma, o min moster.
Kanske inte så rumsrent, men så var det! :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nja mamma och moster var inte så intressanta men min jämnåriga kusin och som jag skrivit tidigare min styvsyster som var min tvåår yngre lillasyster. Men sexuella tankar fanns inte i början lite senare kunde man de komma upp i mina fantasier. Fast då visste jag inte hur de såg ut nakna.
Ju mer de utvecklades ju minde fick jag se brösten såg man ofta det växte och blev större, fast jag har aldrig varit någon bröst fetisch.
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Postorderkataloger som de flesta skriver om var nog det första man kollade i. Sedan snodde man morsans och mormors skvallertidningar för att glo på sexiga kändisar. Men mitt största runkobjekt var grannfrun, hon gick mer än gärna runt i bikini på baksidan och även topless ibland. Har nog blivit nån liter sperma till hennes härliga gula bikinibak. :)
 
Toppen